Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Upload oplossing

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo,

Ik ben opzoek naar een manier om een bestand dat groter is dan 10 mb te uploaden naar mijn site.. Je zou zeggen dat dit makkelijk kan met php enzo maar dat gaat niet omdat ik maximaal 2mb kan uploaden Grotere bestanden worden geblokkeerd door de de server van mij..
Dus ik vraag jullie nu of jullie misschien een oplossing hebben om dit te kunne bereiken, graag geen antwoorden met doet gewoon ftp want dat wil ik niet.. Ik wil het HTTP hebben, zodat niet iedereen in mijn ftp hoeft te komen..

Nog even voor de duidelijkheid: Weet iemand een manier om bestanden via HTTP te uploaden naar mijn server van 10mb terwijl mijn server bestanden tot 2mb accepteert?

Alvast bedankt

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:15
💸+
Bewerken Quote

Niemand?

Weet iemand misschien een soort gelijk megaupload/sendspace script?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:17
💸+
Bewerken Quote

Ik heb wel rapidshare scri[t vooor je

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:20
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Ik heb wel rapidshare scri[t vooor je

Maar dat vind mijn php.ini niet lief

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Kun je je php.ini aanpassen? Zoja, dan de limieten verhogen. Daarnaast kun je met PHP ook een ftp sessie openen, en zo alsnog je bestand versturen via de browser.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:36
💸+
Bewerken Quote

Nee dat kan ik niet.. het is niet mijn eigen server.. T_T
Weet iemand misschien hoe het moet met flash?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:41
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Nee dat kan ik niet.. het is niet mijn eigen server.. T_T
Weet iemand misschien hoe het moet met flash?

Gaat niet werken, achter die flash file zou je nog een PHP framework moeten draaien om het uploaden en verzenden aan te sturen, kennelijk neit helemaal door wat flash is.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 22:48
💸+
Bewerken Quote

Ik wil het zo:
PHP zorgt dat de bestanden geopend kunnen worden en dat de juiste query's naar de database word verstuurd en dat ik met flash het bestand naar de server kopieer.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 23:01
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Ik wil het zo:
PHP zorgt dat de bestanden geopend kunnen worden en dat de juiste query's naar de database word verstuurd en dat ik met flash het bestand naar de server kopieer.

Dan werk je alsnog via php en dus http en dus 2 mb limiet. Gebruik FTP via php, dat zei ik al eerder.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 07 Jun 2007, 23:58
💸+
Bewerken Quote

ga gewoon bij je hosting smeken..
maar waarom in godsnaam een upload limiet van 2 mb.. doe dan dat als er te veel dataverkeer is limiet 2mb anders gewoon 10 fsow

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 08 Jun 2007, 00:00
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dan werk je alsnog via php en dus http en dus 2 mb limiet. Gebruik FTP via php, dat zei ik al eerder.

Sjah het is niet anders he T_T.. Maar volgens mij is Sendspace helemaal met flash upload...

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2007, 06:26
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
Sjah het is niet anders he T_T.. Maar volgens mij is Sendspace helemaal met flash upload...

Backend is een PHP script, of Perl oid. Ga je inlezen wat flash is. Flash is iets compleet anders dan jij denkt en heeft niets te maken met uploaden of serverside scripting, flash is clientside vriend. Doe nou gewoon wat ik zeg, en open met PHP een ftp verbinding en upload het dan. Waarom doe je dat niet gewoon?

Syncie
Geplaatst op: 08 Jun 2007, 13:37
💸+
Bewerken Quote

Wat Thaan zegt is idd de oplossing.
FTP(PHP functie)
Als je op de link hierboven klikt zie je al dat het niet zo moeilijk is.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login