Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wii Goede FPS

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 20:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sinds ik eergister een Wii heb gekocht, ben ik verliefd.

Ik ben geen gamer, maar vond de Wii zo tof dat ik hem toch maar heb meegenomen.
Heb momenteel de volgende games erbij:

Wii Sports
Wii Play
Resident Evil 4

Ik houd vooral van FPS, en het liefst Time Attack achtige Arcade shooters. Waarbij je dus niet loopt, alleen maar hoeft te richten en schieten. Nu komt er dus zo'n game uit, genaamd Ghost Squad, die ik ook zeker ga halen (inclusief geweer waar je de Wii remote in kan stoppen: filmpje).
Maar deze game komt pas in oktober in Japan uit dus dat duurt nog even. Ghost Squad is trouwens ook multiplayer, dus het echte oldskool arcade gevoel van samen knallen met een lightgun in de woonkamer .

Daarnaast vond ik Mario kart altijd erg leuk, waar ik dus op nieuwe versie van wacht, en Super Smash Bros was een tof spel, ook daar wacht ik op de nieuwe versie van. Owja, niet te vergeten de nieuwe Metroid Prime.

Maar mijn probleem is: al deze games moeten nog uitkomen. Resident Evil 4 heb ik nog niet uit, maar dat zal vast niet lang meer duren.

Welke games zijn goed om te halen om de tussentijd tot oktober te overbruggen?
Zowel singeplayer als multiplayer.
Tips? Alles wat hier staat lijkt me niks, behalve misschien Scarface, is dat een beetje goede game op de Wii?

Hoeft overigens geen FPS te zijn, maar liefst wel.

Triple
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 20:12
💸+
Bewerken Quote

Ik heb wel een FPS, maar dan moet je wel lopen en besturing is lastig, evenals de gameplay.
Ik heb Farcry voor de Wii wel mooie graphics btw .
Maar vind je dat echt niks dan?
Heb je 'm wel is geprobeerd?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 20:22
💸+
Bewerken Quote

Triple schreef:

Ik heb wel een FPS, maar dan moet je wel lopen en besturing is lastig, evenals de gameplay.
Ik heb Farcry voor de Wii wel mooie graphics btw .
Maar vind je dat echt niks dan?
Heb je 'm wel is geprobeerd?

Nog nooit gespeeld op de Wii, ik lees dat de multiplayer bagger is?

Heb je hem snel uitgespeeld, en is er een beetje nagedacht over de besturing of is die bagger? Resident evil loopt namelijk heel chill met de nunchuck, en richten met de remote.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 20:25
💸+
Bewerken Quote

Ik had ook een Wii, in het begin vond ik hem echt helemaal geweldig. Alleen de graphics vielen me echt zwaar tegen, uiteindelijk heb ik 4 weken na de lancering mijn Wii verkocht voor de aankoopprijs

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 20:28
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik had ook een Wii, in het begin vond ik hem echt helemaal geweldig. Alleen de graphics vielen me echt zwaar tegen, uiteindelijk heb ik 4 weken na de lancering mijn Wii verkocht voor de aankoopprijs

Graphics boeien me niet zo, gameplay vind ik belangrijker. Heb er eerst ook overnagedacht om een Xbox 360 te kopen en halo 3, maar vind het leuker om met die remote te kloten enzo.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login