Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Brugtips.

Paul
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 13:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Niet mee eens. Als ik altijd gepest word op school, als ik altijd word uitgescholden, als ik nergens bij hoor, dan worden mijn prestaties er ook niet beter op. Blijf gewoon jezelf, doe wat je fijn vind, maar doe dit vooral niet:

- Als de bel gaat meteen gaan rennen naar je klaslokaal
- Je tas te laag of te hoog hangen
- Je als een kleuter gedragen (irritant doen in de klas, met elastiekjes schieten, dat soort onzin)
- En draag dan ook geen sokken in je sandalen. Heeft een keer iemand gedaan bij ons op school. Toen die persoon langs kwam lopen in de gang was meteen de hele gang stil, en waren alle ogen op zijn voeten gericht.

- Broeken met hoog-water. Lijkt me ook niet erg goed voor je image op school.

Nee, ik overdrijfde een beetje teveel daarmee. Alleen moet je wel school voorop stellen, dus niet in een toetsweek veel tijd met je vrienden doorbrengen en dat soort dingen.

Rinaldo
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 14:02
💸+
Bewerken Quote

Wil naar huis .

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 14:52
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
ook die ene met die stang en daaraan gewicht ook
ik fitness thuis ook wel eens
en volgends mij vader heb ik best veel spier massa, dus kdenk da ik binnenkort daaraan ga beginnen

Dat zeggen vaders altijd...
Maar vanaf ongeveer je 16e beginnen je spieren pas in grootte toe te nemen...

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 15:04
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Wil naar huis .

dan ga je

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 15:40
💸+
Bewerken Quote

haha Rinaldo
in die tijd dat jij dat zei, was ik net terug naar huis khad 2 uur uitval (had gvd 3 uur uitval kunnen hebben)

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 15:54
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

haha Rinaldo
in die tijd dat jij dat zei, was ik net terug naar huis khad 2 uur uitval (had gvd 3 uur uitval kunnen hebben)

Wees blij, ik heb dit hele jaar ( 1week) nog geen uitval gehad

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 15:57
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

[...]

Wees blij, ik heb dit hele jaar ( 1week) nog geen uitval gehad

1ste week had ik ook nog geen uitval, maar me 3de school week is net voorbij..
en natuurlijk ben ik blij, maar kon nu al heel lang klaar zijn met me huiswerk, want kga morgen naar area51 dus effe al huiswerk voor maandag op orde gemaakt

Rinaldo
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 16:21
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

haha Rinaldo

Ik zit op kut school met geen uitval .

Ben btw al 2 uur thuis .

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 16:28
💸+
Bewerken Quote

aloa.. wij krijgen waarschijnlijk een 70 MINUTEN ROOSTER gewoon te ziek..

en kwa tip ehm..
gewoon jezelf blijven + hou je "bekendheid" op 'n laag pitje zodat niemand iets kuts over jou heeft te zeggen..

of je moet zo cool zijn dat zodra je een stap zet in de school ze je al aanbidden, dan mag je doen wat je wilt

BaXiess
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 17:49
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Dat zeggen vaders altijd...
Maar vanaf ongeveer je 16e beginnen je spieren pas in grootte toe te nemen...

mijn vader vind me te dik

maar alles is wel zo'n beetje 3 keer gezegd over wat je wel en niet moet gaan doen dus kunnen we hier net zo goed spam topic van maken ofzow

maar over die sandalen, dat is echt zielug dan heb je gewoon geen gevoel voor een beetje normale kleruen ofzeuw net als vandaag bij muziek, gaat zo'n idioot zo'n andere gast steeds onder de tafel schoppun enzeuw.. en de halve klas lacht die gozert uit voor zen domme gedrag enzeuw maar hij stopt maar niet en toen hoorde ik later dat ie een of andere stoornis heeft

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 18:59
💸+
Bewerken Quote

Moet je hem eens terugschoppen en kijken wat z'n reactie is

BaXiess
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 21:58
💸+
Bewerken Quote

haha hij heeft een keer iemand voor zijn hoofd geschopt omdat ie hem uitschold voor iets hij is eng

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Sep 2007, 22:04
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

aloa.. wij krijgen waarschijnlijk een 70 MINUTEN ROOSTER gewoon te ziek..

en kwa tip ehm..
gewoon jezelf blijven + hou je "bekendheid" op 'n laag pitje zodat niemand iets kuts over jou heeft te zeggen..

of je moet zo cool zijn dat zodra je een stap zet in de school ze je al aanbidden, dan mag je doen wat je wilt

Relax is dat man wij waren de eerste VMBO school die dat had in Nederland. Dat valt wel mee hoor... Als je tussenuren hebt dan zijn die 70minutren lang. En je hebt niet zoveel verschillende lessen per dag dus ook minder boeken mee enzovoort minder huiswerk voor de volgende dag want je hebt minder verschillende lessen. Heeft opzich veel voordelen Ik vind het zeer relax Normaal moet ik kwart over 8 beginnen als ik nu het 1e uur vrij ben dan pas om 5 voor half10 en als de eerste 2 uur uitvallen dan moet ik pas 5 voor 11 beginnen xD

tttommeke
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 00:11
💸+
Bewerken Quote

-> Maak gewoon geen reputatie, als je niks doet doet niemand iets terug.

Died
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 00:31
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

-> Maak gewoon geen reputatie, als je niks doet doet niemand iets terug.

Inderdaad.
Een grote tip waar op onze school bruggers worden uitgelachen.
Ze denken dat als de bel gaat ze dan al bij het klaslokaal moeten zijn !

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 00:45
💸+
Bewerken Quote

En neem niet elke keer al je boeken mee, daarvoor heb je ook een kluisje...

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 03:11
💸+
Bewerken Quote

Pfff, noob

Rinaldo
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 04:21
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Pfff, noob

?

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 10:54
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Waarom wil je een image/reputatie opbouwen? Je bent brugklasser, zorg ervoor dat je over gaat. Je image/reputatie stelt geen fuck voor, die krijg je door jezelf te zijn.
Heb gewoon schijt aan alles, doe je ding daar, en wees weer weg? Zou niet weten waarom je in hemelsnaam op school een reputatie/image zou willen hebben, ergens anders (zie op straat, plaatselijke kroeg etc.) oke, maar op school? Heb je dan echt niks beters te doen?

Agree,

Wees jezelf, kids met hun repu altijd

Uniqe schreef:

[...]

waarom zou je getrained moeten zijn ??

ik ken een mannetje die zo skinny is maar snel is en zichzelf zo goed kan verdedigen omdat die kapot snel is en waarom zou je jezelf moeten verdidegen als je hem ook met een stuk of 9 vrienden

En jij bent zo'n dude die met z'n vriendjes afkomt als die ruzie heeft gemaakt Nog erger

Als je ruzie maakt los het dan zelf op, en laat je vrienden hun eigen problemen doen, simpel is dat
En als je dan toch niet wilt vechten omdat je bang bent zorg je dat je geen ruzie hebt

[Laatst bewerkt door HyperTesia op zaterdag 8 september 2007, om 10:57]
Maarten
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 11:25
💸+
Bewerken Quote

Doe niet of je een neger bent. Klaar.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 11:26
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
?

@ TS

MCC
Aishiteru
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 13:53
💸+
Bewerken Quote

@ iemand die dat zei: Bij ons dragen echt vet veel mensen hun eastpack in hun nek XD. ( je bedoelt toch helemaal omhoog? )

Mijn tip is: Neem een normale eastpack. En koop pas een andere als je in de 3e zit
Ohja, en ga niet rennen als je te laat komt... HEEL belangrijk als je niet onderuit wil worden gehaalt.

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 14:02
💸+
Bewerken Quote

MCC schreef:

@ iemand die dat zei: Bij ons dragen echt vet veel mensen hun eastpack in hun nek XD. ( je bedoelt toch helemaal omhoog? )

Mijn tip is: Neem een normale eastpack. En koop pas een andere als je in de 3e zit
Ohja, en ga niet rennen als je te laat komt... HEEL belangrijk als je niet onderuit wil worden gehaalt.

Wat ik niet begrijp wat jullie hebben met rennen By ons gaat de bel, en 5 min later komen de leraren zeggen dat we naar ons lokaal moeten gaan.. Dan gaat iedereen gewoon rustig naar z'n lokaal..

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 14:52
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Doe niet of je een neger bent. Klaar.

LOL inderdaad , Dan maak je echt een grote fout

Gonaz
Geplaatst op: 08 Sep 2007, 15:03
💸+
Bewerken Quote

Nog ff een tip: zorg ervoor dat je niet stinkt (bvb. naar zweet), want dan gaan ze deo over je spuiten

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login