Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Jumpen

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik haat jumpen. Gewoon wat windows-beats op een ritme. Ga toch muziek maken met instrumenten en niet door met een stok tegen een paar pannen te slaan.

Ik denk dat jumpen ongeveer na de zomervakantie wel afgelopen is. althans, dat hoop ik

Iedereen zegt dat jump na paar maandjes niet populair meer is Maar kijk nu hoelang kleine blaatnoops al jumpen :/ ( kinderen van 8 die jumpen xD)

Michael
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:46
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

[...]

Iedereen zegt dat jump na paar maandjes niet populair meer is Maar kijk nu hoelang kleine blaatnoops al jumpen :/ ( kinderen van 8 die jumpen xD)

Ja
Het is zowat begonnen verleden jaar met de vakantie, en wie weet wanneer het eindigt

Uniqe
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:51
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
stfu, zonder hardcore was der geen jump hoor!
Ikzelf heb persoonlijk niet echt iets tegen jump, maar iedereen heeft iets tegen Hardcore enzo maar zonder Hardcore was der geen jump ! Ik vind het wel zwak dat sommige gabbers overgaan naar jump, als je ooit voor Hardcore was, blijft der dan bij ! Ikzelf luister praktisch nooit naar jump, Hardcore 4 life !
En trouwens, altijd dat gezeik van Hardcore is racistisch, ik zou zeggen, iedereen die dat zegt moet es luisteren naar die liedjes, komt er daar ook maar iets in van 88, 18, ... gvd toch ! Altijd hetzelfde, ze zeggen dat gabbers racistisch zijn maar ze maken de gabbers racistisch door dat altijd te zeggen !!! Waarom zou Hardcore racitisch zijn Ze hebben daar zelfs iets opgericht van United Hardore Against Racism And Fascism dus...
Maar goed, tot zover mijn mening

Oeh ben je snel op je teentjes getrapt.

Ik luister geen jump en geen hardcore omdat, ik het allebei het zelfde vind klinken wat geschreeuw wat bas wat piepjes.

jumpstyle en hardcore is praktisch hetzelfde daarom, vind ik het kut muziek.

Maar wees eerlijk ik heb nog nooi een racist gehoord dat die naar eminem 50 cent of the game luistert.

Ze zeggen dat hardcore niet als racistisch word gezien
maar zo zien van die gabbers het wel in nederland.

En wat heeft racisme met mij reactie te maken. ?
Gio zij:

iets van killing jumpers isn't a crime

en dan hardcore/style ofzo

ik zei met het eerste ben ik het met je eens
met het tweede niet.

dat betekent niet gelijk dat ik hardcore/jumpstyle
kut muziek vind ofzo

Maar ik zeg het je nu dan maar hardcore en alles wat er mee te maken heeft, vind ik klote.

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:51
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Opeens Er zijn genoeg mensen die jump luisterden voordat het ineens heel populair werd .

Idd, ik luister al langer jump dan dat het populair is hoor..
en opeens? is al een tijdje zo dat mensen dat beginnen doen..

Enja skat, elk z'n smaak he, respecteer dat toch..

Michael
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:55
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Oeh ben je snel op je teentjes getrapt.

Ik luister geen jump en geen hardcore omdat, ik het allebei het zelfde vind klinken wat geschreeuw wat bas wat piepjes.

jumpstyle en hardcore is praktisch hetzelfde daarom, vind ik het kut muziek.

Maar wees eerlijk ik heb nog nooi een racist gehoord dat die naar eminem 50 cent of the game luistert.

Ze zeggen dat hardcore niet als racistisch word gezien
maar zo zien van die gabbers het wel in nederland.

En wat heeft racisme met mij reactie te maken. ?
Gio zij:

iets van killing jumpers isn't a crime

en dan hardcore/style ofzo

ik zei met het eerste ben ik het met je eens
met het tweede niet.

dat betekent niet gelijk dat ik hardcore/jumpstyle
kut muziek vind ofzo

Maar ik zeg het je nu dan maar hardcore en alles wat er mee te maken heeft, vind ik klote.

kzeg niet dat racisme iets met jouw reactie te maken heeft
Maar ik vermeld het er maar eens bij, omdat er meestal gezeik bijkomt als je over Hardcore begint
En snel op m'n tenen getrapt, wel als het over jump gaat...

Want, in West-Vlaanderen, waar ik woon... zijn er zo'n bepaalde groep jongeren die heten "klakskes" . Dat zijn stoere gastjes met zo van die hele dure kleren, Lacoste... En ze dragen altijd een petje van Lacoste .... Die gastjes zijn heel stoer en heel fel... En ze dagen iedereen uit en denken dat ze het al zijn, en die gastjes haat ik, en hun muziekstijl is dus jump, en die hebben iets tegen Hardcore, gabbers,... maar ze mogen niet vergeten dat jump van Hardcore komt, en zij dragen o.a ook Nike Air Max, 100% gefaked dus

Maarja, wat ga je der aan doen

Died
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:56
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
stfu, zonder hardcore was der geen jump hoor!

Oja
Je kan wel stoere verhalen vertellen, maar vertel dan waarom er zonder hardk*t er geen jumpstyle was

Michael
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 13:58
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]
Oja
Je kan wel stoere verhalen vertellen, maar vertel dan waarom er zonder hardk*t er geen jumpstyle was

Hoe bedoel je ? ...
zonder hardcore zou der geen jumpstyle zijn, zonder house/metal zou der geen hardcore zijn hoor... Ik heb respect voor ieder z'n muziekstijl zolang die ook respect heeft voor mijn muziekstijl

Oh, wel, heb jij in de jaren '90 jumpstyle gehoord ?
Ik niet hoor Wel Hardcore, toen was het volop in de bloei

[Laatst bewerkt door Michael op donderdag 5 juli 2007, om 13:59]
Triple
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:05
💸+
Bewerken Quote

Muziek met instrumenten is zooooooooo oud ga computers of mengpanelen gebruiken, muziek maken met instrumenten zuigt (mening).

En zonder hardcore zou er idd geen jump zijn en hardstyle en hardjump allemaal aftakkingen van hardcore.

Martijn
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:11
💸+
Bewerken Quote

Triple schreef:

Muziek met instrumenten is zooooooooo oud ga computers of mengpanelen gebruiken, muziek maken met instrumenten zuigt (mening).

En zonder hardcore zou er idd geen jump zijn en hardstyle en hardjump allemaal aftakkingen van hardcore.

Thaan zei ooit is tegen Soaddemon over die muziek van hem; dat zijn periodes die overgaan.

De muziek is gewoonweg kut, een beetje fucken met de pc om wat 'muziek' eruit te krijgen. Kansloos. Ik heb verder nergens problemen mee wat iemand luistert maar dit kan ik geen muziek noemen, en dat is het ook niet.

En dan al die filmpjes op Youtube van mensen die het al helemaal niet kunnen volgens andere Jumpers en en dan elkaar weer afkraken.

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:12
💸+
Bewerken Quote

Die filmpjes op youtube sucks zowiezo

Triple
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:12
💸+
Bewerken Quote

Martijn schreef:

[...]

Thaan zei ooit is tegen Soaddemon over die muziek van hem; dat zijn periodes die overgaan.

De muziek is gewoonweg kut, een beetje fucken met de pc om wat 'muziek' eruit te krijgen. Kansloos. Ik heb verder nergens problemen mee wat iemand luistert maar dit kan ik geen muziek noemen, en dat is het ook niet.

En dan al die filmpjes op Youtube van mensen die het al helemaal niet kunnen volgens andere Jumpers en en dan elkaar weer afkraken.

Het is wel degelijk muziek en het gaat idd binnenkort wel over maar ik blijf het gewoon doen.
Het is gewoon mijn stijl, voor mij gaat het nooit over ik ga niets anders luisteren.

Martijn
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:14
💸+
Bewerken Quote

Triple schreef:

[...]
Het is wel degelijk muziek en het gaat idd binnenkort wel over maar ik blijf het gewoon doen.
Het is gewoon mijn stijl, voor mij gaat het nooit over ik ga niets anders luisteren.

Dat zeg je nu, ik heb al vanalle stijlen geluisterd van hiphop tot metal. Telkens zei ik ook dat het bij mij hoorde, maar nu luister ik weer andere stijl. Wil jij later nog die muziek luisteren?

Rene
Professional
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:16
💸+
Bewerken Quote

Bagger "muziek", dat het uberhaupt onder muziek mag vallen vind ik al een schanden.

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:17
💸+
Bewerken Quote

Jumpen is door de belgen uitgevonden. Het is overgewaaid naar nederland en nu willen al die wannabee holanders het ook kunnen (zoals die patrick jumpen bijvoorbeeld ). Naja ,, ik doe het al best lang , maar nu doet opeens iedereen het Best lomp .. maarja !

Jump muziek luister ik ookal best lang , Maar dat is dat echte jump muziek en niet van die jeckyl & hyde ! ( dat vind ik ook maar rot k*t muziek !)

Died
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:18
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
Hoe bedoel je ? ...
zonder hardcore zou der geen jumpstyle zijn, zonder house/metal zou der geen hardcore zijn hoor... Ik heb respect voor ieder z'n muziekstijl zolang die ook respect heeft voor mijn muziekstijl

Oh, wel, heb jij in de jaren '90 jumpstyle gehoord ?
Ik niet hoor Wel Hardcore, toen was het volop in de bloei

Waar baseer jij het op dat er zonder hardk*ut geen jumpstyle zou zijn ?
En btw, ik zat even wat filmpjes op patrick-jumpen.nl oid te kijken, en ik zie al wat voor'n persoon het is:
Een echte aandacht trekker.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:31
💸+
Bewerken Quote

Triple schreef:

[...]

Zoals Martijn zegt; dat verandert.

Ik heb ook SOAD geluisterd, ik heb ook red hot chili peppers geluisterd, ook een tijdje 50 cent en zelfs een week naar hardcore. Tevens heb ik een tijd naar Lounge en dance geluisterd.
Momenteel luister ik veel naar Nederlands Hip Hop, en ook dat waait weer over.

Het is gewoon onrealistisch om te zeggen dat het nooit over gaat en je nooit ergens anders naar gaat luisteren, want dat is nou eenmaal niet zo, of je het nou wilt of niet.

Triple
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 14:50
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Zoals Martijn zegt; dat verandert.

Ik heb ook SOAD geluisterd, ik heb ook red hot chili peppers geluisterd, ook een tijdje 50 cent en zelfs een week naar hardcore. Tevens heb ik een tijd naar Lounge en dance geluisterd.
Momenteel luister ik veel naar Nederlands Hip Hop, en ook dat waait weer over.

Het is gewoon onrealistisch om te zeggen dat het nooit over gaat en je nooit ergens anders naar gaat luisteren, want dat is nou eenmaal niet zo, of je het nou wilt of niet.

Ik luister nu al 2 jaar naar jump en hardstyle, ik denk dat ik het iig voorlopig nog wel zal blijven luisteren.
En idd voor het commercieel en zo bekend werd was het veeeeeel leuker.

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 05 Jul 2007, 15:00
💸+
Bewerken Quote

Triple schreef:

[...]
Ik luister nu al 2 jaar naar jump en hardstyle, ik denk dat ik het iig voorlopig nog wel zal blijven luisteren.
En idd voor het commercieel en zo bekend werd was het veeeeeel leuker.

Same here !
Luister het ookal ongeveer 2 jaar .. en zal het ook blijven luisteren denk ik .. Op al die wannabees let ik niet ! Maar het was idd wel leuker zonder ze !

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login