Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

PSP

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey.

Ik ben van plan een PSP te kopen.
maar nu heb ik daar een aantal vraagjes over.
ik heb al even op het internet gekeken en op consoleshop.nl
ik koop heb waarschijnlijk bij consoleshop.nl, met de bescherm hoes enzo, dat paketje, in het zwart.

is het ten eerste goed om hem via die site te kopen.
zo niet waar dan.

En welke game is leuk, waar kan ik uren zoet mee.
GTA vice city stories lijkt me leuk en tekken, maar zijn er ook games waarvan jullie zeggen, hier vermaak je je weken mee. Maakt niet uit wat, shooter is leuk, race games.

en als derde, is het ook handig om een pakket te nemen waar al games inzitten, zoja waar kan ik die kopen.

Greetz me

BTW
jullie hoeven niet het hele interen af te speuren, maar qua algemene kennis weten jullie vast wel iets.
ALVAST BEDANKT

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 07 Oct 2007, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Heb je al prijzen vergeleken via o.a. Kieskeurig.nl?

Kersentaart
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 07:37
💸+
Bewerken Quote

-

[Laatst bewerkt door Kersentaart op zondag 11 december 2016, om 01:32]
BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 09:58
💸+
Bewerken Quote

wat is dat allemaal, ik weet dat neit zo goed, ik kan niks met consoles hehe.

maar wat is een firmware.
ik wil er wel films en MP3 op enzo, maar geen hacks en andere kut dingen, want ik wil wel dat ie heel blijft

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 10:34
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

ik wil er wel films en MP3 op enzo, maar geen hacks en andere kut dingen, want ik wil wel dat ie heel blijft

Hoezo leg je verband tussen hacks en het kapot gaan van je PSP? Als je je er gewoon in verdiept, kan er niks mis gaan en kun je veel vettere dingen doen met je PSP aangezien aangepaste firmware ervoor zorgt dat je je eigen applicaties kan draaien. En dus ook gedownloadde games bijv.

Kersentaart
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 15:11
💸+
Bewerken Quote

-

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 17:20
💸+
Bewerken Quote

hmm is zou wil een psp kopen

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 17:48
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Nouja, ik houd niet zo van internet kopen, ik zou hem liever in een computer winkel kopen zoals Dynabyte of Dixons ofzo.

GTA VCS top spel, ben je lekker lang zoet mee.
Een leuk race spel is ridge racer 2.
PES en FIFA zijn ook heel leuk.
En natuurlijk Daxter.

Maar ga je een custom firmware op je PSP zeten?

Idd, je moet het wel ''durven''. Maargoed, het scheelt je echt euro's dan als je bijv. in een normale winkel koopt. Kies natuurlijk wel een vertrouwde internetwinkel. (zoals Bol.com, al zijn die niet de goedkoopste)

Bob
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 17:50
💸+
Bewerken Quote

Ga je wel de PSP 2000 kopen? En Consoleshop.nl is wel veilig om te kopen. Leuke games zijn o.a. GTA LCS en VCS, Loco Roco en Killzone Liberation.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 18:30
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Ga je wel de PSP 2000 kopen? En Consoleshop.nl is wel veilig om te kopen. Leuke games zijn o.a. GTA LCS en VCS, Loco Roco en Killzone Liberation.

Qua custom firmware is het natuurlijk stom om de PSP Lite te kopen, aangezien dat nog niet werkt voor zover ik weet, of met een moeilijke omweg. Daarnaast is dat ding nog kleiner, en de normale psp ligt al zwaar kut in de hand.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 19:16
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

Mocht je ooit een costum firmware willen, raad ik je aan om eventjes hier te kijken.

[Laatst bewerkt door Matt op maandag 8 oktober 2007, om 19:17]
Kersentaart
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 20:03
💸+
Bewerken Quote

-

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Oct 2007, 20:45
💸+
Bewerken Quote

Is die nieuwste psp wel te modden?

Dacht dat die beveiligd was? Heb namenlijk de 1e generatie gekocht die nog 1.5 was Toen weer verkocht.. ga misschien nieuwe kopen zijn vet goedkoop tegenwoordig.

Kersentaart
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 07:38
💸+
Bewerken Quote

Bij de nieuwe heeft DAX alweer de beveiliging gekraakt, ze zijn bezig met een manier om de 1.50 kernel er op te krijgen.
Maar nu heb je alleen een custom firmware (3.71m33-2, 3.60 m33) zonder 1.50 kernel.

Dogwatch
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 16:03
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een custom firmware op mijn PSP en het werkt echt top.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 16:26
💸+
Bewerken Quote

ALS ik een PSP koop koop ik er denk ik GTA vice bij, Smackdown en loco roco, misschien via marktplaats.

maar mijn vader zegt nu dat ie het niet wil dat ik hem koop, hij moet er nog over nadenken en we praten over een maan wel weer.

WTF!!! het is mijn eigen geld, ik verdien het zelf en hun beginnen erover te zeiken, tering wat heb ik een @&!*$^# ouders.

ik kan hem denk ik wel op mijn buik schrijven, die mooie PSP

Maarten
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 16:29
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

ALS ik een PSP koop koop ik er denk ik GTA vice bij, Smackdown en loco roco, misschien via marktplaats.

maar mijn vader zegt nu dat ie het niet wil dat ik hem koop, hij moet er nog over nadenken en we praten over een maan wel weer.

WTF!!! het is mijn eigen geld, ik verdien het zelf en hun beginnen erover te zeiken, tering wat heb ik een @&!*$^# ouders.

ik kan hem denk ik wel op mijn buik schrijven, die mooie PSP

Je ouders zijn niet kut, die willen gewoon niet dat je iets koopt zonder er goed over na te denken en ze willen dat je het geld denk ik ergens anders uit geeft... Of spaart voor later.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 22:37
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Je ouders zijn niet kut, die willen gewoon niet dat je iets koopt zonder er goed over na te denken en ze willen dat je het geld denk ik ergens anders uit geeft... Of spaart voor later.

En sinds wanneer kies jij een keer voor het verstandige??

On:
Ik wil misschien ook een PSP kopen, waar moet ik dan allemaal op letten?

Kersentaart
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:18
💸+
Bewerken Quote

Nergens op. Gewoon kopen, geheugen kaartje erbij van 1/2/4/8 gyg. Hoesje, en een vriend die een oude (Fat) PSP heeft.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:21
💸+
Bewerken Quote

Geen kut ouders??? dus wel
ik wou een ipod mocht niet.
geen enkele console
ik heb 2 maanden zitte zeiken over guild wars.
en uiteindelijk mocht het toen de lol eraf was
wil niet zielig gaan doen, maar heb liever ouders die zeggeb, koop het maar, en als het een kut ding is, dan leer ik er toch van?

[Laatst bewerkt door BrainDamage op woensdag 10 oktober 2007, om 17:22]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:25
💸+
Bewerken Quote

Ja,
Maar je ouders willen dat je goed nadenkt of je het wel echt wilt. En niet dat je hem straks koopt, en dan na een week in een hoekje laat liggen.
Maar dit is niet het topic onderwerp.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:30
💸+
Bewerken Quote

komop, ik heb nog NOOIT wat gekocht voor mn geld, exept een gitaar, en guild wars. er staat 500 euro op mijn bank, dan moet dit toch kunnen.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:57
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

komop, ik heb nog NOOIT wat gekocht voor mn geld, exept een gitaar, en guild wars. er staat 500 euro op mijn bank, dan moet dit toch kunnen.

Ik ben het wel met je eens.

Maarten
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 18:38
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

Is dat ook spaargeld?
Voor later enzo.

[Laatst bewerkt door Maarten op woensdag 10 oktober 2007, om 18:39]
BaXiess
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 18:42
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

das wel verracht juah, hoe oud ben je dan dat je ouders dat nog zeggen?? want dat doen ze bij men broertje van 10 en bij mij vroeger maar ik (15 jaar) heb dat ondertussen niet meer gelukkig maarjah ik zou gewoon elke dag zeiken dat je dat ding wilt tot dat je ouders er gek van worden

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login