Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Een stukje uitleg

Basjee
Octo
Geplaatst op: 12 Jun 2007, 21:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

So?
1 op de 7 is homo.

Ja, en dan nog?
Wat wil je ermee bereiken om te zeggen dat 1 op de 7 homo is?

Jarrin
Geplaatst op: 12 Jun 2007, 21:56
💸+
Bewerken Quote

Kleine correctie, 1 op de 5 mensen is homo vertelde mn mentor

Jarrin
Geplaatst op: 12 Jun 2007, 22:00
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

So?
1 op de 7 is homo.

Ja, en dan nog?
Wat wil je ermee bereiken om te zeggen dat 1 op de 7 homo is?

mensen informatie geven, aan te duiden dat homo's lang niet alleen in de wereld/land/stad/buurt/straat zijn....

Rene
Professional
Geplaatst op: 12 Jun 2007, 22:19
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]
Het is geen keuze je bent het of je bent het niet

Dat valt nog te bezien. Er zijn genoeg jongeren die het afwijken, toch met het andere geslacht toe doen of anderen praktijken uithalen omdat ze geen homoseksueel willen zijn.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 12 Jun 2007, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Nou ik ga 't dan toch maar ff zeggen =)

ik denk dat ik bi ben
Ik vind meestal meisjes leuk maarja er zitten ook gewoon knappe jongens bij toch ?
/care about reactions enne dit is echt geen grap fsow

voor verdere vragen bel de 0900 informatie dienst 1,30 per gesprek of je verzend een pm of je reageert hier =)

edit:
gona @ 2 presentaties leren voor morgen

[Laatst bewerkt door NickD op dinsdag 12 juni 2007, om 22:23]
DJVG

Geplaatst op: 12 Jun 2007, 22:42
💸+
Bewerken Quote

Zie je, veel jongens zijn ook gewoon bi, en dat is toch ook helemaal niet erg?

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 02:31
💸+
Bewerken Quote

Precies...
Ik dacht het duidelijker te hebben gezegd, maar ik val dus op "mensen" mijn voorkeur gaat wel uit naar meisjes maar ik kan ook wel verliefd worden op jongens. Tot nu toe alleen nog nooit gebeurd, leuk vinden wel. Het gaat me ook vooral om het innerlijk.

DJVG

Geplaatst op: 13 Jun 2007, 07:07
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

Precies...
Ik dacht het duidelijker te hebben gezegd, maar ik val dus op "mensen" mijn voorkeur gaat wel uit naar meisjes maar ik kan ook wel verliefd worden op jongens. Tot nu toe alleen nog nooit gebeurd, leuk vinden wel. Het gaat me ook vooral om het innerlijk.

Maar is dat alleen het leuk vinden of ook een seksueel stukje?

Rian
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 08:33
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

Nou ik ga 't dan toch maar ff zeggen =)

ik denk dat ik bi ben
Ik vind meestal meisjes leuk maarja er zitten ook gewoon knappe jongens bij toch ?
/care about reactions enne dit is echt geen grap fsow

voor verdere vragen bel de 0900 informatie dienst 1,30 per gesprek of je verzend een pm of je reageert hier =)

Denk dat ik hetzelfde heb

Ben het helemaal met je eens

T.N.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 12:34
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Denk dat ik hetzelfde heb

Ben het helemaal met je eens

T.N.

Denk niet dat ik het heb...
Sommige jongens zien er goed uit qua uiterlijk, maar ik vind ze niet knap ofzo... Wil er niet iets mee ofzo...
Mijn voorkeur blijft toch bij de meisjes...

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 12:40
💸+
Bewerken Quote

Dit topic kun je beter de titel "Kom uit de kast" topic noemen. Wow zeg.

Sander
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 15:07
💸+
Bewerken Quote

Rene, waar blijft jouw verhaal

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 15:34
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

[...]

Maakt dat uit?
Lijkt mij dat het daar niet om gaat toch?

Rene schreef:

Ja ik hou dit al iets van 10 jaar geheim en heb nu eindelijk besloten het toch aan de Saveners te vertellen

[Laatst bewerkt door Ijsthee op woensdag 13 juni 2007, om 15:38]
FastFox
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 15:41
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

kuch... "Kom achter de computer vandaan" topic.
De ts weet nu dat hij helemaal niets raar is ofzo. (waarschijnlijk wist je dat al) Maar leuk als je hier nog een homo gevonden hebt ? Stel je hebt een homo gevonden in reallife dan heb je er misschien wat aan.
Succes.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 15:51
💸+
Bewerken Quote

Quote: DJVG

[...]

-----------------

dat verschilt bij mij... bij de meisjes natuurlijk wel maar ik heb 't heeeeeel soms bij jongens maar meestal gaat 't gewoon dat ze aardig zijn en er goed uitzien...

maar er goed uitzien + seksueel "tintje" ? fsow ligt bij mij wel dicht bij elkaar denk ik

[Laatst bewerkt door NickD op woensdag 13 juni 2007, om 16:08]
Rian
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 16:27
💸+
Bewerken Quote

IK heb toch liever een meid idd, maar een jongen die heel aardig zou zijn enzo zou ik mee ook tot aangetrokken voelen

Rene
Professional
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 16:30
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

Quote: DJVG

[...]

-----------------

dat verschilt bij mij... bij de meisjes natuurlijk wel maar ik heb 't heeeeeel soms bij jongens maar meestal gaat 't gewoon dat ze aardig zijn en er goed uitzien...

maar er goed uitzien + seksueel "tintje" ? fsow ligt bij mij wel dicht bij elkaar denk ik

Veel mensen verwarren homoseksualiteit met "die jongen/dat meisje is knap!" of iets in die richting. Maar dat is natuurlijk iets totaal anders.

@Sander, als jij 't wilt.
Ik ben al homoseksueel vanaf m'n 11e. Ben er achter gekomen door dat ik dingen deed met vrienden/neefjes die buiten gewoon waren, ofwel, zoiets doe je niet op zo''n leeftijd -nee niks ergs.

Je gaat ontdekken, je leert wat wat is en je krijgt door dat je helemaal niet zo "normaal" bent. Het dagelijkse onderwerp voetbal is al totaal niet welkom bij mij, en meisjes moest ik totaal niks van hebben. Ik kon erg goed met meiden opschieten, maar dat was dan ook alles.

Ik heb des tijds een fake-relatie gehad met een meisje, maar daar had ik dus totaal geen behoefte aan. Na paar weken was het dan ook over. Het was voor mij een opluchting maar zei ging dus helemaal tekeer. Terwijl ze toch niks aan mij had.

Helaas ben ik op mijn 14e alles beter gaan beseffen. Er ging veel fout. Gelukkig hadden mijn ouders me al door, die vertelde mij dat ik het gerust kon vertellen en dat lucht heel erg op.. het is toch dat stukje door je hoofd dwalend verhaal.

Na een kalverliefde-tijd is het allemaal weer wat serieuzer geworden. Ik ken redelijk veel "homo" mensen, en ga regelmatig naar feesten die "only gay" zijn. Helaas blijven er altijd mensen die die dingen moeten verpesten, maar me z'n allen sta je sterk.

Uit veel vertellen, opener worden en veel meningen delen krijg je een sterke vriendschappelijke band. Je weet waar je aan toe bent en je hoeft zo doende niks te verbergen. Ofwel, vertellen is beter dan het bij je houden. Op een moment sta je op barsten en dan gaat het verkeerd, heel verkeerd.

Op sommige scholen, raad ik het af, te vertellen waar het op staat. Scholen waar kinderen meer stoer gedrag intreden dan normaal gedrag kun je he beter bij vertrouwde personen houden, en zelfs die zijn daar de meeste tijd niet te vertrouwen. En dan spreek ik uit ervaring.

Nog steeds beseffen veel mensen niet dat homoskesualiteit in je zit, niet aangedreven krijgt of op welke manier dan ook. Je bent het of je bent het niet. Het komt tijdens je geboorte of tijdens je opvoeding, maar het zit gewoon in je.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 16:32
💸+
Bewerken Quote

Tildo schreef:

[...]
hoe wil je nou sex hebben met een jongen..?

misschien hoeft hij wel geen sex

Rian
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 16:40
💸+
Bewerken Quote

Ik ben het volkomen met Rene eens, Ik zit op een VMBO school in Rotterdam daar zou ik niks over homo zijn zeggen

[Laatst bewerkt door Rian op woensdag 13 juni 2007, om 16:41]
Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 17:11
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Ik ben het volkomen met Rene eens, Ik zit op een VMBO school in Rotterdam daar zou ik niks over homo zijn zeggen

Idd.. Of als je bouwvakker bent.

DJVG

Geplaatst op: 13 Jun 2007, 18:46
💸+
Bewerken Quote

Ik zit ook op VMBO en ik heb het gewoon open verteld omdat ik het niet meer voor me kon houden en dat iedereen gewoon wist waar ze aan toe waren.

Toen heb ik een tijdje in een HELE erge depressie gezeten met uithuisplaatsing aan toe en pschiater etc...dat kwam vooral omdat ik allemaal zelfmoord plannen had....

Gelukkig gaat het nu erg goed met me en hoop ik dat ik een lieve en leuke jongen vind

Rian
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 18:48
💸+
Bewerken Quote

Zozo is nogal wat

Maar ben je niet uitgescholden ofzo

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 18:48
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Ik zit ook op VMBO en ik heb het gewoon open verteld omdat ik het niet meer voor me kon houden en dat iedereen gewoon wist waar ze aan toe waren.

Toen heb ik een tijdje in een HELE erge depressie gezeten met uithuisplaatsing aan toe en pschiater etc...dat kwam vooral omdat ik allemaal zelfmoord plannen had....

Gelukkig gaat het nu erg goed met me en hoop ik dat ik een lieve en leuke jongen vind

zelfmoord plannen zijn niet zo mooi,
ik heb dat ook gehad erge depressie, omdat ik voelde da ik niks goed kon...
maar zelfs ik had geen zelfmoord planne,

Maar ik hoop ook da je een leuke jongen vindt,
die jou ook leuk vindt

DJVG

Geplaatst op: 13 Jun 2007, 18:49
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Zozo is nogal wat

Maar ben je niet uitgescholden ofzo

Natuurlijk zijn er altijd mensen die het weer verpesten maar het werd echt heel positief opgevangen.

Rinaldo
Geplaatst op: 13 Jun 2007, 18:52
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

dat kwam vooral omdat ik allemaal zelfmoord plannen had....

ben ik toch niet de enige ?

Zat 1 keer in een hele grote depressie.
Zag het leven even niet meer zitten .

Nu niet meer heur .
Tijdje geleden

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login