Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

PSP

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 18:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

komop, ik heb nog NOOIT wat gekocht voor mn geld, exept een gitaar, en guild wars. er staat 500 euro op mijn bank, dan moet dit toch kunnen.

Je moet er niet met ons over praten maar met je ouders, tenzij je ouders hier ook mee kijken wat ik betwijfel. Dus praat eerst met je ouders, overtuig ze dat je het echt wil en dat je er ook mee om kan gaan. Ik denk dat je ouders bang zijn dat je er na een aantal maanden niks meer mee doet, dit moet je dus uit hun hoofd proberen te praten.

[Laatst bewerkt door Bavaria op woensdag 10 oktober 2007, om 18:44]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 19:34
💸+
Bewerken Quote

Je bent 14, je hebt nog een heel leven voor je.

En btw, dat geld is niet echt van jouw, je bent geen 18, je ouders zijn verantwoordelijk, dus op het moment dat jij een PSP koopt, kopen voor de wet gezien jouw ouders hem.

Niet huilen, er zijn meer dingen in het leven dan een PSP. Mijne heb ik al meer dan een jaar niet gebruikt. Je raakt uitgekeken op die shit, zoek een vriendin, veel beter vertier.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 19:44
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad.
Vrienden van mij die ook een oude PSP hebben gehaald waren in het begin toen ze hem net hadden helemaal blij ermee...
Maar nu liggen die dingen letterlijk stof te happen...

Tip: Koop een console, geen handheld...
Spaar door voor een PS3 of X360 elite etc... Heb je veel meer voor je geld...

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 20:32
💸+
Bewerken Quote

lool hehe
dat is geen geld voor later en ik verdien het met kranten, 40 euro per week, moet alles zelf vouwen .

Maarten
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:31
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

lool hehe
dat is geen geld voor later en ik verdien het met kranten, 40 euro per week, moet alles zelf vouwen .

Dus jij verdient 40 euro per week en dat is dus 173 euro ongeveer per maand, is dat niet een beetje veel voor een kranten wijk?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:37
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

lool hehe

Geld komt niet zomaar aanwaaien he.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:46
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Dus jij verdient 40 euro per week en dat is dus 173 euro ongeveer per maand, is dat niet een beetje veel voor een kranten wijk?

Tjah, iemand anders die ik ken zegt al dat hij 20 euro krijgt per week en dat vind ik al veel te veel voor dat werk

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:48
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]

Als je de ochtendkrant doet verdien je wel veel, maar ik zou niet weten of het zoveel is.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:50
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Als je de ochtendkrant doet verdien je wel veel, maar ik zou niet weten of het zoveel is.

eurotje of 400, maar heb dan ook echt Respect voor die mensen, die staan om half 5 op elke dag En dan door weer en wind die krant bezorgen aan mensen die dan toch nog liggen te slapen.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:52
💸+
Bewerken Quote

Rakka schreef:

[...]
eurotje of 400, maar heb dan ook echt Respect voor die mensen, die staan om half 5 op elke dag En dan door weer en wind die krant bezorgen aan mensen die dan toch nog liggen te slapen.

En dan veel geld vangen in december

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:53
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
En dan veel geld vangen in december

Net zoveel als een of andere kneus die het wekelijkse kutkrantje komt langsbrengen en hem half in de brievenbus komt en dan nog langs durft te gaan in december

Gaan wij eigenlijk in allebei de topics constant op elkaar reageren ofniet?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:56
💸+
Bewerken Quote

Rakka schreef:

[...]
Net zoveel als een of andere kneus die het wekelijkse kutkrantje komt langsbrengen en hem half in de brievenbus komt en dan nog langs durft te gaan in december

Gaan wij eigenlijk in allebei de topics constant op elkaar reageren ofniet?

Zolang er niemand mee doet wel. Maar ik weet wel de mensen die de Volkskrant, Algemeen Dagblad (om maar zo 2 grote kranten te noemen) gooien langs de deur gaan tijdens de kerstdagen, krijgen ze meer dan mensen die een praxis of gamma krantje rondbrengen.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 22:01
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Zolang er niemand mee doet wel. Maar ik weet wel de mensen die de Volkskrant, Algemeen Dagblad (om maar zo 2 grote kranten te noemen) gooien langs de deur gaan tijdens de kerstdagen, krijgen ze meer dan mensen die een praxis of gamma krantje rondbrengen.

ik vind dat die met dat gamma krantje langs de deuren moeten gaan en dan een voor een een klap voor hun kop moeten krijgen

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 22:04
💸+
Bewerken Quote

Rakka schreef:

[...]
ik vind dat die met dat gamma krantje langs de deuren moeten gaan en dan een voor een een klap voor hun kop moeten krijgen

ja maar daar gaat het nou ff niet om en trouwns als je dat niet wil hebben ze daar een stoere sticker voor:

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 22:06
💸+
Bewerken Quote

eerst vouw ik zon 20 VERSCHILLENDE folders, ik meot rondjes om een tafel lopen en pakketjes maken, van elke folder zijn zo'n 250/300 folders. die moet ik rondbrengen. dan komt er ook nog een xtra krant op dinsdag, abonnoments krant, krijg ik nog 8 euro voor, en soms nog een tussendoortje.

nu goed??

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 22:08
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

eerst vouw ik zon 20 VERSCHILLENDE folders, ik meot rondjes om een tafel lopen en pakketjes maken, van elke folder zijn zo'n 250/300 folders. die moet ik rondbrengen. dan komt er ook nog een xtra krant op dinsdag, abonnoments krant, krijg ik nog 8 euro voor, en soms nog een tussendoortje.

nu goed??

Ja, maar kijk, misschien een beetje hard gezegt dit maar waarom zouden wij medelijden met jou hebben. Je hebt er toch immers zelf voor gekozen?

Maarten
Geplaatst op: 11 Oct 2007, 09:08
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Ja, maar kijk, misschien een beetje hard gezegt dit maar waarom zouden wij medelijden met jou hebben. Je hebt er toch immers zelf voor gekozen?

Geef je wel gelijk Bavaria, hij koos ervoor en zal dus ook de consequenties moeten aanvaarden. Maar als jij dus zoveel geld krijgt, vind ik toch echt dat je gewoon dat geld moet nemen en een PSP moet kopen .

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 11 Oct 2007, 11:00
💸+
Bewerken Quote

precies
thnks Maarten

maar zullen we dit ontopic houden. weet je wat, sluit dit topic maar gwn.

[Laatst bewerkt door BrainDamage op donderdag 11 oktober 2007, om 11:17]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login