Hawk schreef:
[...]
Niet dus
Iedere HDD heeft een unieke code gecreeërd bij de installatie punkbuster neemt die en ook van andere toestellen. Weet nietmeer wat.
Ik speelde warrock was lvl 32
en had ervoor al 18 accounts gebanned van punkbuster natuurlijk werd ik razend en heb ik pnkbuster gekloot op m'n pc dus ze kunnen me nietmeer bannen.
Hoe ?
Maak ff progje dat het de serial wijzigt vanh je HDD zo zorg je ervoor dat pb iedere keer een andere code krijgt dan verwacht
Niet wijsneuzerig gaan doen. Als ik zeg zo fix je 't dan is dat zo, done. Anders ga ik toch niet de moeite nemen te reageren? Punkbuster gaat er van uit dat je MAC niet gewijzigd kan worden, wat tegenwoordig wel kan. Vanuit die code creëeren ze een GUID, alleen 't probleem is dan dus, als je MAC adres opeens veranderd is.. is je hele GUID cryption anders. Dat is ook de reden waarom ze aan een nieuw systeem werken (draait al bij velen als PunkbstA.exe)
Daarnaast ben ik geen hacker oid waarom ik dit weet, heb gewoon iemand anders er al eerder mee geholpen, 't punkbuster systeem bant af en toe ook ongeschuldige mensen, of gewoon een unkown proggie dat niks doet. Daarom ook dat nieuw punkbuster systeem.
Dat verhaal van HDD en bladiebla is verzonnen zo dat men niet de moeite gaat nemen dat allemaal te wijzigen, zou gewoon niet gaan. Als 't wel zo was, was allang uitgelekt wat er exact allemaal geregistreerd wordt.
Een tweedehands computer kopen zou dan ook niet meer gaan en een router verkopen zou dan ook geen oplossing meer zijn. Dat zou een beetje vreemd zijn he?
Hawk schreef:
Oja
Ik geef het program geen toegang voor voor te lezen ook en als het toch lukt werkt dat van die HDD systemen wel dus STFU maar ken genoeg mensen die me geholpen hebben om het prog te maken
Doe normaal, ik vertel enkel hoe het system in elkaar zit, ik zeg niet dat jou wijze niet werkt, 't klinkt alleen erg onrealistisch.
[Laatst bewerkt door Rene op zondag 19 augustus 2007, om 14:30]