Hey,
Ongeveer zo'n 2 maanden geleden heb ik een project gehad, waarbij ik voor iemand een volledige site heb gemaakt. Autoverhuur systeem etc..
Een project van €400,-, vrij snel toen het bijna klaar was, wilde die het hebben al vanwege dat er iemand bij hem langskwam om de veiligheid van het systeem te checken, oke, allemaal leuk en aardig. Maar ik wilde dan wel 200 euro betaling al hebben. Die gast veel moeilijk over doen, maar dat toch betaald gekregen.
enkele dagen nadat ik de betaling ontvangen had van 200 euro, is het systeem af, maar die overige betaling van €200,- heb ik nogsteeds niet ontvangen. En als ik hem op msn er over aanspreek, is die binnen 2 minuten offline, zonder een reactie van hem te hebben ontvangen.
Destijds beschikte ik nog niet over een eigen online test-server. Dus plaatste ik mijn scripts rechtstreeks op zijn site.
Ik heb beveiliging ingebouwt in mijn scripts, waardoor ik zijn site zo kan overnemen en alles wijzigen.
Maar uit ervaring sprekend weet ik dat het hacken van zijn site nou niet echt een goede oplossing is, en ik er alleen maar mee problemen mee krijg.
Hebben jullie misschien goede ideeen zodat ik toch aan het overige bedrag kan komen. Kom wel met Serieuze reacties btw.
btw: Advocaat inschakelen is wat drastisch, dus een derlijke reactie hoef je niet te posten ![](https://www.saven.nl/i/smileys/kus.gif)