Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iisys komt uit de kast :$

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Maar als je nu 15 bent en nog niet getongd hebt dan. Uhm.

Ben je 40 als je ontmaagd wordt ?

dude, kben 14 en ik heb nooit gezoend, dus hoe zou het mij mij aflopen volgends jou?

Gio
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:30
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
dude, kben 14 en ik heb nooit gezoend, dus hoe zou het mij mij aflopen volgends jou?

je zult sterven aan een papercut in je pols

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:35
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

[...]
je zult sterven aan een papercut in je pols

ik snij me zelf niet....

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:39
💸+
Bewerken Quote

Snap de titel ivb met het verhaal niet

ot: kben 16 en heb ook nooit gedaan

Peter91
Mastaliner
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:41
💸+
Bewerken Quote

Hmm wat een stelletje nerds? hier eik ook hè XD
Was ik er vroeg bij of jullie gewoon laat XD?

Stfn
1th
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:42
💸+
Bewerken Quote

Peter91 schreef:

idd had ik niet verwacht

[Laatst bewerkt door DayDreamer op zondag 2 september 2007, om 16:42]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:48
💸+
Bewerken Quote

Peter91 schreef:

Bij ons zijn alleen maar van die sletten die al hebben getongt

Peter91
Mastaliner
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 16:49
💸+
Bewerken Quote

Hmm word je ook nie blij van..
Ik ben ook nie zo'n player ofwat hor
De meiden die ik heb gezoent zijn ook wel op een hand te tellen..

BaXiess
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:12
💸+
Bewerken Quote

njah ik snap het probleem niet helemaal.. als je nog niet getongd heb dan is dat toch iets voor jou? njah ik heb zoiets van je doet het niet met iedereen maar je doet dat met iemand die speciaal voor jou is, naja ik ben nog maar 1 keer in men leven echt verliefd geweest en toen ik met dat meisje had was het na 1 week weer uit, dus dan krijg je er niet echt de kans voor ofzeuw..

Stfn
1th
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:18
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

njah ik snap het probleem niet helemaal.. als je nog niet getongd heb dan is dat toch iets voor jou? njah ik heb zoiets van je doet het niet met iedereen maar je doet dat met iemand die speciaal voor jou is, naja ik ben nog maar 1 keer in men leven echt verliefd geweest en toen ik met dat meisje had was het na 1 week weer uit, dus dan krijg je er niet echt de kans voor ofzeuw..

Jawel man En ik heb d'r nu nog steeds xD Hoef je echt geen player of wat dan ook voor te zijn. Want players zuigen

[Laatst bewerkt door DayDreamer op zondag 2 september 2007, om 20:43]
BaXiess
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:20
💸+
Bewerken Quote

njah had niet echt verwacht dat het na 1 week uitzou gaan, en was toen ook nog wat jongur enzeuw

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:26
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Als het voor jezelf is, post het hier dan niet En na 1 week nog niet getongd dude, hoe weet je dan dat je samen bent? Je vraagt haar zeker op msn, wil je het aanmaken aub?

Gonaz
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:29
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

Als het voor jezelf is, post het hier dan niet En na 1 week nog niet getongd dude, hoe weet je dan dat je samen bent? Je vraagt haar zeker op msn, wil je het aanmaken aub?

Bij ons zaten er in de klas die 6 maanden een koppel waren, niemand had ze al tesamen gezien. Ik ben erachter gekomen omdat ze beiden zo'n sleutelhangertje hadden die gebroken is (elk de helft he)

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:31
💸+
Bewerken Quote

Gekke kerels,

Ik had het hier toch echt een stuk anders verwacht

Toen ik in groep 7 zat, ja groep 7 Hadden we een soort spelletje: Flesje draaien, jullie weten wel wat dat is. Jezelf met 5 vrienden/vriendinnen in een kringetje en dan ga je een flesje draaien. Bij de 1e keer dat de fles bij iemand komt een kusje op de wang, 2e keer op de mond, 3e keer tongzoen

Zo ben ik ontgroend Gelukkig gaat dat meestal niet zo met ontmaagden.

Maar ik snap je punt wel Baxies en dat respecteer ik. Mijn exen kun je waarschijnlijk op 2 handen tellen.

[Laatst bewerkt door Guz op zondag 2 september 2007, om 17:33]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:34
💸+
Bewerken Quote

OMF

Om mijn reactie hierover even samen te vatten: Bas, je bent zielig

Als men de 2 tekens na de L zou kunnen zien (extended ASCII ed) in m'n msnnaam, zou men ook zien dat daar Lin stond (in simpele ASCII) en dat daar dus staat dat ik een vriendin heb

Maar, om te reageren op de rest van het offtopic geblaat, het boeit feitelijk niks als je nog niet getongd hebt. Het kan verschillende redenen hebben. Je hebt nog geen vriendin gehad in je puberteit. En dan? Juw, sommige zijn wat later met verliefd worden. So?
Een andere reden kan zijn dat je het vies vindt. Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan de leeftijd, dus dat komt nog met de tijd.
Nog een reden die ik kan bedenken is dat het gewoon geen seksuele voorkeur (net zoals je vingeren liever doet dan beffen, of andersom) is van je en dat je liever iets anders doet met je vriendin.

Thaan, Paul, René, geef is een wijze reactie en zeg dat de kindertjes niet moeten oordelen op zoiets.

Ohja, om het maar ff duidelijk te maken. Ik ben hetero

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:38
💸+
Bewerken Quote

Gonaz schreef:

[...]
Bij ons zaten er in de klas die 6 maanden een koppel waren, niemand had ze al tesamen gezien. Ik ben erachter gekomen omdat ze beiden zo'n sleutelhangertje hadden die gebroken is (elk de helft he)

Ja.. En?
Jij weet hiermee hoe ze een koppel geworden zijn? Ik zeg enkel dat het zielig is als je op msn vraagt 'wil je het aan met me'.. Je weet toch pas als je iets hebt met iemand als je gezoend/geneukt(voor de pro's onder ons) hebt?
Ok mss als je 10 jaar bent ofzo.. Maar 15 dude, grow up!
En de ware, dat versta ik best ook wel hoor maar de ware.. Wachten tot de ware is toch voor neuken ofzo? (Niet dat ik me daar aan houd)
Kussen, whats the point? Als je nou die ware tegenkomt en zei heeft er al meerdere gekust en jij nog niet.. Wat is het nut dan?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:38
💸+
Bewerken Quote

Sommige mensen beginnen later met het verliefd worden op mensen, daarintegen zijn er ook een aantal mensen die denken op jonge leeftijd hun ware te hebben gevonden. Of je nou van te voren heb gezoend voordat je met de ware zoent dat maakt niks uit. Je instinct zal je volgen.

Stfn
1th
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:54
💸+
Bewerken Quote

Maar wat is nou het doel van dit topic ?

Jaapje
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:56
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

en je bent 15??

wow man moet je erg snel opzoek naar een meisje
komt vast nog wel ooit

ik denk dat jij eerder uit de kast komt?

Inderdaad. Een 'gemiddeld persoon' is al een stap verder op die leeftijd. Maar aan de ene kant is dat dan ook weer verschillend voor iedereen.

Verder snap ik de lol hier niet echt van nee

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 17:57
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

Maar wat is nou het doel van dit topic ?

Helemaal niks er is wel een vette discussie op gang gekomen respect voor bas en guz en iisys die boeiende texten hebben geschreven

btw: ik heb op het moment geen vriendin

Jaapje
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 18:02
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

mij ook niet.

Wil nog echt niet zeggen dat ik alleen maar met meiden zoen omdat ik het leuk vind om alle aandacht en reactie's te krijgen. Snap het doel van die players ook niet, zoenen ze even met 3 meisjes op een avond, en voelen ze zich leuk. Daarvan snap ik de logica even niet hoor.

En de een is er eerder mee dan de ander, alsof dat wat uitmaakt.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 18:02
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

[...]

Wordt het eens geen tijd om een categorie Kwaliteitstopics te openen? Kunnen we deze er dan direct naar verplaatsen

/Eens.
En @ de modbreak van HyperTesia:

Wat valt hier te ontopic'en?
Dit is gewoon een of ander vaag msn gesprekje dat Bassie op Saven.nl neer pleurt terwijl dat niet hoort hier op zo'n site. Maargoed, nu echt ontopic

Oke schat

Modbreak

@ die modbreak, het was een bericht wat niet in deze topic thuishoorde , dan plaatst die maar een ideeentopic

[Laatst bewerkt door Firebird op zondag 2 september 2007, om 18:06]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 18:07
💸+
Bewerken Quote

Ik zie hier de humor niet van in... Ik snap wel wat je bedoelt maar het is humorloos...

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 18:56
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Helemaal niks er is wel een vette discussie op gang gekomen respect voor bas en guz en iisys die boeiende texten hebben geschreven

ik heb nooit echt een vriendin gehad in groep 3 een vriendin hebben noem ik niet echt liefde snap je

Stfn
1th
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 19:03
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]

ik heb nooit echt een vriendin gehad in groep 3 een vriendin hebben noem ik niet echt liefde snap je

Nee maar daar ben je ook metalhead voor. Dat is allemaal duister, verdoemenis en dood. Dus dan lijkt me dat logisch

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login