Controleren of mensen 16+ zijn als er alcoholische dranken worden verkocht, als er wordt gerookt eruit kicken, etc, lees de beginregels ff door wat niet mag.
Verder jullie opties: gratis zuipen indien boven 16 ook gratis alcohol vor jullie.
Mens bij biologie schoot uit tegen mij niet gezond ik zat te praten in de les met andere(like d0h doet iedereen) al 3 waarschuwingen ontvangen, maar ik was nogsteeds bezig met praten. "GODVERDOMME YANNICK, STRAFWERK, ga al die vragen maar overschrijven", 'wtf, ik heb niks gedaan', 'jij moet ook altijd liegen he?', 'goh, dat zegt meneer van l. en die andere leraar ook altijd', 'godverdomme yannick luistere jij, ga overschrijve','ókeuh'(ik pak papiertje op me gemakje), 'gvd yannick, kan dat niet sneller', 'mens relax toch, windt je niet zo op ', 'GODVERDOMME deruit, 'ik loop klas uit en ze loopt me nog na te vloeken '
ik heb nog nooit zo vaak een leraar zovaak horen vloeken tegen mij (tijdens de les was er nog wel wat meer afgespeeld dan alleen praten bij mij maar dat terzijde )
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)Tijdens et vloeken was de klas wel stil btw
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)en volgenmij heb ik in een bericht nog nooit zo vaak de
emo gebruikt
[Laatst bewerkt door Badeendje op donderdag 18 oktober 2007, om 20:17]