Bavaria schreef:
[...]
Nee sorry, het was andersom, eerst de jongens (boxers zijn volgens mij nog altijd voor jongens
) en daarna de meiden. En ja ik draag het ook. Waarom? Goede kwaliteit en ja misschien omdat het een bekend merk is en veel mensen die dragen. Maar waarom zullen zoveel mensen die dragen? Precies, het is een goed merk en goede kwaliteit, heb verschillende dingen van Björn Borg waaronder onderbroeken vesten en tassen en heb er nog geen problemen of iets mee gehad.
Vertel jij eens hoe je problemen met boxers, vesten en tassen kan hebben. Je argumenten zijn dus eigenlijk bullshit.
Enne, ik heb geen BB boxers omdat ik ze niet vaak tegenkom in de normale winkel(zoals WE en dat soort winkels, daar heb ik nog nooit een BB boxer gezien). Als ik in een winkel ben ga ik niet speciaal voor een merk zoeken, ik kijk gewoon wat er leuk is en dat koop ik.
Ik zou wel een keer BB boxers willen kopen, maar dan moeten ze wel zichtbaar zijn vind ik. Als je specifiek naar BB boxers zoekt dan ben je naar mijn mening een klein beetje
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)kansloos
[Laatst bewerkt door Paul op zondag 7 oktober 2007, om 18:06]