Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Samsung S410i

Stfn
1th
Geplaatst op: 03 Aug 2007, 21:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik heb hier een Samsung S410i met i-mode. Nou is er dus van alles geblokkeerd. Wat ik dus wil is de limiet van 500kb verwijderen. Als ik via de datakabel een aac bestand op m`n mobiel wil zetten van 3mb zegt die dat de grote niet is toegestaan. Dit komt omdat KPN wil dat je die aac (liedjes) via i-mode download zodat hun er geld mee verdienen. Nu zoek ik dus iets waarmee ik die mobiel kan 'kraken' zodat dat hele i-mode gezeik (wat ik spuugzat ben) eruit is. Iemand een idee hoe ik dit kan doen ?

Mvg,
DayDreamer

[Laatst bewerkt door DayDreamer op vrijdag 3 augustus 2007, om 21:14]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 04 Aug 2007, 10:50
💸+
Bewerken Quote

I-Mode is toch opgeheven laatst door KPN omdat het nooit echt populair is geweest?
Maar volgens mij kun je hem zelf niet hacken...
Misschien zou je even naar de unlockboer kunnen gaan en het daar vragen, als hij het ook niet kan, vraag dan waar het eventueel ergens anders zou kunnnen...

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 04 Aug 2007, 13:47
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

I-Mode is toch opgeheven laatst door KPN omdat het nooit echt populair is geweest?
Maar volgens mij kun je hem zelf niet hacken...
Misschien zou je even naar de unlockboer kunnen gaan en het daar vragen, als hij het ook niet kan, vraag dan waar het eventueel ergens anders zou kunnnen...

Nieuwe i-mode contracten kun je niet afsluiten, huidige gebruikers kunnen nog gewoon gebruik maken van hun contract. KPN zou niet zomaar het contract dat ze met huidige i-mode gebruikers hebben verbreken zonder de gebruikers op de hoogte te stellen, dan zouden ze nogal wat claims hebben.

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Aug 2007, 15:30
💸+
Bewerken Quote

Dus niemand heeft een idee hoe ik dit uit de software van de telefoon kan halen ?

Dogwatch
Geplaatst op: 04 Aug 2007, 18:55
💸+
Bewerken Quote

Miss kan je het betet bij KPN proberen.
Mijn vader had ook I-Mode en die heeft dat uitlaten schakelen via KPN.

[Laatst bewerkt door Dogwatch op zaterdag 4 augustus 2007, om 18:55]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login