Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

max file size

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi,

ik wil een sql importeren in mijn database.. maar die is ongeveer 8 mb. Dus ik heb in de php.ini de max file size op 8M Gezet zodat ik genoeg heb.. Maarrr PhpMyAdmin 2.11.0 geeft nog steeds aan: "(Maximale grootte: 2,048 KB)", weet iemand misschien hoe ik dit moet oplossen?

Wat ik al heb gedaan:
- restart apache.
- restart server..

BVD

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:17
💸+
Bewerken Quote

Ik heb niet echt veel verstand van de mysql server zelf, maar wat ik wel weet is dit:

Het maximale upload size, dat heeft niets te maken met het php.ini bestand, Maar met de mysql server zelf, A;s je de server heb herstart moet je eens de 'WinMySqladmin' openen, daar naar 'variables' gaan, en zoeken naar 'key_buffer_size', daar zal je zien staan als value bij jouw: 2048

Je kan de key_buffer_size wijzigen dmv in het sql venster van bijv phpmyadmin dit invoeren:

1
SET GLOBAL key_buffer_size = Watjijwilt;

Sommige servers ondersteunen dit commando niet(kan best komen te staan 'Query is uitgevoerd', maar de variabele is nogsteeds hetzelde)

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:24
💸+
Bewerken Quote

WinMySqladmin? Wat is dat?

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:26
💸+
Bewerken Quote

max_upload_size was het tnx digi

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:27
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

WinMySqladmin? Wat is dat?

Ik neem aan dat je Xampp gebruikt(ivm dat je volgesmij over een homeservertje op windows praat)? als je daar bij het mysql regeltje(bij control center) op admin klikt, kom je in de WinMySqlAdmin

Okeeh is al gefixt zie ik maar ik heb ff zelf me php.ini is gewijzigd, en blijf ik erbij dat dit phpmyadmin max upload file wat daar weergeven wordt niets te maken heeft met php.ini

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 2 september 2007, om 21:31]
Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:27
💸+
Bewerken Quote

Uhu np, en het was dus wél in php.ini

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:29
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Ik neem aan dat je Xampp gebruikt(ivm dat je volgesmij over een homeservertje op windows praat)? als je daar bij het mysql regeltje(bij control center) op admin klikt, kom je in de WinMySqlAdmin

Xampp?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 21:32
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
Xampp?

[url]http://www.apachefriends.org/en/xampp.html[/url]

btw: Met een mysql query kan je voor zover ik weet geen info uit het .ini bestand halen, je kan die key_buffer_size ook opvragen dmv deze code te plaatsen als query:

1
SHOW GLOBAL VARIABLES

Dan zal je zien dat de key_buffer_size datgene is wat er als info staat wat er maximaal geupload kan worden.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2007, 23:36
💸+
Bewerken Quote

Probleem: Te grote MySQL dump.

Oplossing: BigDump: Staggered MySQL Dump Importer.

DJVG

Geplaatst op: 03 Sep 2007, 11:36
💸+
Bewerken Quote

Lijkt me logisch dat het hier over php.ini gaat..

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Sep 2007, 13:39
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Lijkt me logisch dat het hier over php.ini gaat..

Als je zelf een grote dump via phpmyadmin probeerd te importeren zul je ook zien dat het problemen geeft, heeft niks met php.ini te maken.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login