Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Chagarijnige motoragent

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 19:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Dan ga je in hoger beroep...
Als je goede ondersteunende argumenten geeft kom je al aardig ver...

Voor alles is idd een oplossing.

Bob
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 19:52
💸+
Bewerken Quote

Firebird schreef:

[...]
Voor alles is idd een oplossing.

Nou niet voor alles, als je één miljoen euro in de zee laat vallen krijg je het niet terug .

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 19:54
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Nou niet voor alles, als je één miljoen euro in de zee laat vallen krijg je het niet terug .

Ligt eraan of het munten zijn en hoe sterk de stroming is

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 13 Oct 2007, 19:55
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Ligt eraan of het munten zijn en hoe sterk de stroming is

/Eens. Dat eerste wou ik idd ook zeggen. Maar ik kan je wel vertellen dat je dan dik baalt! maargoed.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 11:41
💸+
Bewerken Quote

Ken je dit ergens van
GKHN vast wel

[Laatst bewerkt door Bavaria op zondag 14 oktober 2007, om 11:41]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 11:49
💸+
Bewerken Quote

Ken het nergens van

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 11:50
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Ken het nergens van

Nee en daarom vroeg ik het ook niet aan jou

Stfn
1th
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 11:53
💸+
Bewerken Quote

Je kan er toch niet veel tegen doen... Heb al wel vaker bij de politie gezeten ook voor dingen die ik niet heb gedaan maar die agenten hebben toch altijd het laatste woord. Als hun zeggen het is zo gegaan dan is het zo gegaan. Je zou er niet snel en makkelijk wat aan kunnen veranderen...

Als ik jou was had ik alles gewoon betaald dan ben je er makkelijker en sneller vanaf. Zo heb ik het altijd ook nog gedaan werkt stukken sneller. Je kan wel brieven gaan schrijven, na bureau toe gaan enzovoort maar dan gaan ze je steeds bellen, komen ze langs en moet je om de zoveel dagen wel weer een verklaring afleggen voor het onderzoek. Daar wordt je opgegeven moment echt wel ziek van.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 12:02
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

Je kan er toch niet veel tegen doen... Heb al wel vaker bij de politie gezeten ook voor dingen die ik niet heb gedaan maar die agenten hebben toch altijd het laatste woord. Als hun zeggen het is zo gegaan dan is het zo gegaan. Je zou er niet snel en makkelijk wat aan kunnen veranderen...

Als ik jou was had ik alles gewoon betaald dan ben je er makkelijker en sneller vanaf. Zo heb ik het altijd ook nog gedaan werkt stukken sneller. Je kan wel brieven gaan schrijven, na bureau toe gaan enzovoort maar dan gaan ze je steeds bellen, komen ze langs en moet je om de zoveel dagen wel weer een verklaring afleggen voor het onderzoek. Daar wordt je opgegeven moment echt wel ziek van.

Zoals ik eerder in dit topic al zei: ''Die gozerts maken misbruik van hun status. ''.

DJVG

Geplaatst op: 14 Oct 2007, 13:59
💸+
Bewerken Quote
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 14:29
💸+
Bewerken Quote

Ik zou gewoon bezwaar maken en kijken wat hun reactie erop is...

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 14:35
💸+
Bewerken Quote

Beter iets doen, dan niks. Je kunt er niet slechter op worden, alleen maar beter.

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 15:01
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Beter iets doen, dan niks. Je kunt er niet slechter op worden, alleen maar beter.

Strax vindt de rechter dat je een zwaardere boete moet hebben wat dan?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 15:13
💸+
Bewerken Quote

Rechter kan er niet een hogere/zwaardere boete opleggen over iets wat al gebeurd is.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 19:37
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Als het uitdraait op een rechtszaak en je verliest moet je advocaats en al die kosten betalen van allebei de partijen

OT: Je kan voor inlichtingen naar het Politiebureau gaan, maar ik denk dat het enige wat je kan bereiken is dat je die 90 euro niet te betalen hoeft, maar die kans acht ik klein.

En op die flitser, die moet je zoiezo betalen, behalve als blijkt dat hij dat niet was op die dag op die plek, Was jij het wel en zeg je van niet, dan komen ze langs en zien ze dat jij het wel bent dan ben je de lul, want dan heb je straf ontdoken en gelogen en dat soort dingen, en dat is een hoge boete volges mij

Oftewel, doe bij dit soort zaken gewoon wat ze van je vragen, en ook dat stopteken wordt gezien als zo duidelijk dat je er niet omheen kan, dus zelfs als je het niet hebt gezien wordt dat op jouw aangerekend.

Dus ik denk dat er niks anders op zit dan alles te betalen, en aangifte te doen tegen die agent wegens uitschelden en uitbuiten van je functie, misschien dat er dan wat gecomposeerd wordt.

Succes ermee iig

(ik weet dat wij weleens vervelend tegen elkaar zijn, maar dit was iig een serieuze reactie )

[Laatst bewerkt door Rakka op zondag 14 oktober 2007, om 19:38]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 14 Oct 2007, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Als je geen spiegels op je scooter hebt is het ook moeilijk te zien, je gaat niet constant elke 5 seconden achterom kijken of iemand een stopteken geeft...
En die agent zou jou niet mogen uitschelden.

Ik zou gewoon bezwaar maken tegen deze 2 punten...

Die boete van je snelheid uiteraard gewoon betalen.

[Laatst bewerkt door Dharion op zondag 14 oktober 2007, om 20:27]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login