Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPod contacten

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 16 Jun 2007, 23:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi,

op je ipod heb je ook zo'n stukje waar je contacten gegevens kunt bekijken.. dat wil ik best enzo. maar hoe krijg je ze erin?

Kan iemand mij daarbij helpen?

BVD

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2007, 23:16
💸+
Bewerken Quote

Lees het bestandje dat erin staat, daar staat dat je je iPod moet instellen voor gebruik als schijf, en er dan contacten in moet slepen, in de Contacts map. Volgens mij kan het met de nieuwerwetse iTunes enzo ook vanuit iTunes.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 16 Jun 2007, 23:26
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Lees het bestandje dat erin staat, daar staat dat je je iPod moet instellen voor gebruik als schijf, en er dan contacten in moet slepen, in de Contacts map. Volgens mij kan het met de nieuwerwetse iTunes enzo ook vanuit iTunes.

wat voor bestand is het?
//kan ipod ff niet vinde

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 16 Jun 2007, 23:39
💸+
Bewerken Quote

Je moet je iPod synchroniseren met outlook oid.

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 16 Jun 2007, 23:59
💸+
Bewerken Quote

Wat Gkhn zegt... Je voegt wat contactpersonen toe bij Outlook.. kunnen ook andere programma's zijn zolang de contactpersonen maar worden opgeslagen als .vcard extensie... daarna gewoon ff itunes openen en je Ipod aan pc koppelen vervolgens ga je naar contactpersonen tablaadje... de rest volgt vanzelf...

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 17 Jun 2007, 00:18
💸+
Bewerken Quote

Okey, bedankt

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 17 Jun 2007, 01:32
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
wat voor bestand is het?
//kan ipod ff niet vinde

Gewoon in je iPod zelf, naar Extra's, en dan contacten, staat er 1tje in en daar staat de uitleg in. Althans, zo luid mijn 4 jaar oude iPod.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login