Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

hulp Proxy

BaXiess
Geplaatst op: 07 Aug 2007, 17:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

êllo savenerds,

ik ga wel eens naar pandora internet radio en daar hebben ze laatst een waarschuwing gehad dat ze gratis muziek uitzenden en nu mogen ze niet meer uitzenden buiten amerika, nu las ik ergens dat je met proxy net kon doen alsof je in het buitenland zit alleen heb ik totaal geen verstand van proxy's ik weet niet eens of het illegaal is of niet, dus als het niet op saven mag sluit het topic maar, als het wel mag kan iemand me dan helpen op gang te komen met dit? het me uitleggen of een site geven over hoe ik het moet gebruiken? alvast bedankt

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Aug 2007, 17:56
💸+
Bewerken Quote

www.phproxy.org ofzo is lekker makkelijk, maar je kan ook een proxy instellen in firefox en ie

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 08 Aug 2007, 12:27
💸+
Bewerken Quote

Maar hoe doe je dat dan? Ik had ooit zo'n proxy lijst, en dan? Moet je er software voor downloaden?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 08 Aug 2007, 12:34
💸+
Bewerken Quote

Het is heel simpel.
Je hebt nodig van de proxy:
- server ip/hostname
- port

Je gaat naar de opties van je browser, meestal bij advanced > network > proxy / connection method oid.
Daar vul je bij HTTP proxy de server en port in.

Dan connect je browser vía die proxy met de website die je later opvraagt, en wordt het dus vía die proxy terug naar jou gestuurd.
Vandaar dat het vaak langzamer is dan direct verbinding.

Het is trwns gewoon legaal. Het wordt gebruikt om oa je privacy te beschermen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 08 Aug 2007, 12:48
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Je gaat naar de opties van je browser, meestal bij advanced > network > proxy / connection method oid.
Daar vul je bij HTTP proxy de server en port in.

Ik heb nederlands internet, en ik heb geen advandced, ik neem aan dat dat in het nederlands dan extra is... Maar daar zie ik geen netwerk ofzo staan.

Edit:
Toch gevonden. Voor de gasten met nederlandsttalige browser; kijk bij extra, opties, netwerk, instelling ofzo. Als je firefox hebt tenminste.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login