Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

skateschoenen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 16:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Die brede klompen zijn mooi wil je zeggen .

Ja veel mooier, en beschermen je voeten met het skateboarden...

Stfn
1th
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 17:37
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Ja veel mooier, en beschermen je voeten met het skateboarden...

Air Maxies FTW xD

Peter91
Mastaliner
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 20:00
💸+
Bewerken Quote

Koop die adidas gek
Ik ben al tijden geen skater meer maar mijn volgende worden de adidas skater shoes omdat die chill zijn

En omdat mijn ouders het financieren moet ik eens wat anders uitzoeke als witte sneakers Heb nu 5 paar denk XD

[Laatst bewerkt door Peter91 op woensdag 22 augustus 2007, om 20:02]
Jaapje
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 20:09
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

[...]
Air Maxies FTW xD

Die nike air max vind ik ook niet mooi hoor, vooral dat gel onder de zool met dat lichtgevende veringachtig iets vind ik lelijk. En dan lopen ook nog alle kampertjes ermee, alsof ze geen eigen styl hebben.

Converse

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 21:24
💸+
Bewerken Quote

k-swiss ftw Die hebben ook redelijk dikke zool en zijn niet zo smal als puma's, ik heb alleen geen verstand van skaten dus daar moet jij maar op reageren

Stfn
1th
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 21:41
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Die nike air max vind ik ook niet mooi hoor, vooral dat gel onder de zool met dat lichtgevende veringachtig iets vind ik lelijk. En dan lopen ook nog alle kampertjes ermee, alsof ze geen eigen styl hebben.

Converse

Onder welke steen kom jij vandaan ? Die lichtjes zaten er 8 a 9 jaar terug in ofzo toen ik in de kleuterklas zat toen was dat in die zijn er allang uit. En je hebt tegenwoordig heel veel verschillende soorten air maxies. Ze ownen gewoon alle schoenen.

Uniqe
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 21:48
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

Converse

wow lichtjes... ben je ooit in de footlocker geweest of andere schoenen winkel je moeder koopt zeker je schoenen nog lichtjes

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 22 Aug 2007, 21:53
💸+
Bewerken Quote

Lacoste

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login