Mij maakt het echt niets uit. Kennissen van mij zijn ook homo, dus ik ben 'er aan gewend'. Dat klinkt zo kut, maar ik bedoel dat ik weet dat je echt niet anders bent dan gewone jongens. Ik scheld daarom ook nooit met flikker ofzo. Omdat ik het persoonlijk geen scheldwoord vind.
ik vind het best maar serieus sorry dat ik dit zeg mischien is het een beetje beledigend maar ik vind homo's echt vies [sorry dat ik dit zeg maarja moest eruit]
ik vind het best maar serieus sorry dat ik dit zeg mischien is het een beetje beledigend maar ik vind homo's echt vies [sorry dat ik dit zeg maarja moest eruit]
ja eigenlijk wel ik vind homo's vies omdat ze elkaar neuken in hun kont maarja ik begrijp je wel het zijn je gevoelens en daar kan jij ook niks aan doen
Hmm,
Is dit al in je RL bekend, en heb je het al aan je ouders verteld ?
Mij lijkt het he moeilijkste om aan je ouders te vertellen.
@Unique.
Doe eens normaal joh, ik denk dat echt maar 30% van de homo's neukt. ( Correct me if I'm wrong ).
Homo's stellen zijn toch ook normale stellen, denk je echt dat maar 30% van de homo's neukt?
Dacht het niet, die hebben er toch ook behoefte aan. Waarschijnlijk zelfs meer dan een normaal stel.