Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Hoe wordt iets 'hip'

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 17:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Nee sorry, het was andersom, eerst de jongens (boxers zijn volgens mij nog altijd voor jongens ) en daarna de meiden. En ja ik draag het ook. Waarom? Goede kwaliteit en ja misschien omdat het een bekend merk is en veel mensen die dragen. Maar waarom zullen zoveel mensen die dragen? Precies, het is een goed merk en goede kwaliteit, heb verschillende dingen van Björn Borg waaronder onderbroeken vesten en tassen en heb er nog geen problemen of iets mee gehad.

Hier was het andersom.. iig met de BB boxers en toen later kwamen er jongens met BB boxers..

Paul
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:01
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Nee sorry, het was andersom, eerst de jongens (boxers zijn volgens mij nog altijd voor jongens ) en daarna de meiden. En ja ik draag het ook. Waarom? Goede kwaliteit en ja misschien omdat het een bekend merk is en veel mensen die dragen. Maar waarom zullen zoveel mensen die dragen? Precies, het is een goed merk en goede kwaliteit, heb verschillende dingen van Björn Borg waaronder onderbroeken vesten en tassen en heb er nog geen problemen of iets mee gehad.

Vertel jij eens hoe je problemen met boxers, vesten en tassen kan hebben. Je argumenten zijn dus eigenlijk bullshit.
Enne, ik heb geen BB boxers omdat ik ze niet vaak tegenkom in de normale winkel(zoals WE en dat soort winkels, daar heb ik nog nooit een BB boxer gezien). Als ik in een winkel ben ga ik niet speciaal voor een merk zoeken, ik kijk gewoon wat er leuk is en dat koop ik.
Ik zou wel een keer BB boxers willen kopen, maar dan moeten ze wel zichtbaar zijn vind ik. Als je specifiek naar BB boxers zoekt dan ben je naar mijn mening een klein beetje
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
kansloos

[Laatst bewerkt door Paul op zondag 7 oktober 2007, om 18:06]
Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:02
💸+
Bewerken Quote

Boxers?

Pwnz

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:08
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Vertel jij eens hoe je problemen met boxers, vesten en tassen kan hebben. Je argumenten zijn dus eigenlijk bullshit.
Enne, ik heb geen BB boxers omdat ik ze niet vaak tegenkom in de normale winkel(zoals WE en dat soort winkels, daar heb ik nog nooit een BB boxer gezien). Als ik in een winkel ben ga ik niet speciaal voor een merk zoeken, ik kijk gewoon wat er leuk is en dat koop ik.
Ik zou wel een keer BB boxers willen kopen, maar dan moeten ze wel zichtbaar zijn vind ik. Als je specifiek naar BB boxers zoekt dan ben je naar mijn mening een klein beetje
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
kansloos

Als je het te vaak wast dat de kleur vervaagt, en met boxers dat het dan een beetje uitlubbert (). Tassen waar de gesp kapot van gaat en ga zo maar door.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:10
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

Boxers?
[Afbeelding]
Pwnz

Zal vast lekker zitten.

Paul
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:10
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Als je het te vaak wast dat de kleur vervaagt, en met boxers dat het dan een beetje uitlubbert (). Tassen waar de gesp kapot van gaat en ga zo maar door.

Mja, dat soort problemen heb ik nog nooit gehad en lijken me ook niet dramatisch, mensen hoeven toch niet je onderbroek te zien, toch?
Oké, je vriendin dan, als je een vriendin hebt.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:29
💸+
Bewerken Quote

Bjorn borgs zitten lekker, houden je zaakje goed vast... Als ze even lekker zouden zitten als die van de zeeman zou ik die kopen, alleen in dit geval is dit een stuk beter.

Hoe iets hip wordt is moeilijk uit te leggen, het moet er leuk uitzien verder moeten de 'populaire mensen' het dragen waarna vanzelf de andere het gaan doen.

Bob
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:49
💸+
Bewerken Quote

Björn Borg's vind ik totale onzin, wie wilt er nou van die meeloperij dingen dragen die iedereen heeft? En €20,- betalen voor één boxer die je één dag kan dragen (de mensen die Björn Borg's dragen zullen ze wel een week dragen voordat ze 't in de was doen). En kwaliteit, je vind ook kwaliteit boxers voor €5,- of mischien wel voor minder geld.

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 18:58
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Björn Borg's vind ik totale onzin, wie wilt er nou van die meeloperij dingen dragen die iedereen heeft? En €20,- betalen voor één boxer die je één dag kan dragen (de mensen die Björn Borg's dragen zullen ze wel een week dragen voordat ze 't in de was doen). En kwaliteit, je vind ook kwaliteit boxers voor €5,- of mischien wel voor minder geld.

idd heb ook geen BB vanwege die stomzinnige prijs van 20,- euro weet niet of ik ze anders wel zou gaan dragen.. Ga niet direct iets dragen wat een ander ook heeft.

KoiSashuu
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 19:53
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

1 dag kan dragen?

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 19:56
💸+
Bewerken Quote

Meningen verschillen dus.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:14
💸+
Bewerken Quote

Firebird schreef:

Leuke discussie.
De ene vind het ''Gay'' de ander vind dat de ander moet ophoepelen omdat de ander het er niet mee eens is. En ik vind, ach...die met die olifanten erop dat is een beetje ''kinderachtig''

Olifantenslurfe op boxers zijn focking vet (niet dat ik zo'n vette boxer heb, daar vindt ik me eigen al iets te oud voor )

Weet je wat ik pas Kinderachtig vindt, van die mensen die van die balleknijpers dragen die dingen die zijn zo focking lelijk, en lijkt me nou niet echt lekker zitten (ze zullen vast niet voor niks de naam ballenknijpers hebben toch?)

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 7 oktober 2007, om 20:15]
Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:15
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Weet je wat ik pas Kinderachtig vindt, van die mensen die van die balleknijpers dragen die dingen die zijn zo focking lelijk, en lijkt me nou niet echt lekker zitten (ze zullen vast niet voor niks de naam ballenknijpers hebben toch?)

Idd, daar ben ik het mee eens.

Maarten
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:29
💸+
Bewerken Quote

Klote mode . Volgende week is het weer iets anders, nutteloos dus.

KoiSashuu schreef:

[...]

1 dag kan dragen?

Ja, dat je hem 1 dag aanhebt.
Snap je dat niet ofzo?

[Laatst bewerkt door Maarten op zondag 7 oktober 2007, om 20:30]
BaXiess
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:33
💸+
Bewerken Quote

ik heb boxers van funderwear!! die zijn pas hip is niet bekend ofzo maar zijn boxers waar allemaal gare dingen opstaan zoals 2 panda's die neuken en dan staat er op de andere kant let's make love enzeuw. Dat vind ik veel cooler dan zo'n BB boxer Bij ons is iets hip zodra iemand er mee komt en het uniek is, dat moet dan wel iemand zijn die een beetje reputatie is. Zo kwam op men oude school een keer iemand met roze shirts aan en 2 weken later zag je best groot aantal ook met roze lopen. (heb niet met die rage mee gedaan btw.)

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:38
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Als veel mensen het hebben ofz?
En bjorn borg staat mij btw niet aan, ken die hele pauper niet eens

oud tennisser, jeweettoch

KoiSashuu
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:39
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Klote mode . Volgende week is het weer iets anders, nutteloos dus.

[...]
Ja, dat je hem 1 dag aanhebt.
Snap je dat niet ofzo?

Ja, maar zijn BB boxers dan 'wegwerk boxers' ?

Maarten
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 20:39
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

[...]
oud tennisser, jeweettoch

Ik had hem gister nog gezien op TV dacht ik, lelijke vent. Komt toch uit Zweden of iets daar in de buurt .

KoiSashuu schreef:

[...]

Ja, maar zijn BB boxers dan 'wegwerk boxers' ?

Bedoel je wegwerp boxers? Zoja, nee, hij bedoeld dat je ze maar 1 dag aanhebt omdat dat hygiënisch is en sommige hem een week aanhebben omdat ze er dan stoer mee doen, maar ze kunnen zich er niet meerdere veroorloven snap je?

[Laatst bewerkt door Maarten op zondag 7 oktober 2007, om 20:43]
Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 21:10
💸+
Bewerken Quote

Ik doe mijn boxers ook maar 1x per dag aan. Ik vind het anders op z'n zachts gezegd ''Niet fris'' meer.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 21:21
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Ik had hem gister nog gezien op TV dacht ik, lelijke vent. Komt toch uit Zweden of iets daar in de buurt .

[...]
Bedoel je wegwerp boxers? Zoja, nee, hij bedoeld dat je ze maar 1 dag aanhebt omdat dat hygiënisch is en sommige hem een week aanhebben omdat ze er dan stoer mee doen, maar ze kunnen zich er niet meerdere veroorloven snap je?

ja komt uit zweden...
Hej allthing bra? ofnuwel hoi, alles goed?
ik ken beetje zweeds.
Ik vind zelf eritant dat het Björn borg heet.
Want mijn naam is Bjorn, en iedereen zegt hier: Bjoruhn Borug (qua uitspraak) in plaats van bjuuuhrn borg.
dus als ik steeds bjorn in het begin hoort dekn ik van wat lullen ze nu over mij

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 21:27
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
ja komt uit zweden...
Hej allthing bra? ofnuwel hoi, alles goed?
ik ken beetje zweeds.
Ik vind zelf eritant dat het Björn borg heet.
Want mijn naam is Bjorn, en iedereen zegt hier: Bjoruhn Borug (qua uitspraak) in plaats van bjuuuhrn borg.
dus als ik steeds bjorn in het begin hoort dekn ik van wat lullen ze nu over mij

Wat moet jou leven zwaar zijn

KoiSashuu
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 21:30
💸+
Bewerken Quote

Ja, ik zag ook iets van 2 oude tennissers...
En ik dacht de naam 'Björn Borg' te horen...

Gonaz
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 21:53
💸+
Bewerken Quote

En ik kende die boxers niet, dus draag ik ze niet ook (logischt toch)

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 22:25
💸+
Bewerken Quote

Rakka schreef:

[...]
Wat moet jou leven zwaar zijn

Het leven is hard.

Thaan
Aka "Gerwin"