Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Pocket pc

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 13 Aug 2007, 23:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallootjes allemaal (lolz)

ik heb van mijn vader zijn ouder pocket PC gekregen.
het is een HP jornada 540 series, met windows 98.
nu wil ik er graag films op afspelen enzo, maar is er ook een codex ofzo voor te downloaden. mijn vader zij dat het wel mogelijk was, maar ik kan het nergens vinden, want ik d8, koop ik er een 8 GIG kaartje bij en dan kan ik er leuk films op zetten. ik hoop dat jullie wat weten. Alvast bedankt.

Greetz me

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 13 Aug 2007, 23:32
💸+
Bewerken Quote

met VLC Media player heb je geen last van die codex foutmeldingen, dus raad ik je die gewoon aan, hoef je verder ook niet moeilijk te doen

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 01:03
💸+
Bewerken Quote

Waarom denk je dat er Windows 98 op draait?
Op de HP Jornada 540 draait MS Windows CE.

Badeendje schreef:

met VLC Media player heb je geen last van die codex foutmeldingen, dus raad ik je die gewoon aan, hoef je verder ook niet moeilijk te doen

VLC draait er dus niet op, want die is niet voor windows mobile/CE gemaakt.

(Windows CE is dus een pocket PC versie, draait ook nog wel eens in kassa's en informatie stands van het OV, zag er laatst 1 met een BSOD )

TCPMP (The Core Pocket Media Player) zou moeten werken, maar dan moet je wel de versie voor MIPS processors vinden, want volgens mij zit er een MIPS in je PDA. De site van TCPMP werkt niet, ik heb geloof ik ergens op een externe harde schijf nog wel die versie voor je, kan ik pas vanavond posten, of je moet hem ff op internet opzoeken.

Stfn
1th
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 08:46
💸+
Bewerken Quote

Mijn vader heeft ook een HP Jornada 540 gehad. Maar ik raadt het je af om er films op te kijken...

De films moet je omzetten in een hele lage framerate dan wil het misschien nog wel maar hij loopt zo ie zo niet mooi het beeld is schokkend...

Kan je beter op marktplaats.nl kijken voor een iets nieuwere. Ik heb van marktplaats een Toshiba E400 gehaald voor 90 euro. Zo duur zijn ze dus niet...

Jaapje
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 09:45
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

Mijn vader heeft ook een HP Jornada 540 gehad. Maar ik raadt het je af om er films op te kijken...

De films moet je omzetten in een hele lage framerate dan wil het misschien nog wel maar hij loopt zo ie zo niet mooi het beeld is schokkend...

Kan je beter op marktplaats.nl kijken voor een iets nieuwere. Ik heb van marktplaats een Toshiba E400 gehaald voor 90 euro. Zo duur zijn ze dus niet...

Dan zou ik dus echt wel een nieuwe kopen. Dan weet je zeker dat je alles compleet en werkend hebt, dus zonder krassen en/of andere beschadigingen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 12:28
💸+
Bewerken Quote

Heeft je vader hem gekocht, of van zijn werk ofzo gekregen? Anders zou ik terug gaan naar de winkel...

Stfn
1th
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 13:28
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Dan zou ik dus echt wel een nieuwe kopen. Dan weet je zeker dat je alles compleet en werkend hebt, dus zonder krassen en/of andere beschadigingen.

Staan er ook zat op marktplaats.nl hoor zonder beschadegingen etc.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 14:44
💸+
Bewerken Quote

Bedankt allemaal in ieder geval, ik kan hier heel wat mee, zelf zou ik deze informatie nooit begrijpen enzo, maar ik Understand het al een beetje. ik typ nu ff de achterkant over van de PDA.

dit staat er allemaal:
Hewlett packard (HP duz )

jornada 540 series

Tested to comply with FCC standards FOR HOME OR OFFICE

The CLASS B digital apparatus complies with canadian ICES-003

verde is ie gemaakt in singapore

ik denk nuteloze informatie, maar komt misschien toch een beetje van pas

THAAN anyway, super bedankt, en het heeft geen haast hoor, dus het mag ook over een weekje gepost worden

[Laatst bewerkt door BrainDamage op dinsdag 14 augustus 2007, om 14:45]
DJVG

Geplaatst op: 14 Aug 2007, 15:54
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

Bedankt allemaal in ieder geval, ik kan hier heel wat mee, zelf zou ik deze informatie nooit begrijpen enzo, maar ik Understand het al een beetje. ik typ nu ff de achterkant over van de PDA.

dit staat er allemaal:
Hewlett packard (HP duz )

jornada 540 series

Tested to comply with FCC standards FOR HOME OR OFFICE

The CLASS B digital apparatus complies with canadian ICES-003

verde is ie gemaakt in singapore

ik denk nuteloze informatie, maar komt misschien toch een beetje van pas

THAAN anyway, super bedankt, en het heeft geen haast hoor, dus het mag ook over een weekje gepost worden

Je hebt dus gewoon de PPC versie van Win98, installeert dit vanaf CAB of vanaf EXE?

[Laatst bewerkt door DJVG op dinsdag 14 augustus 2007, om 16:23]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 16:02
💸+
Bewerken Quote

probeer deze eens, zou op jouw Windows CE moeten werken.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 16:38
💸+
Bewerken Quote

wat moet ik met dat .cab bestand doen, gewoon erop zetten en dan BIJV een video clip erbij zetten?

[Laatst bewerkt door BrainDamage op dinsdag 14 augustus 2007, om 16:40]
BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 16:45
💸+
Bewerken Quote

nu nog een vraag, ik had een programma daar kon ik het spul (zoals liedjes enzo) op mijn PDA zetten, maar dat ben ik duz kwijt. weet iemand toevallig iets om weer dingen op mijn PPC te kunnen zetten?? alvast bedankt.

Btw, kan het alleen avi bestanden afspelen of ook mp4. (voor thaan bedoeld) xD thx hé thaan

Btw 2, het was iets met sync ofzo.

[Laatst bewerkt door BrainDamage op dinsdag 14 augustus 2007, om 16:49]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 17:50
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

nu nog een vraag, ik had een programma daar kon ik het spul (zoals liedjes enzo) op mijn PDA zetten, maar dat ben ik duz kwijt. weet iemand toevallig iets om weer dingen op mijn PPC te kunnen zetten?? alvast bedankt.

Btw, kan het alleen avi bestanden afspelen of ook mp4. (voor thaan bedoeld) xD thx hé thaan

Btw 2, het was iets met sync ofzo.

ActiveSync zoek je. Een béétje eigen initiatief mag wel.

Die CAB moet je op je PPC zetten, en uitvoeren.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 18:29
💸+
Bewerken Quote

jep dat zocht ik.

maar ik kon het echt niet vinden, gezocht naar sync shit, bla bla, maar dit gaat toch echt sneller

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 14 Aug 2007, 20:00
💸+
Bewerken Quote

hoe uit te voeren, heb het erop staan maar vind het in geen enkele map

Stfn
1th
Geplaatst op: 15 Aug 2007, 08:10
💸+