Die admins van de snake86 signchat banden mij steeds (ja ik kwam steeds trug via proxy's). Je begrijpt vast wel dat ik daar niet zo blij mee ben. Maar ik had wel hun source op mijn pctje staan, dus wat doe ik, ik pak de MD5 van tims pass, voer die in op een site en 3 dagen later stond daar dat zun pass "basislief" was, dus ik ga via een proxy naar die site, kut tim is oninle , dus ik blijf ff refreshen totdat tim weg is, krijg ik op een gegeven moment te zien dat ik een ban heb . Dus snel ff andere proxy gevonden, en ja hoor tim was weg, dus ik ga naar inloggen voor die gegevens in en holy shit het klopt ook nog . Khad al eerder een rip online gezet dus kwist al precies hoe de admin eruitzag en alles, maar ik was dus binnen, eerst maar is ff mezelf unbannen, want ik werd die slome proxy zat. Nou dat was gebeurd, ff ingelogd zonder proxy, pass veranderd, stijn & Gerwin WM gemaakt (ja die waren toen toevallig online op MSN ), huppa iedereen unbannen, alle admins onadminnen, en toen ff alle admins bannen, alleen vielen de admins niet meer op omdat ze nu gewone leden waren , maar dat was snel gefixed omdat hun berichten nog in de adminchat stonden . Toen wilde ik eigenlijk de layout veranderen, maar ik was in een keer niet meer ingelogd . Dus ik probeer opnieuw in te loggen, werkt niet bij gerwin ook al niet, was tim terug gekomen .
Nouja daarna gebeurde er weinig boeiends, alle ex-admins werden weer admin en ik kreeg weer een ban .
maar een voordeeltje voor de mensen die een ban hadden, je kan er nu weer op
ohja en rené heeft nu een of ander antiproxy systeem geïnstalleerd, maar kzal is kijken oft ook egt werkt
[Laatst bewerkt door sandr op maandag 18 juni 2007, om 11:32]