Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Samsung E250

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Haai

Ik heb dus een nieuwe Samsung E250. Maar nu zit ik met een probleem heb een 2gig MicroSD kaart erin gedrukt en dat werkt perfect met afbeeldingen, foto`s en muziek maar als ik games op m`n telefoon wil zetten via bluetooth dan komen ze terecht bij 'Andere bestanden' en als ik dan 1 van die games wil openen kan dat niet omdat die ze niet herkent. Er kunnen wel JAVA games op (.jar en .jad) maar hij opent ze dus niet.

Mijn vraag: Iemand een idee hoe ik via bluetooth wel voor elkaar kan krijgen ?

DayDreamer

Saven
admin
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 16:20
💸+
Bewerken Quote

Kan volgensmij alleen via de pc (heb ik met mijn oude d600 ook gehad, met nieuwe nog nooit gedaan)

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 16:23
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Kan volgensmij alleen via de pc (heb ik met mijn oude d600 ook gehad, met nieuwe nog nooit gedaan)

Ik stuur de bestanden met bluetooth (je weet zo`n bluetooth stick voor pc) naar m`n Samsung. Maar dan doet ie het dus niet.

[Laatst bewerkt door DayDreamer op zondag 12 augustus 2007, om 16:24]
Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 19:42
💸+
Bewerken Quote

Heb ik soms weer eens een moeilijke vraag ?

BaXiess
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 20:02
💸+
Bewerken Quote

bij men E900 kan je alleen maar java games installeren via internet, ik weet niet precies hoe dat zit met jouwe maar je hebt volgens mij hetzelfde als ik had wat een optie is is al je java games ergens op gratis domeintje uploaden en ze dan downloaden, dat schijnt wel te werken

Tijn
;-D
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 20:21
💸+
Bewerken Quote

Dat is nou *piep* aan die kaartjes, je kan er alles opzetten, behalve spellen.. die moeten in het telefoon geheugen en heb je dus een datakabel nodig ..

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Aug 2007, 20:31
💸+
Bewerken Quote

Ok dan weet ik voldoende. xD
Bedankt

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren