Guz schreef:
Beter iets doen, dan niks. Je kunt er niet slechter op worden, alleen maar beter.
Als het uitdraait op een rechtszaak en je verliest moet je advocaats en al die kosten betalen van allebei de partijen
OT: Je kan voor inlichtingen naar het Politiebureau gaan, maar ik denk dat het enige wat je kan bereiken is dat je die 90 euro niet te betalen hoeft, maar die kans acht ik klein.
En op die flitser, die moet je zoiezo betalen, behalve als blijkt dat hij dat niet was op die dag op die plek, Was jij het wel en zeg je van niet, dan komen ze langs en zien ze dat jij het wel bent dan ben je de lul, want dan heb je straf ontdoken en gelogen en dat soort dingen, en dat is een hoge boete volges mij
Oftewel, doe bij dit soort zaken gewoon wat ze van je vragen, en ook dat stopteken wordt gezien als zo duidelijk dat je er niet omheen kan, dus zelfs als je het niet hebt gezien wordt dat op jouw aangerekend.
Dus ik denk dat er niks anders op zit dan alles te betalen, en aangifte te doen tegen die agent wegens uitschelden en uitbuiten van je functie, misschien dat er dan wat gecomposeerd wordt.
Succes ermee iig
(ik weet dat wij weleens vervelend tegen elkaar zijn, maar dit was iig een serieuze reactie )
[Laatst bewerkt door Rakka op zondag 14 oktober 2007, om 19:38]