Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Canon rock

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 18:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ok, ik heb weer een lame smoes :
Ik was gisteren bij een vriend enzo, dus we gingen een beetje jammen. Ik ging eerst beetje gitaarspelen, toen lekker drummen en daarna ff op tah bas . Maar ik had al lang niet meer gebasst, en mn rechterhand waarmee je de snaren aanslaat zegmaar, daarvan heeft mn middelvinger niet zo veel eelt meer. Dus nu zit er zo'n pauperblaar, die krijg ik nu snel, omdat ik een paar keer 3 uur non-stop had gebast, en nu is dat ding dus open en doet het al pijn als ik typ .

Maargoed, met plectrum is het opzich wel te doen, ik wacht ff totdat after effects uitgerenderd is en dan gaat ik wel ff aan de slag .

Florian
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 19:48
💸+
Bewerken Quote

Ok ik heb me rot zitten zoeken naar een goeie uploadsite voor mp3 . Ik heb er eentje gevonden die werkt, maar als iemand nog een goeie weet waar je kunt uploaden zonder dat ie in zo'n player komt mag ie dat zeggen(en geen rapidshare of megaupload ofzo ).

Maargoed hier is ie dus. Hij klinkt een beetje vals maar daar moet je maar overheen luisteren . Ik ga als ik een heel eind verder ben nog wel een keer goed opnemen, maar nu ben ik iig van het gezeur af .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 20:34
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Ok ik heb me rot zitten zoeken naar een goeie uploadsite voor mp3 . Ik heb er eentje gevonden die werkt, maar als iemand nog een goeie weet waar je kunt uploaden zonder dat ie in zo'n player komt mag ie dat zeggen(en geen rapidshare of megaupload ofzo ).

Maargoed hier is ie dus. Hij klinkt een beetje vals maar daar moet je maar overheen luisteren . Ik ga als ik een heel eind verder ben nog wel een keer goed opnemen, maar nu ben ik iig van het gezeur af .

nice,
beter dat ie vals is en da je weet da ie echt is dan dat ie super klinkt en denkt da ut nep is toch?

Florian
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 20:37
💸+
Bewerken Quote

Da's waar .

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 20:41
💸+
Bewerken Quote

Ik kan ook een beetje gitaar spelen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 20:42
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Ik kan ook een beetje gitaar spelen

ik kon een beetje bassgitaar, ik moest da doen voor muziekles, en toen vondt ik het wel stoer om het te doen
en ik piktte de noten enzo heel snel op, daarom denk ik da gitaar spele echt iets voor mij is

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 20:53
💸+
Bewerken Quote

Laat ik er maar geen filmpje van maken

[Laatst bewerkt door Basjee op zondag 10 juni 2007, om 20:54]
Florian
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 21:46
💸+
Bewerken Quote

Doe maar wel .

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 21:47
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Doe maar wel .

Hm, het was bij muziek
De four non blondes ofzo..

7.0

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Jun 2007, 07:25
💸+
Bewerken Quote

ik wist niet eens dat florian zo muzikaal was ^^
Maarja nog een keer voor Florian, doorgaan met oefenen met canon rock, en je kan em met de ogen dicht

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login