Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Chagarijnige motoragent

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 15:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die 90 euries hoef je niet te betalen, omdat er geen bewijs is dat jij het stopteken negeerde.

Nicksel
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 15:28
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Wij hebben ook opendag. Ik stond op de rollerbank met de scooter van een vriend van mij, hij haalde 104 km/pu.

Een vriend van mij heeft met zijn scooter een keer een rollerbank gesloopt (165km/u) Die heeft ie wel moeten betalen (iets van 1200 euro). Heeft nog in de krant gestaan

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 15:29
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Wij hebben ook opendag. Ik stond op de rollerbank met de scooter van een vriend van mij, hij haalde 104 km/pu.

104 is niks
Vriend van mij heeft een dikke 25 pk 70cc Aerox, top ligt rond de 160 !!!
Dat ding trekt gewoon auto's eruit, niet normaal...
Hij gaat binnenkort ook zijn scooter banken, hij wil proberen de 30 pk te halen, maar ik denk dat er dan toch een 80cc op moet...
Nicksel schreef:

[...]
Een vriend van mij heeft met zijn scooter een keer een rollerbank gesloopt (165km/u) Die heeft ie wel moeten betalen (iets van 1200 euro). Heeft nog in de krant gestaan

Ik zou dan helemaal niks betalen, die klote wouten halen je op de rollerbank, en het is hun apparaat en hun zijn verantwoordelijk wat voor scooters erop komen... Moeten ze maar geen rollerbanken neer zetten. Ik zou ze dan echt recht in hun gezicht uitlachen...

[Laatst bewerkt door Dharion op zaterdag 13 oktober 2007, om 15:31]
Nicksel
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 15:33
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Ik zou dan helemaal niks betalen, die klote wouten halen je op de rollerbank, en het is hun apparaat en hun zijn verantwoordelijk wat voor scooters erop komen... Moeten ze maar geen rollerbanken neer zetten. Ik zou ze dan echt recht in hun gezicht uitlachen...

Hij is ook in hoger beroep gegaan, maar zijn scooter is opgevoerd in dat is in de eerste instantie al niet legaal.
Hij heeft zelfs tegen die agenten gezegt dat ze hem er niet op moesten zeggen. maar dat werd genegeerd.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 16:07
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

[...]

PWND!

Basjee
Octo
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 17:08
💸+
Bewerken Quote

Kan je wel moeite gaan doen door een brief te schrijven, ze doen er toch niks mee. Bespaar de moeite en betaal gewoon de boetes.

Syncie
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 17:09
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Kan je wel moeite gaan doen door een brief te schrijven, ze doen er toch niks mee. Bespaar de moeite en betaal gewoon de boetes.

Zeker wel, als er echt wat is doen ze er wat tegen zoals bijvoorbeeld een berisping.

Rian
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

We hebben het over het bezwaar aantekenen en in hoger beroep gaan..

Is toch wat anders dan een normaal Briefje..

Paul
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Het schijnt ook soms dat motoragenten je gewoon van je scooter aftrappen of je jas vasthouden zodat je van je scooter afflikkert...
Als ze ooit zoiets bij mij doen schop ik die hele motor van hem naar de ******

Tjonge jonge, hoewel ik je reactie begrijp reageer je dus een beetje erg hard op dit soort situaties.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 17:20
💸+
Bewerken Quote

Aangifte doen wegens beledeging.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 17:22
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

pk te halen, maar ik denk dat er dan toch een 80cc op moet...

vriend van mij heeft dat ook, heeft er een faking grote carbarateur op. Heeft bijna draaikolk in de tank en al zijn frames trekken helemaal krom

kut dubbelpost

[Laatst bewerkt door Sharp op zaterdag 13 oktober 2007, om 17:23]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 17:40
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Tjonge jonge, hoewel ik je reactie begrijp reageer je dus een beetje erg hard op dit soort situaties.

Wat zou jij doen dan? Gewoon stom blijven staan en naar je scooter kijken en vriendelijk doen tegen die wout die jou en je scooter schade toebrengt?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:12
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Wat zou jij doen dan? Gewoon stom blijven staan en naar je scooter kijken en vriendelijk doen tegen die wout die jou en je scooter schade toebrengt?

Nee, ik zou tegen hem slaan en schoppen enzo en zijn ogen proberen uit te steken. En dan spuit hij pepperspray in mijn ogen, en dan sla ik nog wilder om mij heen en dan slaat hij mij neer en boeid mij vast.

Dôh denk toch is na..

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:15
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Nee, ik zou tegen hem slaan en schoppen enzo en zijn ogen proberen uit te steken. En dan spuit hij pepperspray in mijn ogen, en dan sla ik nog wilder om mij heen en dan slaat hij mij neer en boeid mij vast.

Dat zou ik dan weer net niet doen.

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:17
💸+
Bewerken Quote

Bewijs het tegendeel op het bureau.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:18
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

Bewijs het tegendeel op het bureau.

In sommige gevallen makkelijker gezegd dan gedaan.

Rinaldo
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:18
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]

Dôh denk toch is na..

lol

Maarten
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:19
💸+
Bewerken Quote

1. De boete van te hard rijden is normaal
2. De boete voor het stopteken negeren is niet aanvaardelijk aangezien jij het niet gezien hebt en hij je gewoon moet geloven, desnoods met een leugen detector.
3. Dat die gast je uit scheld is niet normaal en je kunt hem daarvoor wel aanklagen aangezien hij een politie man is en dat volgens mij niet mag.
Ik kan het wel nog een keer navragen aan een politieagente die ik ken.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:21
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Dat die gast je uit scheld is niet normaal en je kunt hem daarvoor wel aanklagen aangezien hij een politie man is en dat volgens mij niet mag.
Ik kan het wel nog een keer navragen aan een politieagente die ik ken.

Doe dat.

Nicksel
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:37
💸+
Bewerken Quote

kanker potver, kijk ik net in me brievenbus, ik zie een brief van cjib, ik openmaken. Staat er dat ik op 15 aug ook geflitst ben, verder weinig info over hoe hard ik reed enz, alleen de plaats stond er bij. Ik moet nu bellen naar hun om te bevestigen dat ik achter het stuur zat. Hoe zit dat? krijg ik daarna pas de boete ofzo?

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:40
💸+
Bewerken Quote

Firebird schreef:

[...]
In sommige gevallen makkelijker gezegd dan gedaan.

als je het kan waarom zou je het dan niet doen? bovendien beledigt diegene je. en hij moet zelf kijken offie wel de weg op kan..

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:43
💸+
Bewerken Quote

Ja, ik ben het er ook wel mee eens dat die belediging ''echt niet door de beugel '' () kan.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:44
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad. Omdat die wout niet goed uitkijkt moet jij de persoon maar even zijn waar hij zich op af mag reageren? Get real!
Gewoon grote bek teruggeven op dat moment.
En hem aanklagen en in hoger beroep gaan!

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 18:46
💸+
Bewerken Quote

Als je dan een grote bek terug geeft, -je kent ze- dan krijg je nog meer gelazer. Waarschijnlijk nog een hogere boete.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 19:06
💸+
Bewerken Quote

Dan ga je in hoger beroep...
Als je goede ondersteunende argumenten geeft kom je al aardig ver...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login