Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Cen Show je werkplek/kamer

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 05 Sep 2008, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Dan zal ik mijn werkplek ook maar een posten met een bumpz0r

[Afbeelding]
23" Apple Cinema Display met de Apple Wireless keyboard en Mighty mouse en het JBL Creature 2 set.

[Afbeelding]
Nog een keer vanaf een andere hoek

[Afbeelding]
Secundair beeldscherm (Samsung 226BW 22" ) langs de muur rechts, handig voor MSN gesprekken, iTunes e.d.

Mooi voor elkaar hoor!

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Sep 2008, 21:09
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[Afbeelding]

Nieuwe MacBook erbij, wat je verder ziet is een 23 inch Apple Cinema Display aan me Mac Pro en een BenQ dingetje.

en wie moet zun Apple zooi weer showen

Rian
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 17:50
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
en wie moet zun Apple zooi weer showen

Zo al beter?

Paul
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 18:21
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[Afbeelding]

Op me bovenste plank is het echt een rotzooi :\') .
Je kunt ook me linker box niet zien :\') .

Heb jij je PS3 aangesloten op die mooie monitor, of op die CRT er naast? Want als het op die CRT is aangesloten, zeg ik: koop een HDMI->DVI kabel?

Saven
admin
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 19:13
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

[Afbeelding]

Zo al beter?

Wat moet je met al die shit? Kom niet aan ik heb geld zat, want dat heb ik ook wel. Als ik het zou krijgen zou ik er ook geen nee tegen zeggen. Maar ik kan mijn geld wel beter besteden dan alleen aan wat macbookjes en imacs . Hoeveel geld je ook hebt, dat is gewoon zonde van het geld

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 19:14
💸+
Bewerken Quote

Mijn werkplek.. is met mijn laptop op bed .

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 19:25
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

[Afbeelding]

Zo al beter?

tering

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 19:54
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

[Afbeelding]

Zo al beter?

Nais :d

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 19:59
💸+
Bewerken Quote

Tering Rian

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:04
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

[Afbeelding]

Zo al beter?

Jezus, en ook allemaal bijna hetzelfde

Koop dan tenminste zo'n HP touchsmart net als ik, pc en touchscreen monitor in 1

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:06
💸+
Bewerken Quote

@timm

moet ze toch zelf weten

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:06
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]

Koop dan tenminste zo'n HP touchsmart net als ik, pc en touchscreen monitor in 1

touchscreen op een pc, wie gebruikt dat nou?

Rian
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:07
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]

Alsof je een touchscreen gebruikt, en al die shit die er nu staat gebruik ik ook niet, alleen voor de show, normaal gebruik ik alleen me Mac Pro.

En HP = Windows en zoals iedereen hier weet is dat niet iets wat je bij Rian in de buurt vind.

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:13
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Alsof je een touchscreen gebruikt, en al die shit die er nu staat gebruik ik ook niet, alleen voor de show, normaal gebruik ik alleen me Mac Pro.

En HP = Windows en zoals iedereen hier weet is dat niet iets wat je bij Rian in de buurt vind.

dat ding is retegoedkoop

1,5K voor 22" touchscreen monitor met redelijke computer erin. En hoezzo geen windows. Apple merkgeil? Bij Apple betaal je apple belasting en ze vallen nog wel eens op de grond (als je snapt wat ik bedoel). Verder is apple niet veel beter dan Windows. Ik heb toen ze nieuw waren een grote ipod (nog geen nano, was er neit) gekocht, was reteduur, maar populair. Daar had ik zo'n spijt van. Om een nieuw liedje erop te zetten MOEST ik via dat kut programma itunes eerst liedje daar toevoegen en dan op ipod. maar dat synchroniseren duurde altijd enorm lang. Heb nu een normale mp4 speler en kan gewoon met windows verkenner simpel nummer toevoegen/verwijderen. die ipod ligt ergens onderin een lade bij andere shit. waar hij thuis hoort.
En maar zeiken dat windows standaard internet explorer meelevert (ik gebruik het ook niet, maar ach). zelf een mp3 speler alleen via je eigen kut programma laten werken

[Laatst bewerkt door Timm op zondag 18 januari 2009, om 20:16]
Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:16
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
touchscreen op een pc, wie gebruikt dat nou?

meestal als je het hebt gebruik je het een maandt ofzo.

en het is niet eens zo fijn

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:17
💸+
Bewerken Quote

Bartyow schreef:

[...]
meestal als je het hebt gebruik je het een maandt ofzo.

en het is niet eens zo fijn

Jawohl

Dat d8 ick oock, maar dat valt egt rete mee.

ockej, voor kleine dingen aanklikken en designen ensow gebruik ik een muis, maar touchscreen is een erg leuk speeltje welke ik blijf gebruiken (bijvoorbeeld met muziek luisteren)

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:21
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]
Jawohl

Dat d8 ick oock, maar dat valt egt rete mee.

ockej, voor kleine dingen aanklikken en designen ensow gebruik ik een muis, maar touchscreen is een erg leuk speeltje welke ik blijf gebruiken (bijvoorbeeld met muziek luisteren)

ik vindt het irritant op een groot scherm

maar op een ipod touch enzo vind ik het wel fijn

en

Rian
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]
dat ding is retegoedkoop

1,5K voor 22" touchscreen monitor met redelijke computer erin. En hoezzo geen windows. Apple merkgeil? Bij Apple betaal je apple belasting en ze vallen nog wel eens op de grond (als je snapt wat ik bedoel). Verder is apple niet veel beter dan Windows. Ik heb toen ze nieuw waren een grote ipod (nog geen nano, was er neit) gekocht, was reteduur, maar populair. Daar had ik zo'n spijt van. Om een nieuw liedje erop te zetten MOEST ik via dat kut programma itunes eerst liedje daar toevoegen en dan op ipod. maar dat synchroniseren duurde altijd enorm lang. Heb nu een normale mp4 speler en kan gewoon met windows verkenner simpel nummer toevoegen/verwijderen. die ipod ligt ergens onderin een lade bij andere shit. waar hij thuis hoort.
En maar zeiken dat windows standaard internet explorer meelevert (ik gebruik het ook niet, maar ach). zelf een mp3 speler alleen via je eigen kut programma laten werken

Ik zou je adviseren je kop te houden en deze discussie niet aan te gaan met me want daar kom je geen meter verder mee, ik vind dat je bij Apple veel betere kwaliteit en betrouwbaarheid krijgt dan bij Windows, dat vind ik en laat mij lekker.

Dat jij niet met iTunes om kan gaan is ook echt jouw probleem.

Sander
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:33
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Ik zou je adviseren je kop te houden en deze discussie niet aan te gaan met me want daar kom je geen meter verder mee, ik vind dat je bij Apple veel betere kwaliteit en betrouwbaarheid krijgt dan bij Windows, dat vind ik en laat mij lekker.

Dat jij niet met iTunes om kan gaan is ook echt jouw probleem.

Rianne is boos

Rian
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:36
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]
Rianne is boos

Rian is niet boos, Rian vind Timm een impotent kind met, helaas heeft Rian het druk dus begin ik geen honderden pagina's discussie.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:40
💸+
Bewerken Quote

Ouderwets gezellig hiero

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:45
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ouderwets gezellig hiero

Jewaids...

Saven
admin
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:46
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Jewaids...

joden-aids?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:51
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Dat meen je toch niet mag ik hopen?
Timm schreef:
(bijvoorbeeld met muziek luisteren)

Daar heb ik dus geluid uit / geluid zachter / geluid harder / play / vorige / volgende / stop knoppen voor op mijn laptop die perfect samenwerken met winamp.

[Laatst bewerkt door sandr op zondag 18 januari 2009, om 20:53]
Jaapje
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 20:52
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]
dat ding is retegoedkoop

Jaloezie heet dat, Tim

Als ik kon kiezen uit windows of mac os x, had ik voor mac gekozen. Jij weet net als iedereen dat alle producten van apple super gebruiksvriendelijk zijn. Jij hebt alleen ervaring met een iPod (bovendien ook nog een heel oud model: behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst), dus kun jij niet zeggen dat álle producten 'niet veel beter dan windows' zijn.

Desondanks vind ik apple ook veel te duur, maar je krijgt er wel een heel geil apple logo en een fantastisch design voor terug. Ik heb ook een windows laptop, omdat ik inderdaad niet die 2000 euro voor een macbook uit wilde geven. Mijn windows laptop voldoet goed, maar als ik er 't geld voor had*, had ik graag een mac gehad.

* Ik verdien ongeveer 150 euro/maand gemiddeld, waarvan zeker 120 euro weggaat aan uitgaan, pinnen en telefoonabonnement. Dan houd ik dus 30 euro over, en dan zou het ongeveer 6 jaar duren voor ik een macbook had Tuurlijk kan ik bezuinigen op uitgaan, maar ik wíl die 2000 euro niet eens uitgeven aan een laptop.

En iTunes is echt hemel. Voor mijn iPod

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login