Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Brugtips.

Rinaldo
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 14:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gewoon een schoudertas nemen .

Kersentaart
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 15:11
💸+
Bewerken Quote

Schoudertassen zijn echt kut. Ik snap niet wat er chill aan is.

Uniqe
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 15:20
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

ik vind die kut en ik vind ze er niet uitzien maarja dats mijn mening tis ook moeilijker dan om een bruggers tas over ze nek te gooien

Rian
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 15:20
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Schoudertas = Nurd + Rotterdamse VMBO = Dood

[Laatst bewerkt door Rian op donderdag 6 september 2007, om 15:22]
Rinaldo
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 15:35
💸+
Bewerken Quote

Schoudertassen zijn chill !

Rian
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:04
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Schoudertassen zijn chill !

FakeAss

Gewoon een Pimp'd out Eastpack

Met je taggie erop enzo

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:32
💸+
Bewerken Quote

Juw, Thaan has spoken. Thaan is ouder en dus wijzer. Luister naar Thaan.

En als toevoeging op Thaan. Zorg dat je iig níet de grootste tas van de school hebt Ik kan op mijn school zo de 2e klasser aanwijzen die vorig jaar de grootste tas had (heb nog foto van ). Drop je boeken in je kluisje oid, zorg iig dat je tas niet bol staat (loopt ook niet erg lekker).

Blijf jezelf en ga vooral níet meelopen qua kledingstijl (skater, gabber, etc) tenzij je echt vindt dat 'jij' dat bent.

Euhjah, en mensen moeten zich niet zo aanstellen. Het is maar een (paar?) jaar, en zo erg is het niet. Het is zoals slapen. Voor je het weet is het alweer voorbij.

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:35
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

FakeAss

Gewoon een Pimp'd out Eastpack

Met je taggie erop enzo

Juist Btw ,bijna..iedereen loopt met eastpacks tegenwoordig :'D

Stfn
1th
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:37
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Juw, Thaan has spoken. Thaan is ouder en dus wijzer. Luister naar Thaan.

En als toevoeging op Thaan. Zorg dat je iig níet de grootste tas van de school hebt Ik kan op mijn school zo de 2e klasser aanwijzen die vorig jaar de grootste tas had (heb nog foto van ). Drop je boeken in je kluisje oid, zorg iig dat je tas niet bol staat (loopt ook niet erg lekker).

Blijf jezelf en ga vooral níet meelopen qua kledingstijl (skater, gabber, etc) tenzij je echt vindt dat 'jij' dat bent.

Euhjah, en mensen moeten zich niet zo aanstellen. Het is maar een (paar?) jaar, en zo erg is het niet. Het is zoals slapen. Voor je het weet is het alweer voorbij.

Als je blijft zitten zoals mij is het een jaar langer

Uniqe
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:41
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

der heeft een meisjes uit me klas na 2 jaar zelfmoord proberen te plegen daarom kan het erg zijn ze had een pols doorgesneden ze werd dagelijks gepest had geen vrienden etc. dus het kan wel erg zijn

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:44
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

der heeft een meisjes uit me klas na 2 jaar zelfmoord proberen te plegen daarom kan het erg zijn ze had een pols doorgesneden ze werd dagelijks gepest had geen vrienden etc. dus het kan wel erg zijn

Juw, maar dat ligt nooit alleen maar aan anderen, niet lullig bedoeld voor haar.

Uniqe
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 17:47
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Juw, maar dat ligt nooit alleen maar aan anderen, niet lullig bedoeld voor haar.

ik weet het ik vind het matig dat ze zelfmoord heeft proberen te plegen maar zei is de oorzaak van het alles ze praten nooit met iemand zat altijd achter etc. heel eenzaam doen en shit dramaqueen en haar persoonlijkheid was niet echt leuk ofzo

BaXiess
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 18:14
💸+
Bewerken Quote

njah je kan wel zeuren over het is maar een paar jaar, maar je leeft gelukkiger met het idee van leef elke dag alsof het je laatste is als tips, wees gewoon jezelf, dump je boeken altijd als dat kan.. en ga inderdaad niet stoer lopen doen enzeuw.. serieus ik dans wel eens door de school omdat ik nogal heel druk ben soms enzeuw.. en ik heb nog nooit serieus iemand me horen uitschelden ofzeuw wel eens van die vrienden die komen met dude doe rustig ofzeuw maarjah, ik vind het leuk dus ik doe gewoon mijn ding en loop niet achter een groepje 'coowle' gozerts aan omdat ik er dan 'bij' hoor, (wat je bij het weggetje nooit bent als je meeloopt)

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 18:56
💸+
Bewerken Quote

School = Zuigend.

Ik heb er een goede reputatie opgebouwd door de jaren heen maar dat komt omdat ik altijd mezelf was, en niet zo dom bij de gangsters ben gaan staan. Ook al heb ik nu een eigen gangster groepie.

Doe wat je normaal doet ga alleen niet je tas in je nek hangen, geen Kipling tas kopen (Geen ubergrote). Koop een shoudertas of een eastpak.

Uniqe
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 20:56
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

School = Zuigend.

Ik heb er een goede reputatie opgebouwd door de jaren heen maar dat komt omdat ik altijd mezelf was, en niet zo dom bij de gangsters ben gaan staan. Ook al heb ik nu een eigen gangster groepie.

Doe wat je normaal doet ga alleen niet je tas in je nek hangen, geen Kipling tas kopen (Geen ubergrote). Koop een shoudertas of een eastpak.

normaal kan je op verschilende manieren zien normaal is voor iedereen anders voor de ene kan normaal zijn stil in een hoekje ander kan normaal zijn praten vrienden maken het is voor iedereen anders maar als ik jouw zou zijn zou ik niet in een hoekje zitten en stil zijn maar juist vrienden maken

en dat over met de gangsters zijn is als je ze mag ga dan met ze om zo niet doe het niet

en bijdehand begginen doen in de eerste paar weken is heel dom want de leraren zien je zo het rest van het jaar de eerste indruk is het belangrijkste

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 20:56
💸+
Bewerken Quote

Niet doen alsof je alles bent en of je grappig bent enzo...
Gewoon, de dingen die je niet hoort te doen...

Gonaz
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 21:22
💸+
Bewerken Quote

Gewoon jezelf zijn en niet lopen (dus gewoon wandelen of slenteren). Als je een reputatie wilt opbouwen (wat wel vroeg is, doe dat dan in het derde jaar ofzow): train eens goed je arm-en beenspieren. Zorg ervoor als je moet lopen dat je het snelst kan sprinten en als iemand je uitscheld dat je je ofwel verbaal kan verdedigen, als je dat niet kunt (bij niet iedere persoon lukt dit). Gebruik dan je getrainde armspieren.
Btw: gewichtheffen is daar zeer goed voor (ik doe het namelijk zelf)

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 21:28
💸+
Bewerken Quote

Gonaz schreef:

Gewoon jezelf zijn en niet lopen (dus gewoon wandelen of slenteren). Als je een reputatie wilt opbouwen (wat wel vroeg is, doe dat dan in het derde jaar ofzow): train eens goed je arm-en beenspieren. Zorg ervoor als je moet lopen dat je het snelst kan sprinten en als iemand je uitscheld dat je je ofwel verbaal kan verdedigen, als je dat niet kunt (bij niet iedere persoon lukt dit). Gebruik dan je getrainde armspieren.

ook die ene met die stang en daaraan gewicht ook
ik fitness thuis ook wel eens
en volgends mij vader heb ik best veel spier massa, dus kdenk da ik binnenkort daaraan ga beginnen

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 21:28
💸+
Bewerken Quote

@ gonaz, laat em eerst is beginnen met opdrukken ofzoiets ik denk dat 20 keer opdrukken voor een beginner al zwaar genoeg is hoor. En echt nodig dat trainen is btw niet echt nodig denk ik or

btw goede connecties met de concierges is heel makkelijk straf krijgen, je moeten melden bij de concierges en als je daar aan kom al weg mogen en geen straf btw in het begin nog niet te veel te laat komen, maakt slechte indruk bij de leraren en in het begin in lessen wat gedeids houden. (al tegen de tijd dat je in de 4e zit, zijn de leraren je goede gedrag uit de brugklas al vergeten. Spreekt uit ervaring enzeow )

Uniqe
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 21:30
💸+
Bewerken Quote

Gonaz schreef:

waarom zou je getrained moeten zijn ??

ik ken een mannetje die zo skinny is maar snel is en zichzelf zo goed kan verdedigen omdat die kapot snel is en waarom zou je jezelf moeten verdidegen als je hem ook met een stuk of 9 vrienden

Gonaz
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 21:33
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

@ gonaz, laat em eerst is beginnen met opdrukken ofzoiets ik denk dat 20 keer opdrukken voor een beginner al zwaar genoeg is hoor.

Ja idd, maar doen ze dat niet in de lessen Lichamelijke Opvoeding (weet niet of dat bij jullie ook zo noemt), wij moeten dat doen als we bvb een oefening niet volledig perfect uitvoeren. Eerst gewoon opdrukken, dan handenstand en opdrukken tegelijkertijd en dan gewichtheffen.
Maar vooral jezelf zijn, niet meelopen met anderen en je niet laten beïnvloeden. Dit kan misschien heel moeilijk zijn op het begin want je wilt er bij horen .

@Uniqe: het kan soms helpen. Als mensen zien dat je gespierd bent zullen ze je minder snel pesten. Maar op de door jouw beschreven manieren gaat het ook (zeker met dat snel zijn, had ik ook gezegd, dat werkt altijd). We geven maar tips he

[Laatst bewerkt door Gonaz op donderdag 6 september 2007, om 21:51]
BaXiess
Geplaatst op: 06 Sep 2007, 22:20
💸+
Bewerken Quote

dude, ik ben echt niet gespierd, ik ben niet super dik ofzow maar zeg maar, net iets meer vet dan de gemiddelde persoon, en niemand die het in zen bolle hoofd haalt om me te beledigen omdat ik gewoon met men gezichts uitdrukkingen en mond goed kan verdedigen, sommige mensen komen wel is stoer doen enzeuw, en dan kijk je ze vet sjagarijnig aan en gewoon heel droog op rotten zeggen en meestal komen ze dan al wel met oww grapje, hehe.. en anders als ze stoer blijven doen of hem zo hard verrot schelden dat ie zen bek wel houd van verbazing of gewoon weglopen, dan voelt ie zich ook genaaid euwjah dat is ook iets wat je niet moet gaan doen.. grappig doen als je het niet bent echt sommige mensne zijn zo irritant als ze grappig proberen te doen.. dus doe dat maar niet

Peter91
Mastaliner
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 10:06
💸+
Bewerken Quote

Als jij gewoon volhoud dat je goed ben hoor je der vast wel bij. En doe wat je wil.. Ga niet bij elke klas naast de zelfde persoon zitten. Enne ga ookwel met de meisjes om^^
Tas niet in je knieholten, maar ook niet ik je nek..
Naja komt vastwel goed^^
Maja, je komt aan de andere kant ookwel weer op saven XD
Ben toch geen nerd hè?

Jaapje
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 10:30
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Doel:
Havo halen.
Beter een slechte tijd op de middelbare school dan later een slecht verdienende baan.
Nee, ik overdrijf een beetje.
Zorg er gewoon voor dat je school voorop stelt, dan komt alles goed.

Niet mee eens. Als ik altijd gepest word op school, als ik altijd word uitgescholden, als ik nergens bij hoor, dan worden mijn prestaties er ook niet beter op. Blijf gewoon jezelf, doe wat je fijn vind, maar doe dit vooral niet:

- Als de bel gaat meteen gaan rennen naar je klaslokaal
- Je tas te laag of te hoog hangen
- Je als een kleuter gedragen (irritant doen in de klas, met elastiekjes schieten, dat soort onzin)
- En draag dan ook geen sokken in je sandalen. Heeft een keer iemand gedaan bij ons op school. Toen die persoon langs kwam lopen in de gang was meteen de hele gang stil, en waren alle ogen op zijn voeten gericht.

- Broeken met hoog-water. Lijkt me ook niet erg goed voor je image op school.

Uniqe
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 11:31
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

- En draag dan ook geen sokken in je sandalen. Heeft een keer iemand gedaan bij ons op school. Toen die persoon langs kwam lopen in de gang was meteen de hele gang stil, en waren alle ogen op zijn voeten gericht.

helemaal geen sandalen dragen

[Laatst bewerkt door Uniqe op vrijdag 7 september 2007, om 12:30]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login