Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Films Omgekeerd

BaXiess
Geplaatst op: 09 Aug 2007, 10:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de laatste tijd wat films gedownload maar een aantal waren op de kop, egt heel vreemd, (voor de wat mindere snuggere, wat boven hoort te zitten zit beneden en vicaversa) de eerste keer bleek ook zo te zijn dat niemand anders dat had maar alleen ik, dus dat ligt denk ik aan men torrent client, ik gebruik utorrent, weet iemand hoe ik dit oplos en hoe ik ervoor zorg dat net niet meer gebeurd??

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 09 Aug 2007, 11:02
💸+
Bewerken Quote

Mmneeuh dat kan niet aan je uTorrent liggen. uTorrent haalt alleen de gegevens op, die veranderd ze niet. Als anderen dat niet hebben ligt het aan je player. Welke player gebruik je?
Probeer VLC is, die werkt met (zo goed als) alle formaten en bekijk alle instellingen ff goed als het nog niet werkt.

BaXiess
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 08:12
💸+
Bewerken Quote

ik zal ff kijken maar andere films speelt ie wel gewoon af dus denk niet dat het daar aan ligt

Edit: oké wel dus, vlc portabel liet men film wel normaal zien thank you

[Laatst bewerkt door BaXiess op vrijdag 10 augustus 2007, om 08:14]
Paul
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 09:07
💸+
Bewerken Quote

Gewoon een codec probleem. Ik zou zeggen, verwijder stuk voor stuk alle codecs en kijk steeds of hij nog steeds ondersteboven is.
VLC gebruiken kan wel, maar bij converteren krijg je misschien ook wel het beeld ondersteboven.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login