Spunk schreef:
[...]
Dan kom i ker niet meer in
?
@
Iemand die zei dat je niet je veters kan strikken zoals in dat filmpje dat ik postte.
Dat dacht ik ook, maar ik zie er nu al drie van mensen die dat kunnen, 1 Aziaat, 3 Amerikanen, lijtk me een beetje sterk dat het allemaal zo op elkaar lijkt en toch fake is...
Maar aan de andere kant, hoe is het ooit mogenlijk dat je twee lussen in de lcuht maakt, en daar die veters doorheen gooit ?
Haha daar is een truckje voor, ik weet ook niet precies hoe maar ze ik had het ergens gelezen, zal het een keer opzoeken
Edit:
uitleg van de truc.
is zeer makkelijk te doen.
Neem 1 losse veter en maak die vast aan een onzichtbare lijn. Je kan hiervoor vishengeldraad gebruiken. Dit trek je door naar de bovenkant van je broek.
De echte strik je gewoon al.
Daarna doe je een lange broek aan, doe ook schoenen aan met een klitteband boven ofzo (puma's ofzo) En verstop je de echte veters eronder.
De neppe laat je naar buiten hangen.
Nu is de truc om alles snel te doen. Beweeg je voeten erg snel heen en weer, zodat de neppe veters naar binnen gaan.
Doe dit door gewoon aan het touwtje te trekken. Mensen zijn gefixeerd op je schoenen dat ze niet naar je handen kijken.
Doe in de tussentijd je broek wat hoger. En laat de echte eruit komen. Doe de broekspijp in je schoen en verstop hierin de neppe veters.
[Laatst bewerkt door Bavaria op zaterdag 15 september 2007, om 23:56]