Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Ps3 Topic

Maarten
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 21:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

euw.. maar alsnog kan je wel iets foutdoen ofzow plus ik hoef geen linux op men ps3 en ik ga morgu dus echt wel warhawk halen

Ik heb nu wel even genoeg aan Ghost Recon Advanced Warfighter 2, kei vrede game . Gister gekocht om 4 uur en heb het nu al 15 uur gespeeld .
Moet wel naar school enzo .

Maarten
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 20:16
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

zijn er al chips voor de playstation 3 waar je gebranden games kan spelen

Ik dacht het niet maar ze hadden volgens mij wel bijna een .tiff hack gevonden dus wie weet... Even wachten nog .

BaXiess
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 20:52
💸+
Bewerken Quote

je kon al wel je eigen server maken en dan games downloaden daarvan af alsof het demo's zijn maar dan de volledige games op je server zetten, maar het programma was chinees en om nou volledige games te moeten downloaden >_< warhawk duurt al vet lang

Dennis12
Pwnende Hoer²
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 20:53
💸+
Bewerken Quote

Iedereen die dan zo'n spel illegaal gaat downloaden en ik weet je adress steeek ik neer Maak de game industrie niet dood. Hun werken ervoor en krijgen er niks voor terug? Hetzelfde als jij van je baas niks uitbetaalt krijgt. Bovendien downloaden van die spellen duurt paar dagen+brander is rond de 500 pleuro en je HDD gaat zo vol. BD zijn ook nog eens duur.

[Laatst bewerkt door Dennis12 op donderdag 30 augustus 2007, om 20:54]
Maarten
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 20:58
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

Iedereen die dan zo'n spel illegaal gaat downloaden en ik weet je adress steeek ik neer Maak de game industrie niet dood. Hun werken ervoor en krijgen er niks voor terug? Hetzelfde als jij van je baas niks uitbetaalt krijgt. Bovendien downloaden van die spellen duurt paar dagen+brander is rond de 500 pleuro en je HDD gaat zo vol. BD zijn ook nog eens duur.

Eigenlijk wel ja, maar Ubisoft is wel een kut bedrijf .
Bagger ports, bietje Ghost Recon verneukt door een port van XB 360 naar PS3. Echt slechte framerate...

Die BD discs kosten 20 euro per stuk bij de Dixons .
Maar als bedrijf kun je ze wel goedkoper inkopen...

Trouwens spellen kopen vind ik niet erg.. Dan heb je tenminste een orgineel spel en een mooi doosje enzo . Aangezien ik toch 100 euro per maand verdien kan ik wel rond komen met een spel per maand .

[Laatst bewerkt door Maarten op donderdag 30 augustus 2007, om 21:00]
Uniqe
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 21:18
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

ik download en ik wil graag me adress geven wat denk jij met ik steek je neer bij mij mag je graag komen en iedereen die wil downloaden doet het gewoon

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 21:32
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

Doe eens even normaal, mensen neersteken omdat ze downloaden :W

Heb een Wii en geen PS3, maar vind die spellen ook schandalig duur.

Maarten
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 21:32
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Als ze kut geport zijn wel ja .
Zoals bij Ubisoft .

[Laatst bewerkt door Maarten op donderdag 30 augustus 2007, om 21:45]
Sh1ver
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 22:16
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Ik heb ook net een Wii
Vind die spellen ook wel f*cking duur hoor

BaXiess
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 22:39
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

dude, overdrijven is ook een vak ik download wel eens wat ja, maar ook niet alles de beste games koop ik of course wel, is beter net als maarten zegt, origineel doosje enzeuw.. maar games die de 60 euro gewoon niet waard zijn maar wel een dagje of 2/3 leuk zijn om te spelen als afleiding ofzo download ik wel..

Gonaz
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 22:45
💸+
Bewerken Quote

De laatste tijd ben ik op zoek naar gratis software en ben er van verbaasd dat er zoveel gratis goede games zijn.

BaXiess
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 22:58
💸+
Bewerken Quote

like??

Gonaz
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 23:04
💸+
Bewerken Quote

Wel raar om pc games in een ps3 topic te plaatsen. Btw: de graphics zijn soms niet hoogstaand, maar dat komt omdat ik toch geen zware graka heb, dus ik moet geen zware spellen zoeken.
Here they come: Trackmania (alleen sunrise is betalend), Flightgear, gl-117(das wel voor linux), america's army, Enemy territory, Lincity NG (ook voor linux), nexuiz
Tip: zoek op games voor linux, meestal gratis en soms bestaat er een windows versie van

[Laatst bewerkt door Gonaz op donderdag 30 augustus 2007, om 23:05]
Dennis12
Pwnende Hoer²
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 23:19
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Een Admin zonder hersens of een Admin die 12 jaar is? Serieus nemen vooral.

BaXiess
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 23:23
💸+
Bewerken Quote

zonder hersens?? O.o waarom zonder hersens?? hij vind die games duur, vind ik ook.. maar wat doe je ertegn?? by the way, warhawk zuigt als je een van de eerste bent die hem heeft en jij de enige bent men een open game >_<"

damn, prongeluk lokaal game inplaats van online geklikt

[Laatst bewerkt door BaXiess op donderdag 30 augustus 2007, om 23:39]
Uniqe
Geplaatst op: 30 Aug 2007, 23:24
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

[...]Een Admin zonder hersens of een Admin die 12 jaar is? Serieus nemen vooral.

Hij is ouder dan jouw dat is 100% zeker hij is af en toe een klootzak (€sorry thaan ) maar hij is niet hersen loos en hij is rechtvaardig en spreekt ze mening uit

Dennis12
Pwnende Hoer²
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 12:54
💸+
Bewerken Quote

Ik zeg neem het vooral serieus. Als je dat niet begrijpt dan ben je niet ouder dan 11 lijkt me. Alhoewel, mn zusje van 8 snapt dat al wel

Maarten
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 13:44
💸+
Bewerken Quote

Nu weer even ontopic aub....

Hmmm.. Ghost Recon blijft de hele tijd laden bij een level , stopt nooit .

[Laatst bewerkt door Maarten op vrijdag 31 augustus 2007, om 13:45]
Uniqe
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 13:45
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

Ik zeg neem het vooral serieus. Als je dat niet begrijpt dan ben je niet ouder dan 11 lijkt me. Alhoewel, mn zusje van 8 snapt dat al wel

ja en in normaal nederlands is dat? wat voor een mongool ben jij dan

Maarten
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 13:50
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

ja en in normaal nederlands is dat? wat voor een mongool ben jij dan

Het is normaal nederlands .
Volgens mij spreek jij eerder niet normaal nederlands maar meer in de vorm van de hip/hop vorm.

Uniqe
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 13:55
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Het is normaal nederlands .
Volgens mij spreek jij eerder niet normaal nederlands maar meer in de vorm van de hip/hop vorm.

volgens mij moet jij je met je eigen kanker zaken bemoeien

ik spreek beter nederlands dan jouw als je de zinnen van hem ziet en vergelijkt met die van mij dan zie je hoe goed mij nederlands is

BaXiess
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 15:17
💸+
Bewerken Quote

on topique mensen warhawk wil bij mij niet online gistern deed ie het wel maar nu opeens niet meer

Maarten
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 15:18
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

on topique mensen warhawk wil bij mij niet online gistern deed ie het wel maar nu opeens niet meer

Maar verder werkt het wel?

Misschien zijn die servers van Playstation 3's wel kapot .
Overbelast .

Dennis12
Pwnende Hoer²
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 15:34
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Ik kom nu ook opeens moeilijk online. Vooral in de US store

Oja en Unique. Het is mijn Nederlands en niet mij Nederlands. Domme fout voor iemand die ZO goed Nederlands kan. Uhum kuch kuch.

BaXiess
Geplaatst op: 31 Aug 2007, 15:43
💸+
Bewerken Quote

verder kom ik wel overal nog goed onlinee alleen warhawk niet >_<" maar mssn inderdaad server overbelast

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login