Hallo, ik ben sinds een paar dagen bezig met geld verdienen op het internet, en ik verdien toch al aardig wat geld, hier zal ik wat informatie zetten.
Agloco
Ik heb net de website 'agloco' gevonden, je kan daarmee geld verdienen door gewoon op het web te surfen!
Het enigste wat je moet doen is de 'viewbar' downloaden, die aanzetten, en dan de search in de balk gebruiken en gewoon over het web surfen zoals je normaal doet.
Registreer je op agloco
Adbux
Met adbux moet je gewoon op wat linkjes klikken, 5 minuten per dag is genoeg, met wat referrals verdien je al snel 10 dollar per dag!
Registreer je op Adbux
Meer informatie over geld verdienen op het www vind je hier
Ja, mijn referral links ja, doe eens aardig en gebruik die links gewoon, je merkt er zelf niks van, ik krijg alleen wat extra centjes.
Welke kut mod verwijderd die links, ik scheit in je bek als je het nog eens doet En mensen kunnen toch zelf kiezen of ze via de reflinks registreren, het zou alleen wel zo aardig zijn om dan een ref link te gebruiken.
Modbreak
En de titel slaat dan op jezelf? Links edited dus.
Thaan: Links wéér verwijderd, en helaas, dit is tegen de regels, 85 + 40 is? Juist, meer dan honderd.
[Laatst bewerkt door Sander op maandag 18 juni 2007, om 16:41]