Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

php Betaling klant

FastFox
Geplaatst op: 24 Aug 2007, 11:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Mm, Rene, hoe zit t dan met het auteursrecht als hij het niet heeft verkocht aan z'n 'klant' ?

Dat vroeg ik me nou ook af.
Rene schreef:

Dan heeft hij het gegeven als vriendendienst evenals het geld overgeschreven is. Als het onder een vergoeding valt kun je nog eens gratis de belasting op de mat krijgen ook. (is standaard bij een rechtzaak, dan wordt elke instantie gecontroleerd).

Er is toch geen bewijs dat hij het als vriendendienst heeft overgeschreven? Zo zou je het ook kunnen zien/zeggen.

Maar hoe is dit nou simpel te verkomen? Zonder KvK/belasting?

Rene
Professional
Geplaatst op: 24 Aug 2007, 14:57
💸+
Bewerken Quote

FastFox schreef:

[...]
Dat vroeg ik me nou ook af.
[...]
Er is toch geen bewijs dat hij het als vriendendienst heeft overgeschreven? Zo zou je het ook kunnen zien/zeggen.

Maar hoe is dit nou simpel te verkomen? Zonder KvK/belasting?

Dat is standaard wanneer er geen belasting wordt afgelost. Als jou ouders iets naar jou bank storten is dit een vriendenbedrag. Wanneer dit bedrag hoger is dan 50.000 gaat er bij de bank een belletje rinkelen en worden je bankgegevens voor middels een half jaar gecontroleerd door de belastingdienst. (reden van buitenlandse rekeningen)

Zonder KvK en belasting nummer kun je dit niet tegenhouden omdat je simpel weg niet bevoegd bent deze dingen te doen. Dat is de hele reden waarom de KvK als organisatie tot instantie gemaakt is en de belasting dienst met hen samenwerkt.

Je kunt proberen hem voor de rechter te dagen, maar betwijfel of er ook maar een rechter op de hele wereld is die gek genoeg is. Binnen 2 weken heb je 6 belasting brieven op de mat liggen, 100% gegarandeerd.

Daarnaast is voor de rechter "slepen" echt een te standaard woord aan 't worden. Als men is wist hoeveel geld daarin gaat, zelfs met SRK verzekering, stond je perplex.

BaXiess schreef:

ik zou gewoon nog een paar keer verkopen.. aangezien hij niet officieel de rechten heeft want het contract is niet geldig, toch??

Correct, máár dan kom je weer bij een ander wetboek dat men weerhoud bepaalde dingen dubbel te verkopen, daarnaast heb je 't al weggeven als vriendendienst, hoeveel rechten heb je hem daarmee gegeven? Als de persoon in kwestie handelsbekwaamd is weet hij exact dat hij op dat moment naar het copyright recht kan grijpen.

't wetboek is een groot verhalen dat steeds 6 kanten heeft. Dat is 't moeilijkste eraan.

[Laatst bewerkt door Rene op vrijdag 24 augustus 2007, om 15:06]
Joris
moderator
Geplaatst op: 21 Sep 2007, 21:40
💸+
Bewerken Quote

Gaat het hier om Jeroen Schuiteman?

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 21 Sep 2007, 21:59
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Een contract heb ik inderdaad, Alleen dan nog, ik kan wel een brief sturen, die tekent die dan bij de postbode, leest het en gooit die brief weer weg? opzich zal het niks uithalen(denk ik).

Heb je dan een BTW nummer ? KVK ofzo in nederland..

Ochja, heb je dit niet, kun je naar je geld fluiten

[Laatst bewerkt door HyperTesia op vrijdag 21 september 2007, om 22:00]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 22 Sep 2007, 10:32
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Gaat het hier om Jeroen Schuiteman?

Bumpert
maarre badrubber, heb je je geld nog teruggekregen of niet?

[Laatst bewerkt door sandr op zaterdag 22 september 2007, om 10:37]
BaXiess
Geplaatst op: 22 Sep 2007, 13:00
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Dat is standaard wanneer er geen belasting wordt afgelost. Als jou ouders iets naar jou bank storten is dit een vriendenbedrag. Wanneer dit bedrag hoger is dan 50.000 gaat er bij de bank een belletje rinkelen en worden je bankgegevens voor middels een half jaar gecontroleerd door de belastingdienst. (reden van buitenlandse rekeningen)

Zonder KvK en belasting nummer kun je dit niet tegenhouden omdat je simpel weg niet bevoegd bent deze dingen te doen. Dat is de hele reden waarom de KvK als organisatie tot instantie gemaakt is en de belasting dienst met hen samenwerkt.

Je kunt proberen hem voor de rechter te dagen, maar betwijfel of er ook maar een rechter op de hele wereld is die gek genoeg is. Binnen 2 weken heb je 6 belasting brieven op de mat liggen, 100% gegarandeerd.

Daarnaast is voor de rechter "slepen" echt een te standaard woord aan 't worden. Als men is wist hoeveel geld daarin gaat, zelfs met SRK verzekering, stond je perplex.

[...]

Correct, máár dan kom je weer bij een ander wetboek dat men weerhoud bepaalde dingen dubbel te verkopen, daarnaast heb je 't al weggeven als vriendendienst, hoeveel rechten heb je hem daarmee gegeven? Als de persoon in kwestie handelsbekwaamd is weet hij exact dat hij op dat moment naar het copyright recht kan grijpen.

't wetboek is een groot verhalen dat steeds 6 kanten heeft. Dat is 't moeilijkste eraan.

topic is toach al gebumd dus kan ik net zo goed nog even reageren

wetboek is rot, wou vroeger advocaat worden enzeuw maar ben er afgelopen jaar toch wat andere ideeën op gaan na houden, heb echt respect voor die mensen die het wetboek moeten kennen enzeuw

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 22 Sep 2007, 21:35
💸+
Bewerken Quote

@ Joris, idd m'n eerste oplichting was bij Jeroen schuitman idd, je mag me pm'en als je meer info wilt @ sandr, nope, die gast is niet te bereiken. dus ik heb het script te koop gezet.

Rowan
Geplaatst op: 23 Sep 2007, 00:30
💸+
Bewerken Quote

Lees alhier.
Dat verhaal lijkt me niet te kloppen, maar iemand anders neemt het dus op voor de stumpert.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 23 Sep 2007, 02:04
💸+
Bewerken Quote

Rowan schreef:

Lees alhier.
Dat verhaal lijkt me niet te kloppen, maar iemand anders neemt het dus op voor de stumpert.

[url]http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1178814227[/url]

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 23 Sep 2007, 10:09
💸+
Bewerken Quote

Rowan schreef:

Lees alhier.

Btw, ik weet niet of je het weet maar die gene namelijk (gd5670) is jeroen zelf. zoek maar op google naar die gebruikersnaam

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 23 Sep 2007, 11:40
💸+
Bewerken Quote

Abelwebdesign, heeft die ook bij mij geprobeert.. Maar ik zei een voorschot en hij was direct weg..
Ging toen ook over €400 ongeveer, wat moest jij juist scripten?

en @ dat fototje daar hé.. Bij mij heeft jeroen dat ook geprobeert maar vanaf je een voorschot vraagt of zegt dat hij eerst moet betalen haakt hij af..

[Laatst bewerkt door HyperTesia op zondag 23 september 2007, om 11:50]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Sep 2007, 12:12
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

Abelwebdesign, heeft die ook bij mij geprobeert.. Maar ik zei een voorschot en hij was direct weg..
Ging toen ook over €400 ongeveer, wat moest jij juist scripten?

en @ dat fototje daar hé.. Bij mij heeft jeroen dat ook geprobeert maar vanaf je een voorschot vraagt of zegt dat hij eerst moet betalen haakt hij af..

ik heb voor e-rubbers.com het affiliate systeem ingebouwd(standaard modification), en voor een advocaten kantoor een enquete formulier gemaakt.

Rowan schreef:

Lees alhier.

Degene die het voor jeroen opneemt is Jeroen zelf..

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 23 september 2007, om 12:13]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login