Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Playstation 3? Goede deal?

Rinaldo
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Ik ben ook pas 14 en neem altijd me pa of ma mee en die doen er niet moeilijk over.

idd zelfde hier mij ouders doen ook niet moeilijk !

Bob
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:04
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

En het is echt niet zo dat 16+ helemaal niet kan/mag ofzo, maar als een 16+ spel interessant word, willen mijn ouders er heus nog wel naar kijken, maar huurmoordenaar spelen is geen uitzondering.

Je moet het spel niet als een huurmoordenaar game zien (lees het verhaal maar, moet je een beetje naar onder scrollen...). En als je dit spel wilt moet je het dus ook niet zo aan je ouders vertellen.

Maar ontopic ik zou voor een Xboxdriehonderzestig gaan, omdat de PS3 (nog) niet veel goede games heeft. De 40GB versie van de PS3 ondersteunt ook geen PS2 games, en er zitten maar 2 USB Ports in (ik denk niet dat dit je veel uitmaakt, maar toch). Ik zelf hou ook gewoon meer van de X360 games.

En ik las ook dat de X360 controller niet goed in je handen ligt, dit is echt onzin, de 360 controller is helemaal niet groot en lomp, mischien was bij de oude Xbox dit zo (ja die was enorm) maar bij de 360 is dit echt niet het geval.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:17
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

En ik las ook dat de X360 controller niet goed in je handen ligt, dit is echt onzin, de 360 controller is helemaal niet groot en lomp, mischien was bij de oude Xbox dit zo (ja die was enorm) maar bij de 360 is dit echt niet het geval.

Redelijk persoonlijk, ik had de eerste xbox vanaf het eerste uur, ben dus de grote en lompe joystick gewend, en kan daar 10 keer beter mee halo'en dan met de kleine joystick.

Bedenkt wel dat je met de 40GB PS3 GÉÉN backwards compatability hebt! Je kunt dus geen PS2 games meer spelen. Er zit ook geen cardreader meer in, en heeft 2 USB poorten minder.

Paul
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 17:33
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Redelijk persoonlijk, ik had de eerste xbox vanaf het eerste uur, ben dus de grote en lompe joystick gewend, en kan daar 10 keer beter mee halo'en dan met de kleine joystick.

Bedenkt wel dat je met de 40GB PS3 GÉÉN backwards compatability hebt! Je kunt dus geen PS2 games meer spelen. Er zit ook geen cardreader meer in, en heeft 2 USB poorten minder.

Dat wist ik al, en mij boeit dat niet, ik heb geen PS2 gehad.

BaXiess
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 18:22
💸+
Bewerken Quote

na mijn bericht over nep heid wat opgezocht en vond inderdaad dat het wel echt was, wel apart dat ik er dan nog niet over gelezen heb maarjah ik zou voor de ps3 gaan met skate, maar eigenlijk wel gewoon de 60gig versie, ik heb nog maar 15 gig vrijeruimte op men ps3 door de mogelijkheden die je hebt er mee (gratis demo's, films er op opslaan en bekijken(zelfde met muziek en plaatjes) en je hebt met die usb dingen zeker wel wat aan, denk aan eye toy, singstar.. opladen controllers, externe hdd die plug en play zijn kan je er zo op aansluiten. Ik persoonlijk vind trouwens dat er overal veel te snel 16+ op word geplakt, men ouders hebben er geen probleem mee, men vader lachte me vroeger zelfs nog wel eens uit als ik bang was voor een 16+ film.. en in de winkel word ik aangezien voor oud genoeg dus doen de verkopers ook niet moeilijk over, heb in men hele leven nog maar 1 keer gehad dat verkoper moeilijk deed en dat was al weer 2 jaar geleden (was toen 13 dus). Maar ja is tussen je ouders en jou dus dit lul verhaal heeft niet heel veel nut maarja negeer maar het pauper berichtje over dat ik denk dat het nep is xD

btw. je vroeg over folkore, daar heb ik demo van gespeeld, vind het 3 keer niks. Ik vind het kut besturing, stomme characters, en stomme vijandjes. Enige leuke is het verhaal (een dude en tjikkie vinden een dorp waarmee je naar het hiernamaals kan of zoiets ) en dat de sixaxis leuk word gebruikt.

Maarten
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 18:31
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:
btw. je vroeg over folkore, daar heb ik demo van gespeeld, vind het 3 keer niks. Ik vind het kut besturing, stomme characters, en stomme vijandjes. Enige leuke is het verhaal (een dude en tjikkie vinden een dorp waarmee je naar het hiernamaals kan of zoiets ) en dat de sixaxis leuk word gebruikt.

Dat is nou een eigen mening, jij vind niet leuk en hij wel, dus eigenlijk kan je daar niks over zeggen, het is net zoiets als met Lair sommige vinden het klote omdat ze de besturing niet willen leren en degene die wel tijd nemen vinden het leuk.

BaXiess
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 18:39
💸+
Bewerken Quote

hij zei niet dat hij het leuk vond maar of iemand er al ervaringen mee had gehad:

Ik heb trouwens op internet heel positieve reviews over Folklore gelezen, dat binnekort uitkomt in Europa. Als iemand daar al een ervaring mee heeft, kan diegene dat dan misschien plaatsen?

dus zei ik eventjes wat ik er van vond

Paul
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 20:37
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

na mijn bericht over nep heid wat opgezocht en vond inderdaad dat het wel echt was, wel apart dat ik er dan nog niet over gelezen heb maarjah ik zou voor de ps3 gaan met skate, maar eigenlijk wel gewoon de 60gig versie, ik heb nog maar 15 gig vrijeruimte op men ps3 door de mogelijkheden die je hebt er mee (gratis demo's, films er op opslaan en bekijken(zelfde met muziek en plaatjes) en je hebt met die usb dingen zeker wel wat aan, denk aan eye toy, singstar.. opladen controllers, externe hdd die plug en play zijn kan je er zo op aansluiten. Ik persoonlijk vind trouwens dat er overal veel te snel 16+ op word geplakt, men ouders hebben er geen probleem mee, men vader lachte me vroeger zelfs nog wel eens uit als ik bang was voor een 16+ film.. en in de winkel word ik aangezien voor oud genoeg dus doen de verkopers ook niet moeilijk over, heb in men hele leven nog maar 1 keer gehad dat verkoper moeilijk deed en dat was al weer 2 jaar geleden (was toen 13 dus). Maar ja is tussen je ouders en jou dus dit lul verhaal heeft niet heel veel nut maarja negeer maar het pauper berichtje over dat ik denk dat het nep is xD

Je hebt inderdaad wel een punt, omdat de graphics van de PS3 'echter' lijken wordt er al gauw 16+ op geplakt. Skate bijvoorbeeld zou ik ondanks dat het 16 jaar en ouder is, wel mogen omdat het slechts een skatespel is.
Als ik meer functionaliteit nodig heb koop ik een USB hub(je hebt er al een van logitech) voor de PS3, en als het gaat om opslag gebruik wel een oude harde schijf of iets dergelijks. Dat is voor mij geen probleem.

Drake's Fortune lijkt mij een waanzinnig gaaf spel. Ik hoop dat het een 'Teen' rating krijgt, en anders ga ik gewoon een goed woordje doen. En als het niet lukt kan ik altijd nog over 2 jaartjes ervan genieten.

[Laatst bewerkt door Paul op woensdag 10 oktober 2007, om 21:08]
Maarten
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 20:54
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Je hebt inderdaad wel een punt, omdat de graphics van de PS3 'echter' lijken wordt er al gauw 16+ op geplakt. Skate bijvoorbeeld zou ik ondanks dat het 16 jaar en ouder is, wel mogen omdat het slechts een skatespel is.
Als ik meer functionaliteit nodig heb koop ik een USB hub(je hebt er al een van logitech) voor de PS3, en als het gaat om opslag gebruik wel een oude harde schijf of iets dergelijks. Dat is voor mij geen probleem.

De HDD uitbreiden is gemakkelijk en je hoeft alleen een 2.5 inch HDD te kopen, natuurlijk wel met een gangbare snelheid.

Bob
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:05
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Ik zelf heb ook geen problemen met de grote joystick van de eerste xbox, maar veel mensen zitten daar altijd over te zeuren.

BaXiess
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 21:16
💸+
Bewerken Quote

ik kan niet met de xbox controller omgaan maar dat komt omdat ik dat ding ook niet gewend ben, ik denk dat dat bij alle controllers is, zodra je het gewend bent kan je er goed mee omgaan.. (tenzij je zuigt in game natuurlijk ) Ik kan bijvoorbeeld compleet niet omgaan met de xbox controller (eerste en 360) omdat ik er nooit op speel, gamecube controller bakte ik eerst ook nog geen eitje mee maar een vriend waar mee ik redelijk vaak gamede heeft hem en daardoor ligt die mij nu ook wel lekker in de hand. Het is maar wat je gewend bent, ben je niks gewend dan maakt het qua controller denk ik niet uit..

Patrick
Whop in...
Geplaatst op: 20 Oct 2007, 20:58
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

ik kan niet met de xbox controller omgaan maar dat komt omdat ik dat ding ook niet gewend ben, ik denk dat dat bij alle controllers is, zodra je het gewend bent kan je er goed mee omgaan.. (tenzij je zuigt in game natuurlijk ) Ik kan bijvoorbeeld compleet niet omgaan met de xbox controller (eerste en 360) omdat ik er nooit op speel, gamecube controller bakte ik eerst ook nog geen eitje mee maar een vriend waar mee ik redelijk vaak gamede heeft hem en daardoor ligt die mij nu ook wel lekker in de hand. Het is maar wat je gewend bent, ben je niks gewend dan maakt het qua controller denk ik niet uit..

Ja klopt, wat je gewend bent,ik ben de playstation controler gewend Terwijl je op de xbox meer spellen hebt

RobiN
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 20:41
💸+
Bewerken Quote

ik zou iig niet de xbox360 kopen, het nadeel is dat je moet betalen voor online en of je de 40gig of 60gig ps3 koopt hangt af of je er veel aan muziek/films op gaat zetten en of je je ps2 games nog wil spelen want dat kan niet op de 40gig.

Rinaldo
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 20:43
💸+
Bewerken Quote

Is maar een kleine bumb hoor .

Maarten
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 20:45
💸+
Bewerken Quote

Hij geeft toch advies dus niet zeiken.

Paul
Geplaatst op: 26 Dec 2007, 22:08
💸+
Bewerken Quote

Oké, dit is dan een grote bump, maar het is in elk geval nuttiger dan een nieuw topic openen:
ondertussen heb ik een PS3. Ik heb al wat demo's uitgetest, en ben al fanatiek bezig met FIFA 08. Ik wil binnenkort, na de kerstvakantie(ik ga straks een week weg) een nieuw spel kopen.

Welk zal ik nemen? Motorstorm ziet er erg mooi uit, maar trekt me niet zo vanwege het racen, wat volgens mij snel saai wordt.
Ratchet en Clank heb ik ook al uitgeprobeerd, en is wat mij betreft een zeer goede demo. Die ga ik in ieder geval ooit eens aanschaffen. Alleen wachten tot wanneer.

Verder zie ik niet zo gauw goede spellen die aan mijn criteria voldoen. Uncharted, Resistance en Stranglehold ga ik ook ooit wel eens weer aanschaffen, dat staat vast, maar nu nog even niet. Gelieve dus geen suggestie van een van deze games te doen.
Is Skate trouwens leuk?
Alvast bedankt.

Maarten
Geplaatst op: 26 Dec 2007, 22:12
💸+
Bewerken Quote

Van Skate staat er een demo op de Amerikaanse playstation store, weet niet of ie ook op de europese staat.

BaXiess
Geplaatst op: 26 Dec 2007, 22:49
💸+
Bewerken Quote

Skate is zeker een goede game, daarbij zijn de 2 games die ik wil assasins creed en timeshift, 2 geweldige games. En je zou inderdaad even een amerikaans account aan moeten maken voor demo's die komen daar eerder en in grotere getallen

Paul
Geplaatst op: 26 Dec 2007, 23:21
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Van Skate staat er een demo op de Amerikaanse playstation store, weet niet of ie ook op de europese staat.

Allright, ik probeer het morgen even uit.

Uniqe
Geplaatst op: 27 Dec 2007, 00:18
💸+
Bewerken Quote

mag je geen 16+ games spelen op je 14e ofzo dat is zielig

[Laatst bewerkt door Uniqe op donderdag 27 december 2007, om 00:30]
Robertenzo
Geplaatst op: 27 Dec 2007, 10:41
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Beste saven(nerd)s, ik heb jullie hulp nodig.
Zal ik een PS3 met 40 gb kopen(399 euro, en mijn Pa betaalt de helft als ik goede cijfers heb op mijn rapport, dus dat lijkt mij wel een goede deal)?
Geef als je dat niet vind argumenten waarom ik een xbox 360 dan zou moeten kopen(Wii heb ik al, maar ik vind er niks aan, mijn zusje speelt er ook meer mee, en verder is het ook meer voor de familie, mijn ma gaat waarschijnlijk zelfs Wii fit kopen xD).

En als ik een PS3 zou kopen, welke spellen? Het mogen geen 16+ spellen zijn, ook al ben ik bijna 14, mijn ouders vinden het natuurlijk niet goed als ik bijvoorbeeld een huurmoordenaar ga spelen in Assassin's creed.

Hoe dan ook, alvast bedankt voor je eventuele bijdrage.

Niemand draagt bij denk ik hoor .
Mar voor rest goede deal ;D

Maarten
Geplaatst op: 27 Dec 2007, 11:56
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

[...]

Niemand draagt bij denk ik hoor .
Mar voor rest goede deal ;D

Slaat nergens op.... Met een bijdrage bedoeld hij eventuele informatie die we hem geven.

Paul
Geplaatst op: 27 Dec 2007, 12:02
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

mag je geen 16+ games spelen op je 14e ofzo dat is zielig

Hmm, zielig dat jij dat wel doet en er heel erg agressief van wordt, aan je reacties te zien.

Natuurlijk speel ik wel Half Life en andere FPS'es zoals CoD, maar het heeft weinig invloed op mij. Mijn ouders hebben niks met schietspellen, en 16+ nemen zij te letterlijk. Als ik een spel koop van 16+ dan nemen ze het zo in. Ze willen up-to-date gehouden worden met mijn uitgaven. Ze bedoelen het goed, al is het natuurlijk niet leuk voor mij.

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 27 december 2007, om 12:04]
Uniqe
Geplaatst op: 27 Dec 2007, 12:44
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Hmm, zielig dat jij dat wel doet en er heel erg agressief van wordt, aan je reacties te zien.

Natuurlijk speel ik wel Half Life en andere FPS'es zoals CoD, maar het heeft weinig invloed op mij. Mijn ouders hebben niks met schietspellen, en 16+ nemen zij te letterlijk. Als ik een spel koop van 16+ dan nemen ze het zo in. Ze willen up-to-date gehouden worden met mijn uitgaven. Ze bedoelen het goed, al is het natuurlijk niet leuk voor mij.

Ok dit snap ik niet helemaal:

het heeft weinig invloed op mij( regel 4 zin 2 einde van die zin)
natuurlijk niet leuk voor mij.(regel 8 Laatste 4 woorden)

Het heeft weinig invloed dan zal het vast geen probleem zijn.
Maar als het niet leuk is het zotezien wel invloed op je?

Toen ik 14 of 13 mocht ik alle spelen kopen die ik wil en 9 van de 10 keer kochten ze het ook nog voor mij .

En ik agresief? dat kan je niet aan forum reactie's zien ... al was ik de meest agresiefste van de wereld zou ik rustig kunenn doen

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 27 Dec 2007, 13:07
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Ok dit snap ik niet helemaal:

het heeft weinig invloed op mij( regel 4 zin 2 einde van die zin)
natuurlijk niet leuk voor mij.(regel 8 Laatste 4 woorden)

Het heeft weinig invloed dan zal het vast geen probleem zijn.
Maar als het niet leuk is het zotezien wel invloed op je?

Toen ik 14 of 13 mocht ik alle spelen kopen die ik wil en 9 van de 10 keer kochten ze het ook nog voor mij .

En ik agresief? dat kan je niet aan forum reactie's zien ... al was ik de meest agresiefste van de wereld zou ik rustig kunenn doen

Je snapt zen zin niet. Het heeft mentaal weinig invloed op hem bedoelt hij, en dat zegt hij ook zo, jij interpreteert het gewoon fout. Dat het niet leuk voor hem is bedoelt hij op een manier van goh, ik zou dat best een leuk spel vinden, jammer dat ik het niet mag spelen. Hij legt zich er wrs gewoon bij neer en beseft dat er meer is in het leven dan games.

En je kunt inderdaad aan jouw reacties toch echt wel zien dat je aardig aggressief uit de hoek kan komen, ik heb hier nog een pm liggen waar je me een kanker sukkel noemt. Dat noem je rustig? En ja ik weet dat ik je hiermee uit de hoek lok, maar je zou er ook voor kunnen kiezen om hier rustig op te reageren. Waarschijnlijk doe(kan?) je dat niet.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login