Michael schreef:
[...]
stfu, zonder hardcore was der geen jump hoor!
Ikzelf heb persoonlijk niet echt iets tegen jump, maar iedereen heeft iets tegen Hardcore enzo maar zonder Hardcore was der
geen jump ! Ik vind het wel zwak dat sommige gabbers overgaan naar jump, als je ooit voor Hardcore was, blijft der dan bij ! Ikzelf luister praktisch nooit naar jump, Hardcore 4 life !
En trouwens, altijd dat gezeik van Hardcore is racistisch, ik zou zeggen, iedereen die dat zegt moet es luisteren naar die liedjes, komt er daar ook maar iets in van 88, 18, ... gvd toch ! Altijd hetzelfde, ze zeggen dat gabbers racistisch zijn maar ze maken de gabbers racistisch door dat altijd te zeggen !!! Waarom zou Hardcore racitisch zijn
Ze hebben daar zelfs iets opgericht van United Hardore Against Racism And Fascism dus...
Maar goed, tot zover mijn mening
Oeh ben je snel op je teentjes getrapt.
Ik luister geen jump en geen hardcore omdat, ik het allebei het zelfde vind klinken wat geschreeuw wat bas wat piepjes.
jumpstyle en hardcore is praktisch hetzelfde daarom, vind ik het kut muziek.
Maar wees eerlijk ik heb nog nooi een racist gehoord dat die naar eminem 50 cent of the game luistert.
Ze zeggen dat hardcore niet als racistisch word gezien
maar zo zien van die gabbers het wel in nederland.
En wat heeft racisme met mij reactie te maken. ?
Gio zij:
iets van killing jumpers isn't a crime
en dan hardcore/style ofzo
ik zei met het eerste ben ik het met je eens
met het tweede niet.
dat betekent niet gelijk dat ik hardcore/jumpstyle
kut muziek vind ofzo
Maar ik zeg het je nu dan maar hardcore en alles wat er mee te maken heeft, vind ik klote.