Ik wil een paar nieuwe CD`s downloaden maar muziek staat hier op de E: partitie maar daar heb ik nog maar 732MB vrij en op de D: partitie nog 10GB kan ik nu ook op een manier de D: en E: partitie`s naar 1 partitie maken zonder dat ik m`n muziek van de E: schijf kwijt ben ?
Mvg,
DayDreamer
Modbreak
Gebruik voortaan een betere topictitel.
[Laatst bewerkt door DayDreamer op zaterdag 30 juni 2007, om 17:06]
Acronis Partition Expert stelt u in staat partities van grootte te veranderen, te verplaatsen, te kopiëren, op te delen en samen te voegen zonder uw gegevens te verliezen.
[Laatst bewerkt door Syncie op zaterdag 30 juni 2007, om 18:47]
Waarom was hier eerst een lokje op, en nu niet meer?
Dat had ik tegen Syncie gezegd, want anders krijg je overal een lock op en als je nou weer iets van dit onderwerp moet hebben dan krijg je 100 van dezelfde topics.
Je moet wel oppassen met wat je doet, als je een ding verkeerd doet ben je alles kwijt Ik gebruikte eerst Norton Partition Magic, maar dat is best linke software als je niet 100% zeker bent van wat je doet (geloof me, ik heb er ervaring mee )
Je moet wel oppassen met wat je doet, als je een ding verkeerd doet ben je alles kwijt Ik gebruikte eerst Norton Partition Magic, maar dat is best linke software als je niet 100% zeker bent van wat je doet (geloof me, ik heb er ervaring mee )
ik ook maar dan met acronis nog wat .
Moest me pc helemaal herstellen en was alles kwijt .