Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Een stukje uitleg

Fritsh
Wiedaar
Geplaatst op: 06 Jun 2007, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]

Dom of niet, ze hebben een kut waar mijn lul in kan. Zo was het de bedoeling van moeder natuur en zo zal het ook geschieden!
Nogmaals: Ik heb geen homofobie, k vind die shit gewoon vies. Respect fawaka.

We moeten gewoon losgaan t is een feest een feest.

[Laatst bewerkt door Fritsh op woensdag 6 juni 2007, om 22:18]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Jun 2007, 23:01
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

liever controversieel dan 'kontje 4 sale'

Gkhn schreef:

[...]

Dom of niet, ze hebben een kut waar mijn lul in kan. Zo was het de bedoeling van moeder natuur en zo zal het ook geschieden!
Nogmaals: Ik heb geen homofobie, k vind die shit gewoon vies. Respect fawaka.

Nak niet andermans teksten, respect die shit.

Vraag me trouwens af of jij überhaupt ooit al ergens je lul ingestoken hebt, behalve in je eigen hand.

DJVG

Geplaatst op: 06 Jun 2007, 23:24
💸+
Bewerken Quote

Bedankt voor alle positiefe reacties!
Ik wist niet dat het nog zo positief zou worden opgevat!

Natuurlijk wil ik Thaan harstikke bedanken die mij echt heeeeel erg heeft geholpen!

En wat de voor mij negatieve reactie betreft, iedereen zijn menig zolang het niet te erg word!

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 06 Jun 2007, 23:35
💸+
Bewerken Quote

Tof dat je dit zo durft te zeggen gast, volgens mij ben jij een van de weinige die dit zou durfen zeggen =) respect dude =)

En ik begrijp nou niet echt waarom iedereen dan gelijk begint te zeiken van wil je in je kont geneukt worden fsow.. dat is focking prive en 't gaat om karakter en relatie met iemand (vind ik) - ook al is sex op z'n tijd niet verkeerd fsow..
Hopelijk vind je goede vriend!

DJVG

Geplaatst op: 06 Jun 2007, 23:46
💸+
Bewerken Quote

Bedankt @ hierboven.

Ik snap niet waarom het altijd maar om seks moet gaan?
Het kan toch ook veel leuker en fijner zijn om warm tegen elkaar aan te kruipen bijv?

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 00:52
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

[...]
Nak niet andermans teksten, respect die shit.

Vraag me trouwens af of jij überhaupt ooit al ergens je lul ingestoken hebt, behalve in je eigen hand.

Owned, maar eeh.. @ reacite van DJVG hierboven... en dus ook naar Thaan: Thaan waar heb je DJVG mee geholpen dan? (en nee ik vat het niet verkeerd op dit keer xD)

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 04:38
💸+
Bewerken Quote

14 jaar is jong om te weten dat je homo bent? Is het ook jong om op je 14e te weten dat je hetero bent? Dat is toch hetzelfde?
Het is trouwens hardstikke natuur om ook wat met het zelfde geslacht te doen. Tsjek Bonobo apen maar...
Ik denk trouwens dat je nooit kan weten of je homosexueel of heterosexueel bent, stel dat je toevallig op meisjes verliefd wordt en later opeens op een jongen? Misschien is iedereen gewoon bi met een bepaalde voorkeur
Of ben ik wat dat betreft een hippie?

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 07:35
💸+
Bewerken Quote

Infinite schreef:

Jezus, ik vind dat sommige mensen echt kanloos reageren .

Er is totaal niks mis met homo zijn.
Het bestaat zelfs al een hele tijd, in de tijd al van de ouden grieken. Toen werd het zelfs zeer gerespecteerd.

Helemaal niet, mongool. In de tijd van de Grieken werd dat juist niet gerespecteerd.
Ik vraag me dus echt af hoe je daar bij komt.

[Laatst bewerkt door Jaapiej op donderdag 7 juni 2007, om 07:35]
Jaapiej
krek
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 07:38
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

14 jaar is jong om te weten dat je homo bent? Is het ook jong om op je 14e te weten dat je hetero bent? Dat is toch hetzelfde?
Het is trouwens hardstikke natuur om ook wat met het zelfde geslacht te doen. Tsjek Bonobo apen maar...
Ik denk trouwens dat je nooit kan weten of je homosexueel of heterosexueel bent, stel dat je toevallig op meisjes verliefd wordt en later opeens op een jongen? Misschien is iedereen gewoon bi met een bepaalde voorkeur
Of ben ik wat dat betreft een hippie?

Nee, want ongeveer iedereen is hetero, dus dat is 'normaal'.
Dus de mensen die op hetzelfde geslacht vallen, zijn een soort van aparte uitzonderingen, maar het zit allemaal tussen je oren.

DJVG

Geplaatst op: 07 Jun 2007, 09:33
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
Owned, maar eeh.. @ reacite van DJVG hierboven... en dus ook naar Thaan: Thaan waar heb je DJVG mee geholpen dan? (en nee ik vat het niet verkeerd op dit keer xD)

Na ik ken Thaan dus in real life en ik kan gewoon goed praten met hem en hij begrijpt het volgrnd mij ook goed.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 09:51
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]

Nee, want ongeveer iedereen is hetero, dus dat is 'normaal'.
Dus de mensen die op hetzelfde geslacht vallen, zijn een soort van aparte uitzonderingen, maar het zit allemaal tussen je oren.

Kom maar op met je onderzoeken inclusief bewijzen.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 11:10
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

DJVG dit is een onozel offtopic, weet ok neit waarom ik het post, maare, waarom heet je DJ VG

Ga dat direct even aan ieder lid hier vragen in hun topics
Dit is geen ma*****ne maar ik zou oppassen dat je geen %jes gaat vangen

DJVG schreef:

Hallo Saven members,

Ik moet even een stukje uitleg geven over mijn gevoel.

Ondanks dat ik nu al weet dat mensen helemaal uit hun dak gaan en gaan schelden etc...laat ik het rustig over me heen komen.

Hetgeen wat een aantal members al weten en kunnen mij begrijpen, nu hoop ik ook dat jullie mij kunnen respecteren zoals ik ben.

Het is heel simpel te zeggen:
Ik ben homo.

Oke misschien vind je het vies, misschien kan je het niet begrijpen of misschien vind je het normaal.

Nu hoop ik dat iedereen reageert zoals die het bij zichzelf voelt, en niet om bij andere members stoer te doen.

Ik hoop dat jullie me begrijpen, DJVG

Meen je het trouwens echt dat mensen uit hun dak gaan en beginnen te schelden? In RL én op fora?

Ik heb respect voor je keuze om het duidelijk te maken, het is natuurlijk wel leuk om een idee te krijgen wie wie is op verschillende fora.

[Laatst bewerkt door Ijsthee op donderdag 7 juni 2007, om 11:20]
DJVG

Geplaatst op: 07 Jun 2007, 11:19
💸+
Bewerken Quote

Mja, wat moet ik er van zeggen?
Als he iets offtopic doet, gebruik dan altijd de offtopic tags!

[Laatst bewerkt door DJVG op donderdag 7 juni 2007, om 11:20]
Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 11:23
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Mja, wat moet ik er van zeggen?
Als he iets offtopic doet, gebruik dan altijd de offtopic tags!

[off]Ik zie een edit, bij deze mijn edit:[/off]
Ik zal er op gaan letten

[Laatst bewerkt door Ijsthee op donderdag 7 juni 2007, om 11:25]
DJVG

Geplaatst op: 07 Jun 2007, 11:26
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

Meen je het trouwens echt dat mensen uit hun dak gaan en beginnen te schelden? In RL én op fora?

Ik heb respect voor je keuze om het duidelijk te maken, het is natuurlijk wel leuk om een idee te krijgen wie wie is op verschillende fora.

Nouja, niet alle reacties die ik krijg zijn positief, maar ik vind het heel erg meevallen @ saven!

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 13:10
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]
Nouja, niet alle reacties die ik krijg zijn positief, maar ik vind het heel erg meevallen @ saven!

Tja, nog steeds beschouwen sommige mensen het hier als een grap, en ik snap niet hoe ze zo dom kunnen doen enzo...
DJVJ is ook gewoon een mens, maar alleen heeft hij gewoon een andere voorkeur voor het geslacht dat hij wilt liefhebben...
Als jouw beste vriend (waar je altijd al mee hebt opgetrokken) opeens homoseksueel is dan doe je toch ook niet opeens anders enzo...

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 13:46
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Tja, nog steeds beschouwen sommige mensen het hier als een grap, en ik snap niet hoe ze zo dom kunnen doen enzo...
DJVJ is ook gewoon een mens, maar alleen heeft hij gewoon een andere voorkeur voor het geslacht dat hij wilt liefhebben...
Als jouw beste vriend (waar je altijd al mee hebt opgetrokken) opeens homoseksueel is dan doe je toch ook niet opeens anders enzo...

Het zal je verbasen hoeveel mensen denken dat homo's wat met alle mannen willen

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 14:10
💸+
Bewerken Quote

Dat verbaast me niks, maar dan hoef je nog niet zo idioot te gaan reageren...
Zou jij het leuk vinden als jij homoseksueel was en wij zouden zulke reacties gaan geven?
Denk het niet...
Probeer je eens een keer voor de verandering in andere mensen te verplaatsen en rekening met ze te houden...

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 14:18
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Dat verbaast me niks, maar dan hoef je nog niet zo idioot te gaan reageren...
Zou jij het leuk vinden als jij homoseksueel was en wij zouden zulke reacties gaan geven?
Denk het niet...
Probeer je eens een keer voor de verandering in andere mensen te verplaatsen en rekening met ze te houden...

Tegen wie heb je het nu?

Gio
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 14:40
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 14:55
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

[...]Kom maar op met je onderzoeken inclusief bewijzen.

Jij geeft een stelling waarvan je dénkt dat het waar is.
Ik vraag me nog steeds af waar je die informatie vandaan heb gehaald, of heb je het maar even verzonnen?
Ik doe gymnasium en heb ook Grieks, daarbij behandelen wij ook hun cultuur en ik verzeker je dat homosexualiteit niet geoorloofd was.

Dacht dat je wat anders quote, en het zit toch ook tussen je oren.
Het is iets in je hersenen waardoor je op hetzelfde geslacht valt.

[Laatst bewerkt door Jaapiej op donderdag 7 juni 2007, om 15:30]
Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 15:55
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:
[...]
Helemaal niet, mongool. In de tijd van de Grieken werd dat juist niet gerespecteerd.
Ik vraag me dus echt af hoe je daar bij komt.
Kappen.

En het werd wel gerespecteerd, heb er een hele lezing over moeten bijwonen. Je had de jonge mannen, de "vriendjes", en de oude mannen, de "lovers". De jongere wilden leren van de oude, maar in ruil daarvoor gaven ze seks(hé, ik heb het niet bedacht ). Maargoed, later schoof dat door, de vriendjes werden ouder, en dus de lovers, en dan gingen de ouderen trouwen met een vrouw en kinderen nemen. Het was dus heel normaal.

Waar denk jij jouw zelfbedachte kennis opeens vandaan te halen?

(als je het wilt luisteren komt er binnenkort ook een audioboek uit van die lezing )

Cocabottle
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 16:11
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

o dus vind jij het normaal als een man een andere man in ze kont neukt/? ik niet god/allah/boedha/wat je ook gelooft er zijn niet 2 geslachten voor niks...

God/Allah/boedha bestaan niet, allemaal neppe verzinsels...

Modbreak

Start niet een nieuwe discussie..

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 16:35
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

[...]Kappen.

En het werd wel gerespecteerd, heb er een hele lezing over moeten bijwonen. Je had de jonge mannen, de "vriendjes", en de oude mannen, de "lovers". De jongere wilden leren van de oude, maar in ruil daarvoor gaven ze seks(hé, ik heb het niet bedacht ). Maargoed, later schoof dat door, de vriendjes werden ouder, en dus de lovers, en dan gingen de ouderen trouwen met een vrouw en kinderen nemen. Het was dus heel normaal.

Waar denk jij jouw zelfbedachte kennis opeens vandaan te halen?

(als je het wilt luisteren komt er binnenkort ook een audioboek uit van die lezing )

Maar dat zegt toch niets over dat het gerespecteerd werd, het gebeurde misschien wel, maar dat het gerespecteerd werd zou ik ook niet kunnen geloven.

Died
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 16:51
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]

Maar dat zegt toch niets over dat het gerespecteerd werd, het gebeurde misschien wel, maar dat het gerespecteerd werd zou ik ook niet kunnen geloven.

Misschien, je moet niet praten over misschien, maar over wat je weet

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login