Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Eigen radio online gooien

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 18 Jun 2007, 11:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

192.168.2.1 is het hierow, Maar dat is voor zover ik weet, ik heb me er nog nooit echt in verdiept, altijd anders(de laatste 2 cijfers dan toch), In de beschrijving/Handleiding van je router staat als het goed is de url, die moet je intypen, inloggen, en 8000 forwarden.

Gio
Geplaatst op: 18 Jun 2007, 12:38
💸+
Bewerken Quote

Gewoon ipconfig en dan kijken wat je standaardgateway is

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 18 Jun 2007, 16:00
💸+
Bewerken Quote

Het is dus opgelost
In de changelog of zo stond een andere url en die heb ik voor :8000 gezet en gister was ie online alleen nu lukt het niet.
Voor de mensen die willen luisteren(als ie het dan doet) plak dan deze link: 127.0.0.1:8000 in iTunes of Winamp.
Ik ga er nog een blogje over schrijven als ie online is en zo.
Waarom ie het niet in WMP doet weet ik niet.

Hij is nu online Als ie het niet goed doet meld het dan even!

Werkt dus niet volgens Martijn. Dus ff checken hoe ik dat moet oplossen... Tips zijn altijd welkom!

[Laatst bewerkt door Alex op maandag 18 juni 2007, om 16:16]
Stfn
1th
Geplaatst op: 18 Jun 2007, 18:54
💸+
Bewerken Quote

kijk eens op www.portforward.com daar kan je wel vinden hoe je de poort moet openen

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 18 Jun 2007, 21:10
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

kijk eens op www.portforward.com daar kan je wel vinden hoe je de poort moet openen

Dank je Daydreamer, ik moet dus mijn ip-adres van m'n router in de adresbalk intypen maar als ik dan op enter druk zie ik een witte pagina. En ik moet dus een venstertje zien waarbij ik een wachtwoord in moet typen en zo. Dus dat wil niet echt lukken.
En als ik die poort open zet, is het dan zo dat de beveiliging van mn router eraf gaat?

Maarten
Geplaatst op: 18 Jun 2007, 21:13
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

[...]
Dank je Daydreamer, ik moet dus mijn ip-adres van m'n router in de adresbalk intypen maar als ik dan op enter druk zie ik een witte pagina. En ik moet dus een venstertje zien waarbij ik een wachtwoord in moet typen en zo. Dus dat wil niet echt lukken.
En als ik die poort open zet, is het dan zo dat de beveiliging van mn router eraf gaat?

Nee.. Je hebt dan een webserver via je eigen pc.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 19 Jun 2007, 14:53
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Status: 'Stealth' staat er. En dat houdt in?

Stealth is onzichtbaar (speel stratgy games ofzo ),
dus ik denk niet dattie het dan doet .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login