Heey savenerds,
ik heb een groot probleem (alweer ).
namelijk....
Hier het korte verhaal:
Rinaldo schreef:
Kan je het verhaal ff inkorten A.U.B?
?
Sure
nou ik had dus problemen met mijn pc waardoor ik Windows XP moest herinstaleren.
Heb ik gedaan en ik heb mijn bestanden gehouden, daar bedoel ik mee, je gaat naar documents and settings en daar staat het gbruikers account van de vorige XP. met alle bestanden erop zoals muziek enzo.
dat account was nogal belangrijk voor mij, nu probeer ik er dus op te komen, maar ik was vergeten dat ik het beveiligd had, dus dat de bestanden niet deelbaar zijn en dat niemand in mijn documenten kan snuffelen, zoals mijn familie. maar dat kan niet omdat de bestanden ondeelbaar zijn.
nu kan ik dus niet op mijn vorige gebruikers account van de vorige XP.
aardig ingekort toch hehe
plz help me hiermee ik wil het zo graag trug...
Hier het lange verhaal voor de echte lezers
ik heb na aanleiding van het steeds herstarten van mijn pc windows opnieuw geinstaleerd (vorig topic). nou jah dat is goed gelukt enzo, moest alleen ff CMOS resette omdat ik niet in bios kon en nog wat shit. maar nu heb ik dus op mijn vorige windows XP nog heel wat bestanden staan, daarmee bedoel ik dat ik dus niet de schijf geformateerd heb met het herinstaleren maar ik heb gewoon windows opnieuw geinstaleerd. maar ik heb dus in documents and settings nog mijn andere gebruikers account staan maar omdat ik die geblokeerd heb (daarmee bedoel ik dat niemand erin kan zien en dat de toegang is geweigerd om er dingen naartoe te verplaatsen, in de map te gaan of kijken enz.) kan ik niet meer mijn oude bestanden gebruiken, zoals de 5 GB muziek die erop stond, allemaal persoonlijke bestanen, plaatjes visual styles noem maar op, dat wil ik zo graag trug hebben snik snik .
dus weet iemand toevallig of er een programma bestaat waarmee ik alle bestanden trug kan krijgen of weer in de map kan komen of weet ik veel, ik wil gewoon mijn documenten trug, en op het bureaublad stond ook nog een best belangrijke map met allemaal gedownloade software.
please help me, alvast SUPER bedankt...
greetz hindrik
BTW: ik wil iedereen SUPER SUPER SUPER bedanken dat ze me hebben geholpen met het probleem hiervoor, echt bedankt!! (ik stuur zowieso nog een PS)
[Laatst bewerkt door BrainDamage op donderdag 6 september 2007, om 21:07]