Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Geslaagd!!!

Michiel
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 18:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

gefelicireerd iedereen die geslaagt is. Ik zit nog maar op 2havo/vwo volgend jaar doe ik havo

[Laatst bewerkt door Michiel op vrijdag 15 juni 2007, om 18:24]
Paul
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 18:26
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

VMBO? Alsof dát zoeen prestatie is. Zag ergens het examen wiskunde VMBO op internet (kwam er via FOK!) en dat was me toch een lachertje. Ben zelf überslecht in wiskunde, echt, heel, heel slecht, maar dat was echt belachelijk.

Excuus voor de gene die trots zijn op hun VMBO, maar nadat ik dat examen las had ik toch wel een hele lage dunk van het VMBO.

Zal het nog even opzoeken.

Hierrrr, t belachelijk voor woorden toch?!!? Munten sparen! Komop, dit is groep 5 werk!

Het deed me denken aan groep 6, toen kregen we dat ook bij de cito toets.
Maar dat is inderdaad belachelijk. Die mensen die de toets maken schatten VMBO'ers wel een beetje érg makkelijk in.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik gymnasium doe, ben ik van mezelf zeker dat ik later aan een goede baan kom, dat voel ik tenminste.

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 15 juni 2007, om 18:27]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 18:34
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Het deed me denken aan groep 6, toen kregen we dat ook bij de cito toets.
Maar dat is inderdaad belachelijk. Die mensen die de toets maken schatten VMBO'ers wel een beetje érg makkelijk in.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik gymnasium doe, ben ik van mezelf zeker dat ik later aan een goede baan kom, dat voel ik tenminste.

Dat vind ik toch zoeen bullshit, je opleiding is niet bepalend voor je toekomst, de verschoppelingen van nu zijn de managers en leiders van de toekomst.

Paul
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 18:44
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat vind ik toch zoeen bullshit, je opleiding is niet bepalend voor je toekomst, de verschoppelingen van nu zijn de managers en leiders van de toekomst.

Heeft er ook niet veel mee te maken, maar als ik de examentoetsen zien bij het VMBO.. Dan vind ik dat toch wel heel erg raar. Ook kan je wat makkelijker een baan krijgen met een hoge opleiding/universiteit.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 19:01
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Heeft er ook niet veel mee te maken, maar als ik de examentoetsen zien bij het VMBO.. Dan vind ik dat toch wel heel erg raar. Ook kan je wat makkelijker een baan krijgen met een hoge opleiding/universiteit.

één baan, betekent niet een baan waar je jezelf in vindt, ontwikkeld, goed verdient etc.

Persoonlijk heb ik gezien hoe je school compleet los kan staan van een toekomst met een topbaan, luizenleventje etc. en bekijk dat nu dus ook anders.

Paul
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 19:48
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
één baan, betekent niet een baan waar je jezelf in vindt, ontwikkeld, goed verdient etc.

Persoonlijk heb ik gezien hoe je school compleet los kan staan van een toekomst met een topbaan, luizenleventje etc. en bekijk dat nu dus ook anders.

Dat ik zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat je een grotere kans hebt om later een goede baan te krijgen. Dat gebeurt natuurlijk niet altijd.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 19:52
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Ik denk als je maar één baan in je leven hebt, dat het dan toch wel een goed betaalde, leuke baan is. Anders zou je toch wel ergens anders gaan werken.

Ik doe trouwens ook gymnasium.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 20:22
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

100 punten mee eens.
Tegenwoordig is school nog niet eens de helft van je "opleiding"

Fritsh
Wiedaar
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 20:28
💸+
Bewerken Quote

feli chickie

tttommeke
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 20:38
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

VMBO? Alsof dát zoeen prestatie is. Zag ergens het examen wiskunde VMBO op internet (kwam er via FOK!) en dat was me toch een lachertje. Ben zelf überslecht in wiskunde, echt, heel, heel slecht, maar dat was echt belachelijk.

Excuus voor de gene die trots zijn op hun VMBO, maar nadat ik dat examen las had ik toch wel een hele lage dunk van het VMBO.

Hierrrr, t belachelijk voor woorden toch?!!? Munten sparen! Komop, dit is groep 5 werk!

Groep 5 ? 5de middelbaar ?

En zo ja, dan begin ik ook wel rare gedachten over VMBO krijgen. Zoiets kreeg ik in de lagere school ofzo . Dit jaar waren we bezig met vergelijkingen van functies enzoverder. Sin, Cos, Tan berekeningen... Geen lachertje (wel dome wiskundemopjes in de vragen zoals : Jullie wiskundeleraar is in een sportieve beu... .

Rian
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 21:01
💸+
Bewerken Quote

Felíííí iedereen

Ik mot nog ff wachten, Wel VMBO

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 21:09
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Inderdaad had ik me echt kapot om gelachu Vond echt erg eigenlijk dat sommige mensen met zulke dingen al moeite hebben , zelf vind ik wiskunde een eitje

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 15 Jun 2007, 21:47
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Wtf, dat heb ik op de basisschool gehad zoiets? en dat moet vmbo eind examen zijn? dan zouden kinderen van groep 6 het al kunnen halen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login