Nja, als ze het leuk en vooral stoer vind, want daar begint het altijd mee.
laat haar lekker doorgaan, kan jou het boeien?
Als je er echt zulke problemen mee hebt zou ik gewoon naar de ouders toe stappen..
Als of leeftijd iets uitmaakt. Ze moet gewoon doen waarbij ze zich goed voelt Geloof me, van een paar gram cannabis per dag kom ze heus niet in z'n geldnood dat ze "in de goot" moet gaan wonen
!!
Maar, ik vind et in ieder geval wel jong ...
Ik heb nog nooit joint gerookt, en ga et niet doen oowk!
Maarja, haar keuze ... Ik zou et toch niet doen
Nja, op je twaalfde betekent het bijna altijd dat ze is beïnvloed door iemand. Ik denk dat ze jointjes nemen stoer vind. Ik zou haar de gevaren wel uitleggen als ik jou was, dan weet ze tenminste hoe ernstig het is.
Ze moet er zelf voor kiezen, dom wijf, heeft zeker geen hersens in haar hoofd.
Boeiend dat je pa zijn long weg moest, heeft ie zelf voor gekozen met die stink sigaretten.
[Laatst bewerkt door Erik op zondag 22 juli 2007, om 12:45]
Ook wel mee eens Gio. Maar wss ziet ze niet in dat het erg slecht voor je is en zo.
Het valt redelijk mee met hoe slecht het voor je is, lichamelijk is het minder slecht dan roken (gewoon tabak), en mentaal (dus voor je hersenen) is het wel iets slechter, maar ook als je er verslaafd aan raakt zal je eigelijk niet merken dat je dom wordt ofzo.
Ze moet er zelf voor kiezen, dom wijf, heeft zeker geen hersens in haar hoofd.
Boeiend dat je pa zijn long weg moest, heeft ie zelf voor gekozen met die stink sigaretten.