Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gesture > paste.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Aug 2007, 15:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heeuh

Zoals sommigen hier weten, werk ik bij een bedrijf waar ik oude examens in een database moet invoeren (vakantiebaan). Dit is vooral copy & paste werk, en dat 8 uur per dag doen gaat wel irriteren.

So, daarom wil ik wel is m'n hand onder m'n hoofd omdat m'n hoofd zo zwaar wordt van dat hele dag zitten. Máár, dan kan ik niet op CTRL + V drukken (rechtermuisknop > paste en SHIFT + INS werken niet in dat schijtprogramma dat we gebruiken).

Wat ik aan jullie dus wil vragen, is of jullie een (liefst portable) programma kennen die dmv mouse gestures kan pasten (ik copy uit Dreamweaver, so dat kan wel rechtermuisknop > copy).

RadialM bewaar ik liever voor totale wanhoop, hij zuigt nogal.

Ik zit hier nog een paar weken, dus het zou erg welkom zijn.

sThx

Ohja, een stealth, portable msnclient of een bypass van de blokkeringen van het hosts bestand is ook welkom.

[Laatst bewerkt door iisys op woensdag 1 augustus 2007, om 15:34]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Aug 2007, 15:35
💸+
Bewerken Quote

Start > Alle Programma's > Bureau-accessoires > Toegangelijkheid > Schermtoetsenbord
mss iets?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Aug 2007, 16:13
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Start > Alle Programma's > Bureau-accessoires > Toegangelijkheid > Schermtoetsenbord
mss iets?

Mmjuaah die gebruik ik nu, maar ik heb liever iets met mouse gestures. Dat werkt wat sneller en je hoeft je muis minder te gebruiken.

Dit werkt nu iig al beter, thx

Tadnecty
Geplaatst op: 01 Aug 2007, 16:35
💸+
Bewerken Quote
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Aug 2007, 16:44
💸+
Bewerken Quote

Al die eBuddy hostnames en iloveim.com en nog veel meer zijn dus geblokt dmv dat hosts bestand. Ik kan wel op de site zelf komen door naar het ip adres te gaan ipv de hostnaam (opzoeken via www.who.is), maar de applicaties zelf staan bij iloveim.com op de subdomains x1 t/m x70, die hier dus ook geblokkeerd zijn. En daar kan ik niet heel via het ipadres, voor zover ik weet.

Die online proxies werken ook niet met die dingen, probeer zelf maar.

Ohja, en ik kan natuurlijk gewoon het hosts bestand aanpassen, maar daar valt niet veel eer in te behalen en ik krijg r alleen maar problemen mee

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Aug 2007, 14:06
💸+
Bewerken Quote

Je hebt toch ook een programma dat je kan 'opnemen' wat je doet? Dan herhaalt hij die knoppen heel de tijd... Misschien wel handig... Ik weet niet hoe je daar aan kan komen, maar ik gebruikte het als hack bij maple story. Of eigenlijk ik niet, maar een vriend van me.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 02 Aug 2007, 15:15
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Je hebt toch ook een programma dat je kan 'opnemen' wat je doet? Dan herhaalt hij die knoppen heel de tijd... Misschien wel handig... Ik weet niet hoe je daar aan kan komen, maar ik gebruikte het als hack bij maple story. Of eigenlijk ik niet, maar een vriend van me.

Jaah daar zijn honderden tools voor. Macro recorders heten ze. Niet geschikt voor mijn situatie. Ik gebruik nu die on-screen keyboard van Windows, werkt al ietsje beter.

Nu nog een goeie msn client

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login