Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

ForumSpel

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 12:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zag dit op een ander forum en ik wou eens kijken of het leuk is

speelvogels(forum) schreef:
Eens kijken hoe het forumspel hier loopt waarbij je telkens wat over jezelf zegt, en daarbij tegelijk over degene die onder je post. Je begint je statements met: "Degene onder mij is ook....."Of een dergelijke opbouw. Als je vindt dat de statement op jou van toepassing is, plaats je een post met een korte uitleg waarom die stelling op jou van toepassing is.

Je begint dus NOOIT een post op dit forum met: "Nou voor mij geldt dit niet, maar.....". Houd er rekening mee dat de stellingen haalbaar blijven. NIET zoals bijvoorbeeld "Degene onder mij is net als ik vorige week door een connexxionbus met kentekenplaat .... aangereden."

Oke ik begin

Onder mij post iemand die 2 dagen niet heeft gedoucht

edit:Als er ergens 1 dag niet meer is gereageerd dan mag je gewoon posten als je het niet hebt

[Laatst bewerkt door Rubis op zaterdag 18 augustus 2007, om 16:32]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 14:45
💸+
Bewerken Quote

ikke kheb 2 dagen in de auto gezeten om weer in nederland terug te komen dus...

iemand post hier die nintendo DS heeft

QnB
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 19:26
💸+
Bewerken Quote

iemand post hier (die net zo dom als ik) de Mastarip en Snake86 source debugged gaat vragen

Modbreak

Niet haalbaar. Volgende poster is iemand met een Nintendo DS.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:10
💸+
Bewerken Quote

zou ik de Mastarip en Snake86 source debugged mogen hebben(xD)

onder mij post iemand die zegt dat Brain Damage cool is (weak )

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:13
💸+
Bewerken Quote

Brain damage is cool!

Hieronder iemand die zegt dat seks je een goed gevoel geeft als je klaar bent

Edit: Vond het zielig, hij's best cool. Alleen een eigendunk

[Laatst bewerkt door Guz op vrijdag 10 augustus 2007, om 23:15]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:17
💸+
Bewerken Quote

Heb gezegd Guz, geen opmerkingen hierover

Dudes, onthoud dat het in de trant van "Degene onder mij is ook....." moet eh.

Degene onder mij verdient ook geld met php/webdesign (of gaat verdienen).

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:21
💸+
Bewerken Quote

Ik verdien geld met Webdesign,

De persoon onder mij moet minstens 200 Posts hebben

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 00:19
💸+
Bewerken Quote

Jeuj, heb meer dan 200 posts.

Degene onder mij heeft beschikking over een computer

@onder mij:
Klootzak, dat hebben er niet zo veel.

[Laatst bewerkt door Jaapiej op zaterdag 11 augustus 2007, om 10:00]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 08:57
💸+
Bewerken Quote

dat heb ik...
degene onder mij moet tot 10 kunnen tellen

@boven
beter zo,en hou ook van jou

[Laatst bewerkt door Soaddemon op zaterdag 11 augustus 2007, om 11:25]
Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 12:05
💸+
Bewerken Quote

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Hoera

De gene onder mij moet Alle harry Potter films gezien hebben

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 12:41
💸+
Bewerken Quote

heb ik gekeken...

de gene onder mij moet berenbotje kunnen zingen

Triple
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 13:28
💸+
Bewerken Quote

Berenbotje ging uit varen,
met zijn scheepje naar Zuid-Laren.
De weg was recht, de weg was krom,
nooit kwam Berenbotje meer om.
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes en zeven
waar is Berenbotje gebleven.
Hij is niet hier, hij is niet daar,
hij is naar Amerika.
Amerika, Amerika, driemaal in de rondte van je hopsasa
Amerika, Amerika, driemaal in de rondte van je hopsasa

Leuk he copy & paste

Degene onder mij moet iisys heten

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 13:48
💸+
Bewerken Quote

1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
Function NameChange($Current, $New)
{
$DB->Query("UPDATE leden SET name = '" . $New .  "' WHERE name = '" . $Current . "'");
}

Namechange("HyperTesia", "iisys");
?>

Degene onder mij mag geen nederlander zijn

[Laatst bewerkt door HyperTesia op zaterdag 11 augustus 2007, om 13:50]
Stijnhau
worldwar.gamecoll.co
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 14:21
💸+
Bewerken Quote

goed dat ik een belg ben.
die onder mij moet gisteren op gevallen of gelectrocuteerd zijn.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 15:39
💸+
Bewerken Quote

ben gister gevallen
wel express viel op me bed omdat ik moe was

die gene onder mij moet dropjes lusten

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 16:09
💸+
Bewerken Quote

dropjes

degene onder mij moet een wii hebben

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 16:34
💸+
Bewerken Quote

Ik had een Wii, maar die is deud. Naar Nitendo teruggestuurd, kreeg een nieuwe + 2 spellen. Meteen verkocht voor 100 euries meer, die spellen waren nog niet eens uit

Degene onder mij moet een vriendin hebbenm

[Laatst bewerkt door Guz op zaterdag 11 augustus 2007, om 16:42]
BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 23:14
💸+
Bewerken Quote

nou jah, niemand heeft dus een vriendin, ikke wel, mijn computerin, ik noem haar moppie en ze heet Shuttle. nou jah, euuh.

degene ondermij moet de chachacha kunnen dansen. (met flimpje erbij mag) lolz

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 11:34
💸+
Bewerken Quote

ik kan dat wel wel amar een paar bewegingen en neej geen filmpje
De gene onder mij moet de handstand 5 seconde kunnen

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 11:59
💸+
Bewerken Quote

dat heb ik ooit wel is moeten doen bij gym dus 'n tweede keer lukt ook nog wel

die gene die na mijn post iets post moet minstens een berichtje posten van 300 woorden

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 12:13
💸+
Bewerken Quote

Nou jah stupid hoors . ik begin wel een, twee drie vier vijf zes seven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig eenentwintig tweeentwintig, tering duurt te lang, nou jah ik lul gewoon wat. MOET POSTEN, MOET POSTEN, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten,

Nou dit is wel genoeg, doegg!!.

Degene onder mij moet een onderbroek pakken en over zijn hoofd trekken…. (WEAK )
303 woorden

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 14:47
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

Nou jah stupid hoors . ik begin wel een, twee drie vier vijf zes seven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig eenentwintig tweeentwintig, tering duurt te lang, nou jah ik lul gewoon wat. MOET POSTEN, MOET POSTEN, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten, moet posten,

Nou dit is wel genoeg, doegg!!.

Degene onder mij moet een onderbroek pakken en over zijn hoofd trekken…. (WEAK )
303 woorden

Degene onder mij moet de '' smilie 67 keer plaatsen.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 15:06
💸+
Bewerken Quote

ok lolz, ou jah, degene ondermij moet een moderator zijn, die wil ik ook eens in dit spel betrekken xD

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 13 Aug 2007, 12:51
💸+
Bewerken Quote

Ben geen moderator maar omdat dit een lache spel is breng ik het weer ff naar de actieve topics.... en ik zeg

ok lolz, ou jah, degene ondermij moet een moderator zijn, die wil ik ook eens in dit spel betrekken xD

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 13 Aug 2007, 12:52
💸+
Bewerken Quote

Ben geen moderator maar omdat dit een lache spel is breng ik het weer ff naar de actieve topics.... en ik zeg

[Laatst bewerkt door BrainDamage op maandag 13 augustus 2007, om 12:53]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login