Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

mening over roken

Michael
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik ben eens benieuwd naar jullie mening over roken...
Als je kijkt naar de tv enzo zie je dat het allemaal slecht is, maar is dit in princiepe ook zo ?
Ja, je kan er longkanker van krijgen, je hebt zelfs 13,... x meer kans dat je het krijgt, maar iemand die dan longkanker krijgt die nog nooit gerookt heeft...Wat dan ?
Trouwens, mijn peter rookte al van zijn 9 jaar, en hij is gestorven toen hij 89 jaar was, en hij is gestorven aan de ouderdom, maar niet doordat hij een intensieve roker was ! Hij heeft nochtans 80 jaar gerookt!
Er zijn natuurlijk veel nadelen aan roken zoals een slechte adem, je vingers worden "bruinachtig" enzovoort. Maar een "+-punt" is dat je bijvoorbeeld vermagerd, ook dat je minder zenuwachtig bent achter je een sigaret gerookt hebt . Natuurlijk, je begint bij 1 sigaret / dag en je eindigt bij... Dat is natuurlijk wel een nadeel, het is verslavend, maar zeg nu eens eerlijk, als je thuis iemand hebt die iedere dag dronken is, of die iedere dag high is, wat zou je dan liever thuis hebben ? Een roker of een drugs/alcoholverslaafde ?
Ik ga nu de sigaret niet promoten ofzo, het is niet echt slim om eraan te beginnen, ikzelf ben een roker, maar ik weet goed genoeg dat het veel geld kost, en het slecht is voor de gezondheid, je conditie neemt ook af,... In ieder geval, dit is mijn mening, ik ben eens benieuwd naar jullie mening !

Grtz Michael

Martijn
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:32
💸+
Bewerken Quote

Ik vind t niet zo erg, iedereen hier in huis rookt al, alles van me vaders kant ook zo ongeveer. Ik maak me er niet druk om..

Cocabottle
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:34
💸+
Bewerken Quote

Je kan beter sigaren gaan roken, dan houw je het alleen in je mond.

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:41
💸+
Bewerken Quote

Naja , Ik rook niet. Ga er waarschijnlijk ook nooit aan beginnen. (al moet ik bekennen dat ik er wel al eens een paar gerookt heb, maar dat was op fiuven enzo, herinner ik mij weinig van ) Maarja, Het betekent ook niet dat als je rookkt dat je dan ook longkanker krijgt ..
Maarja .. Ik vind roken maar niets ! stinkt ook zo als er iemand thuis rookt
njah !

Basjee
Octo
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:44
💸+
Bewerken Quote

Xaliom schreef:
Maarja, Het betekent ook niet dat als je rookkt dat je dan ook longkanker krijgt ..

Nee, maar de kans is wel groter.

Xaliom schreef:

Maarja .. Ik vind roken maar niets ! stinkt ook zo als er iemand thuis rookt

Ja, idd.
Het stinkt echt, alles ruikt naar rook enzo.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:46
💸+
Bewerken Quote

roken wat win je er mee:
kanker
wat verlies je:
veel geld

Michael
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:53
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

roken wat win je er mee:
kanker
wat verlies je:
veel geld

jij moet veel praten jij wilde mij drugs verkopen
En daarbij, wie zegt dat je er kanker van krijgt... je hebt gewoon meer kans, daarvoor heb je het nog niet

[Laatst bewerkt door Michael op woensdag 4 juli 2007, om 11:53]
Kersentaart
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:53
💸+
Bewerken Quote

Roken stinkt
Kijk ff dit filmpje
klik

[Laatst bewerkt door Kersentaart op woensdag 4 juli 2007, om 11:55]
Michael
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 11:55
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Roken stinkt
Kijk ff dit filmpje
klik

Ja, kan wel waar zijn, ik heb ook nog longen gezien van een niet-roker en van een roker maarja, je moet toch dood gaan aan iets hea

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:02
💸+
Bewerken Quote

Roken = Kansloos

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:04
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:
Maar een "+-punt" is dat je bijvoorbeeld vermagerd, ook dat je minder zenuwachtig bent achter je een sigaret gerookt hebt .
Als je niet rookt word je gewoon helemaal niet zenuwachtig totdat je een sigaret rookt. Baggerargument dus.

Ik vind het kut, het stinkt, het is niet goed, én andere mensen hebben er last van.

Michael
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:21
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

[...]Als je niet rookt word je gewoon helemaal niet zenuwachtig totdat je een sigaret rookt. Baggerargument dus.

Ik vind het kut, het stinkt, het is niet goed, én andere mensen hebben er last van.

Sommige mensen zijn van karakter zenuwachtig, een sigaret helpt daar dan tegen...

Trouwens,
Andere mensen hebben er last van...
Dat klopt niet echt he, als je buiten rookt heeft niemand daar last van

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:24
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
Sommige mensen zijn van karakter zenuwachtig, een sigaret helpt daar dan tegen...

Trouwens,

Als iemand binnenrookt wel , Want dan roken de anderen mee

Michael
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:26
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

[...]

Als iemand binnenrookt wel , Want dan roken de anderen mee

Binnen wel, maar... m'n ma rookt binnen, en niemand heeft daar echt last van . Volgens dat het schijnt roken de anderen dan "voor 50% mee" maar m'n pa rookt niet, m'n zus ook niet en we hebben daar niet echt last van...

Uniqe
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:43
💸+
Bewerken Quote

Ik rook niet omdat het effect ofzo bij mij niet werkt.
Mij kan het ook niet schelen als iemand bij mij in de buurt rookt.

Mijn vader ze opa rookte sinds ze 20'ste en hij is 95 geworden een natuurlijke dood gestorven.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 12:55
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
jij moet veel praten jij wilde mij drugs verkopen
En daarbij, wie zegt dat je er kanker van krijgt... je hebt gewoon meer kans, daarvoor heb je het nog niet

een vriend van me

Rinaldo
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 13:54
💸+
Bewerken Quote

Ik rook niet
Is gewoon te vies(nooit geprobeert ofzo )
En heb ook astma .

Alles gaat stinken enzo

En er is een kans dat je eerder dood gaat

[Laatst bewerkt door Rinaldo op woensdag 4 juli 2007, om 13:54]
Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 14:01
💸+
Bewerken Quote

't Stinkt.

Tadnecty
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 18:04
💸+
Bewerken Quote

Smoking Kills

Misschien sterf je dus niet door roken, je wordt sneller oud en wordt vaker ziek en daarbij stink je nogal.

alle BEKENDE ingredienten

[Laatst bewerkt door Tadnecty op woensdag 4 juli 2007, om 18:07]
HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 18:14
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]

Trouwens,

Gast, tests hebben uitgewezen dat als je een sigaret rookt, je hartslag gemiddeld 8 slagen versnelt, dus hou op met zeiken:s
Je wordt er nog meer zenuwachtig van, maar je hebt gewoon die nicotine binnen, waarnaar je erg veel behoefte hebt/had dan..

Enja roken pff te zien wat je rookt en hoeveel enzo..

FastFox
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 18:30
💸+
Bewerken Quote

It stinkt. Liever alcoholist.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 18:33
💸+
Bewerken Quote

Ik rook zelf niet. Ik vind het vies. Het stinkt en het 'voegt niks toe' het is niet zo van. Dit heb ik nodig dus ik ga het gebruiken. Integendeel zelfs. BAH!

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 18:51
💸+
Bewerken Quote

Soms wel lekker, maar ik doe het hooguit enkele keren per jaar. Ik wil niet verslaafd raken en ook niet dat mn ouders erachter zullen komen enzo.

Nicksel
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 18:52
💸+
Bewerken Quote

Ik rook, begon met alleen roken met uitgaan etc. dat heb ik een jaar volgehouden.. totdat er iets gebeurde waardoor ik veel stress kreeg en vanaf toen rook ik eigelijk vast
Mja bijna al me vrienden en vriendinnen roken en me vriendin ook dus tjah stoppen lukt toch niet..

Xonsky
Geplaatst op: 04 Jul 2007, 19:03
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

totdat er iets gebeurde waardoor ik veel stress kreeg en vanaf toen rook ik eigelijk vast
Mja bijna al me vrienden en vriendinnen roken en me vriendin ook dus tjah stoppen lukt toch niet..

Idem hier :s
Heb al enkele pogingen gedaan en lukt gewoon niet :s

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login