Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Tips nodig..

Abdelhak
Geplaatst op: 10 Sep 2007, 19:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een website te openen waarbij mensen kunnen 'battlen' tegen elkaar. Het gaat om het tonen van je PHP/Design skills en doormiddel van stemmen win je na een maand een prijs. (De meeste persoon met de meeste stemmen)

Zouden jullie hier op ingaan? aangezien ik vrijwel nog geen site met zoiets heb gezien..

Ook zou ik willen vragen wat je hier evt. graag ziet? dus tips etc.

bedankt

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 10 Sep 2007, 20:29
💸+
Bewerken Quote

Mwa, het idee is wel leuk, maar je zal het wel heel goed moeten gaan promoten willen er veel mensen naar je site gaan komen.

En veel mensen zijn lui, of ze moeten elkaar via msn al kennen, dan zullen ze met elkaar gaan battlen.

Opzich, als er een goede opzet is, leuke site etc, kan het wel iets worden miss ja

Abdelhak
Geplaatst op: 10 Sep 2007, 20:32
💸+
Bewerken Quote

Je geeft aan dat veel mensen lui zijn, maar aan wat dacht je zelf dan om dag weg te halen? is een prijs niet voldoende daarvoor?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 10 Sep 2007, 20:33
💸+
Bewerken Quote

oww, een prijs, dan worden mensen idd een stuk minder lui plots ja, dat klopt. Met goede promotie kan het dan heel druk worden wel idd

Abdelhak
Geplaatst op: 10 Sep 2007, 20:35
💸+
Bewerken Quote

en ik heb het niet over computers ofzo want dat wordt op een gegeven moment te duur voor mij, maar in het begin gewoon prijzen als webhosting paket, domeinnamen, VIP status op de website en denk zo maar door..

Promotie kan ik 'BIJVOORBEELD' doen door een banner te plaatsen op saven/wmcity etc. dus echt meer gericht op webmaster community's..

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Sep 2007, 21:07
💸+
Bewerken Quote

Lijkt mij wel leuk

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login