Bob schreef:
--kleine kick
Nee ik vind niet dat je moslim moet zijn om te ramadannen. Het kan ook zijn dat je medelijden hebt met de armere mensen, en je dát gevoel wilt evenaren. Maar het is wel slecht voor je lichaam.
Slecht voor je lichaam, haha. Je bent aan eten gewend betekend niet dat je het elk dag _zoveel_ nodig hebt. Ik kan met gemak een week met één broodje en 3 blikjes. Water is het belangrijkste.
Net als je een week lang elke nacht zou opblijven beginnen je hersenen eraan te wennen en is het moeilijker om weer elke dag vroeg op te staan, weer in het "normaal" ritme te komen.
On;
Ik doe er niet aan, heb best respect voor de armen die daar dodelijk liggen te sterven, maar veel kan ik er ook niet aan doen; zo is de wereld helaas. Zonder armen zijn er geen rijken en kun je de boel net zo goed dictateren.
Wij, velen landen, geven allemaal miljoenen weg aan dit soort landenen elk jaar komt het weer terug; help de armen. Uiteindelijk beseffen we het wel hoor, er wordt toch geen reet aan gedaan. Al het geld dat je geeft krijgen de rebellen en word jij als mens weer een stukje armen van. En maar klagen dat de belasting omhoog gaat.
Door het onszelf moeilijker te maken, maken we het hen echt niet ggemakkelijker, geloof mij maar.