Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Dualscreen

Syncie
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 19:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

2 uitgangen op 1 videokaart: 2 schermen met verschillende inhoud is mogelijk.
1 uitgang op de videokaart en 1 op het moederbord: 2 schermen mogelijk maar dat gaat niet makkelijk en volgens mij tonen ze beide dezelfde data.

Het is dus beter om een videokaar te kopen met 2 uitgangen. Als je dat bedoeld

Paul
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 19:49
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

1 uitgang op de videokaart en 1 op het moederbord: 2 schermen mogelijk maar dat gaat niet makkelijk en volgens mij tonen ze beide dezelfde data.

Nja, gooi ik er maar meteen de volgende vraag erop:
Heeft de 8600 GTS 2 uitgangen?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Jun 2007, 19:50
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

*piep* fout, je bent de zwakste schakel.

Omschrijf je situatie eens beter, ik kom er op uit dat:
je een onboard videokaart hebt
en een losse videokaart.

Dan is het inderdaad mogelijk om twee beeldschermen aan te sturen, maar dat kan met die x1300 ook wel, daar heb je dus die onboard kaart niet voor nodig. Als ik jouw was zou ik dan gewoon je videokaart gebruiken voor 2 schermen, en niet die brakke onboard shit.

Ik heb zelf BTW maar 1 beeldscherm, 18".

Spunk schreef:

Maar @ Thaan, kan je dan ook gewoon monitoren krijgen die zo'n DVI kabel hebben ?

Zat, mijn 18" Dell beeldscherm heeft DVI en een analoge VGA ingang. Staat er altijd wel bij.

Het verschil is idd te merken, het is namelijk digitaal, dus komt altijd goed door (bij digitaal is het zo, het komt óf door en dus perfect, of het kom helemaal niet door) heeft heel hoge bandbreedte, dus ongecomprimeerd beeld, en het is mogelijk een dubbele verbinding te maken, dus je beeldscherm met 2 kabels te verbinden en zo je bandbreedte te verdubbelen. De reactietijd is door de hogere bandbreedte ook een stuk beter dan bij VGA.

BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 11 Jun 2007, 18:00
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]
TV Kaart
Maar dat werkt niet @ Vista

Toch eens drivers installeren

Syncie
Geplaatst op: 11 Jun 2007, 18:01
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
*piep* fout, je bent de zwakste schakel.

Omschrijf je situatie eens beter, ik kom er op uit dat:
je een onboard videokaart hebt
en een losse videokaart.

Dan is het inderdaad mogelijk om twee beeldschermen aan te sturen, maar dat kan met die x1300 ook wel, daar heb je dus die onboard kaart niet voor nodig. Als ik jouw was zou ik dan gewoon je videokaart gebruiken voor 2 schermen, en niet die brakke onboard shit.

Ik heb zelf BTW maar 1 beeldscherm, 18".

[...]
Zat, mijn 18" Dell beeldscherm heeft DVI en een analoge VGA ingang. Staat er altijd wel bij.

Het verschil is idd te merken, het is namelijk digitaal, dus komt altijd goed door (bij digitaal is het zo, het komt óf door en dus perfect, of het kom helemaal niet door) heeft heel hoge bandbreedte, dus ongecomprimeerd beeld, en het is mogelijk een dubbele verbinding te maken, dus je beeldscherm met 2 kabels te verbinden en zo je bandbreedte te verdubbelen. De reactietijd is door de hogere bandbreedte ook een stuk beter dan bij VGA.

Vertel wat er fout aan is

Jesse
House<3
Geplaatst op: 11 Jun 2007, 18:22
💸+
Bewerken Quote

U kan dit wel
Als je grafische kaart minimum 128 Mb is kan u zeker een 2de draaien zonder spliter!!!
De grafische kaarten zijn altijd voorzien boven 128 Mb met 2 Poorten van ati toch

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 11 Jun 2007, 19:16
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

[...]
Vertel wat er fout aan is

Dit stuk:

"1 uitgang op de videokaart en 1 op het moederbord: 2 schermen mogelijk maar dat gaat niet makkelijk en volgens mij tonen ze beide dezelfde data."

Het is toch echt wel mogelijk om met een onboard kaart en een losse kaart 2 verschillende beelden op 2 verschillende schermen uit te spugen. Heb het zelf op kantoor draaien.

Syncie
Geplaatst op: 12 Jun 2007, 16:32
💸+
Bewerken Quote

Oh Wist ik niet.... Dacht dat dat niet echt goed ging samen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login