Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

UltraMon

Stfn
1th
Geplaatst op: 28 Aug 2007, 17:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo

Ik heb m`n TV op m`n pc aangesloten (al een heel tijdje inmiddels) maar nu maak ik gebruik van UltraMon... Alleen als ik iets fullscreen doe (film, games) dan krijg ik dat allemaal te zien op m`n monitor is er ergens een optie in UltraMon dat ik alles wat ik fullscreen doe op m`n TV krijg te zien ? Ik heb al gezocht maar ik weet niet waar ik precies op moet zoeken op Google...

Bedankt alvast
DayDreamer

Michael
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 13:11
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Wat is ultrmon dan ?

Search google

een of andere site die ik gevonden heb via google schreef:

UltraMon is a utility for multi-monitor systems, designed to increase productivity and unlock the full potential of multiple monitors.

* efficiently move windows and maximize windows across the desktop
* manage more applications with the Smart Taskbar
* control application positioning with UltraMon Shortcuts
* multi-monitor support for desktop wallpapers and screen savers
* mirror your main monitor to secondary monitors for a presentation

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 13:13
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Wat is ultrmon dan ?

Als je dat niet weet, weet je ook geen oplossing -> niet reageren.

Zelf gebruik ik ook ultramon voor men dualscreen opstelling, maar wat ik normaal doe om films op men tv te kijken is men rechterscherm uitschakelen, tv als clone instellen van men eerste scherm, en dan Theatermode inschakelen zodat films fullscreen op de TV worden weergegeven. Doe ik overigens met Catalyst Control Center, Ultramon heeft daar niks voor.

Stfn
1th
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 15:46
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Als je dat niet weet, weet je ook geen oplossing -> niet reageren.

Zelf gebruik ik ook ultramon voor men dualscreen opstelling, maar wat ik normaal doe om films op men tv te kijken is men rechterscherm uitschakelen, tv als clone instellen van men eerste scherm, en dan Theatermode inschakelen zodat films fullscreen op de TV worden weergegeven. Doe ik overigens met Catalyst Control Center, Ultramon heeft daar niks voor.

Zo deed ik het ook al ja. Nouja bedankt voor het antwoord als er niets anders is dan blijf ik het ook zo maar doen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login