Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPodLow Battery

BaXiess
Geplaatst op: 23 Aug 2007, 20:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

helleuw, ik had eergister avond al dat ik op men ipod nieuwe muziek wou zetten en toen stond er dit: 'please wait, very low battery' dit kreeg ik normaal nooit dus ik spacte hem best wel maarjah ik d8 dit moet kunnen en ik wacht wel gewoon, na een tijdje ging men ipod het weer normaal doen en blabla. Maar nu 2 dagen later, heb ik men ipod een half uurtje gebruikt en staat er precies het zelfde maar nooit dat ik men ipod zolang heb gebruitk dat de batterij nu al weer op is, lekt hij ofzow? of weet iemand anders hoe dit komt en hoe ik het oplos?

Saven
admin
Geplaatst op: 23 Aug 2007, 20:49
💸+
Bewerken Quote

probeer hem eens gewoon 12 uur ofzo op te laden

Gonaz
Geplaatst op: 23 Aug 2007, 20:51
💸+
Bewerken Quote

Eens laten herstellen door iTunes, en als dat niet helpt: terugbrengen en nieuwe vragen (als hij nog in garantie is).

edit: Is het een nieuwe, zo ja een Li-ion batterij (zoals in een iPod) werkt pas volledig na 4-5 keer volledig opgeladen te zijn.

[Laatst bewerkt door Gonaz op donderdag 23 augustus 2007, om 20:52]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 23 Aug 2007, 20:51
💸+
Bewerken Quote

Reset hem eens?
Center toets + menu toets 5 sec ingedrukt houden.

BaXiess
Geplaatst op: 23 Aug 2007, 21:30
💸+
Bewerken Quote

eerst idee van saven dat 12 uur lang opladen maar eens doen als dat niet werkt ga ik wel over op de rest van de ideeën ik weet niet of dit helpt maar ik was net men hondje uitlaten en ik realiseer me dat ik dat probleem heb zins ik men ipod in de auto opgeladen heb met zo'n ding waarmee je in de auto oplaad mannetje van media markt zei dat het gewoon kon maarja ik heb nu dus wel dat probleem, toeval of heeft iemand anders dat probleem ook een keer gehad??

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 23 Aug 2007, 23:25
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

eerst idee van saven dat 12 uur lang opladen maar eens doen als dat niet werkt ga ik wel over op de rest van de ideeën ik weet niet of dit helpt maar ik was net men hondje uitlaten en ik realiseer me dat ik dat probleem heb zins ik men ipod in de auto opgeladen heb met zo'n ding waarmee je in de auto oplaad mannetje van media markt zei dat het gewoon kon maarja ik heb nu dus wel dat probleem, toeval of heeft iemand anders dat probleem ook een keer gehad??

Niks mee te maken. Je kan je ipod opsturen naar apple, krijg je nieuwe batterij in. Mits die nog steeds garantie heeft.

BaXiess
Geplaatst op: 24 Aug 2007, 00:50
💸+
Bewerken Quote

volgens mij geen garantie meer, ligt er een beetje aan hoe lang je garantie heb maar ik heb men ipod vorig jaar rond deze tijd gekocht??

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 24 Aug 2007, 00:51
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

volgens mij geen garantie meer, ligt er een beetje aan hoe lang je garantie heb maar ik heb men ipod vorig jaar rond deze tijd gekocht??

2 jaar dacht ik toch.

BaXiess
Geplaatst op: 24 Aug 2007, 01:11
💸+
Bewerken Quote

hmm weet niet, heb vast nog wel ergens bonnetje enzow, maar eerst ook maar is kijken of ik na savens idee er nog last van heb anders zit ik begin van sgool zonder ipod >_>

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login