Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Brugtips.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey allemaal .
Ik ga/zit nu in de brugklas en maak daarom het brugtips topic aan.
Post hier de dingen die je moet doen om een goed image/reputatie te krijgen op je nieuwe school.

-Matt

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:13
💸+
Bewerken Quote

Doe chill en ga geen domme grappen maken

Hunterseaker
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:14
💸+
Bewerken Quote

Hang je tas niet in je nek....

Rinaldo
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:17
💸+
Bewerken Quote

Niet de noobie uit hangen enzo....

Gelijk vrienden maken en bij de 'populaire' , 'stoere' kids hangen .

Sander
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:25
💸+
Bewerken Quote

Doe niet zoals op de basisschool.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:36
💸+
Bewerken Quote

Waarom wil je een image/reputatie opbouwen? Je bent brugklasser, zorg ervoor dat je over gaat. Je image/reputatie stelt geen fuck voor, die krijg je door jezelf te zijn.
Heb gewoon schijt aan alles, doe je ding daar, en wees weer weg? Zou niet weten waarom je in hemelsnaam op school een reputatie/image zou willen hebben, ergens anders (zie op straat, plaatselijke kroeg etc.) oke, maar op school? Heb je dan echt niks beters te doen?

Dogwatch
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:36
💸+
Bewerken Quote

gebruik een kleine tas en geen grote tas zoals een kipling.
Ga je niet gedragen als een kleuter zoals achter elkaar aan rennen enz
wees jezelf

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:40
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Waarom wil je een image/reputatie opbouwen? Je bent brugklasser, zorg ervoor dat je over gaat. Je image/reputatie stelt geen fuck voor, die krijg je door jezelf te zijn.
Heb gewoon schijt aan alles, doe je ding daar, en wees weer weg? Zou niet weten waarom je in hemelsnaam op school een reputatie/image zou willen hebben, ergens anders (zie op straat, plaatselijke kroeg etc.) oke, maar op school? Heb je dan echt niks beters te doen?

Een reputatie/image wil ik zodat ik niet uitgescholden/gepest e.d word.

Uniqe
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:52
💸+
Bewerken Quote

bijt van jezelf af als hogeren klassers je pesten sla terug maar niet doen als ze in een groep lopen en scheit hebben dat zou wel een heel dom idee zijn probeer niet al te veel op te vallen gewoon standaart brugger zijn als je al te stoer doet dan kan je klappen verwachten

of doe het als ik ga met je broer naar de grootste 4e klasser sla hem met je broer en een paar van ze vrienden inelkaar en niemand doet je meer wat maarja niet zo slim idee je kan er door worden geschorst maar niemand deed dom tegen mij

[Laatst bewerkt door Uniqe op woensdag 5 september 2007, om 23:09]
Rinaldo
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 22:59
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

bijt van jezelf af als hogeren klassers je pesten sla terug maar niet doen als ze in een groep lopen en scheit hebben dat zou wel een heel dom idee zijn probeer niet al te veel op te vallen gewoon standaart brugger zijn als je al te stoer doet dan kan je klappen verwachten

Niet nee als je een kleine mini kut ventje bent xD .

Uniqe
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 23:08
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
Niet nee als je een kleine mini kut ventje bent xD .

ik was niet klein dus had dat probleem niet

Rinaldo
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 23:09
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

ik was niet klein dus had dat probleem niet

Same here .

[Laatst bewerkt door Rinaldo op woensdag 5 september 2007, om 23:10]
Sander
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 23:15
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Idd, 99% van de mensen @ school zie je nooit meer terug over een paar jaar, dus who cares.

Uniqe
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 23:18
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]
Idd, 99% van de mensen @ school zie je nooit meer terug over een paar jaar, dus who cares.

ja maar alsnog als je een paar jaar word gepest ofzo is het ook niet leuk want dat kan serieuse schade op je hebben

Rinaldo
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 23:22
💸+
Bewerken Quote

Gewoon zorgen dat ze respect voor je krijgen .

Ik lijk ook een reus dus was niet zo moeilijk .

Faraleth
Geplaatst op: 05 Sep 2007, 23:41
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Hey allemaal .
Ik ga/zit nu in de brugklas en maak daarom het brugtips topic aan.
Post hier de dingen die je moet doen om een goed image/reputatie te krijgen op je nieuwe school.

-Matt

Eens met Thaan overigens.

Btw, jij doet vmbo?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 07:22
💸+
Bewerken Quote

Doe je schooltas niet al te hoog doe em wat los, anders lijk je bij ons op school nerd(Kmoest vorig jaar voor de 'nieuwkomers' met nog iemand anders ook brugklas tips doen)

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 07:32
💸+
Bewerken Quote

Faraleth schreef:

[...]

Eens met Thaan overigens.

Btw, jij doet vmbo?

TL/HAVO, ook wel MAVO/HAVO genoemd.
Brugklas tussen vmbo en havo.

Rian
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 07:38
💸+
Bewerken Quote

Ik kan wel wat gaan zitten verzinnen maar denk dat je beter naar iemand kan gaan die wat meer ervaring had, Ik was namelijk groter dan de gemiddelde 3de klasser

En nu ben ik 3de klassert

Stfn
1th
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 07:59
💸+
Bewerken Quote

Doe wie jezelf bent, doe ik ook en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Wat ik wel merk ik dat als je er vaak word uitgestuurd of vaak naar je mentor moet voor problemen en gedrag dat mensen je dan groter gaan inschatten ofzo... Hoor ik vaak van die en die is eruit gestuurd omdat die dat en dat deed en dan kijken ze helemaal tegen die gene op ineens

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 09:37
💸+
Bewerken Quote

Wees jezelf.. en zoek vooral geen ruzie met gasten uit de 2de/3de/4de/5de/6de want dan is de kans heel groot dat je klappen krijgt oja tip : pest nooit een meisje als er 5 jongens bij zitten ( kut brugzors van vorig jaar doen nooit meer wat xD )

Rinaldo
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 09:46
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Wees jezelf.. en zoek vooral geen ruzie met gasten uit de 2de/3de/4de/5de/6de want dan is de kans heel groot dat je klappen krijgt

Ze moeten durven xd

Paul
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 12:24
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
TL/HAVO, ook wel MAVO/HAVO genoemd.
Brugklas tussen vmbo en havo.

Doel:
Havo halen.
Beter een slechte tijd op de middelbare school dan later een slecht verdienende baan.
Nee, ik overdrijf een beetje.
Zorg er gewoon voor dat je school voorop stelt, dan komt alles goed.

DJVG

Geplaatst op: 06 Sep 2007, 13:19
💸+
Bewerken Quote

Als je gewoon jezelf blijft vinden mensen je aardiger dan als je je "beter", "stoerder" etc.. gaat voordoen.

Riciboy schreef:

Wees jezelf.. en zoek vooral geen ruzie met gasten uit de 2de/3de/4de/5de/6de want dan is de kans heel groot dat je klappen krijgt oja tip : pest nooit een meisje als er 5 jongens bij zitten ( kut brugzors van vorig jaar doen nooit meer wat xD )

Zoek zoiezo geen ruzie.

[Laatst bewerkt door DJVG op donderdag 6 september 2007, om 13:19]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 14:23
💸+
Bewerken Quote

- Zorgen dat je tas niet groter is dan jezelf.
- Niet rennen.
- Je tas niet in je nek hangen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login