Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Motor

Basjee
Octo
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[video]aJlS-kRVqAM[/video]

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Brakke hersens

Nja hij flikt het wel en botst niet, dus is het niet zo heel erg

Rian
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 22:25
💸+
Bewerken Quote

Waar ist het bloed?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 22:27
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Waar ist het bloed?

Hier adriaan.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 22:28
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Hier adriaan.
[Afbeelding]

Das ketchup dat zie je toch zelf wel!

Basjee
Octo
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 22:29
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Das ketchup dat zie je toch zelf wel!

Dit is ketchup:

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 18 Oct 2007, 23:20
💸+
Bewerken Quote

HELD!

BaXiess
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 00:14
💸+
Bewerken Quote

dat laatste 2 vet droge stukjes:
Met die auto: commentator: en ook hier gaat het soms maar net goed zie je ze gewoon alle bij op verschillende rijstroken rijden

en met die black night volgens geruchten is hij omgekomen, bij een verkeersongeluk xD

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 00:20
💸+
Bewerken Quote

DVD?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 07:52
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

en met die black night volgens geruchten is hij omgekomen, bij een verkeersongeluk xD

ja fucking eronisch , maar me vader heeft een paar dvd's van Ghost Rider, nee niet die ene film met zo skelet gast maar duie motor gast
Ik vind zelf wel dom maar wel mooie snelheden, maar het zal net gaan regenen, wooow boem tegen een paaltje ofzo en die is dood

Stfn
1th
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 08:20
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

DVD?

Ja hij neemt z`n beelden op en brengt die uit of DVD Echt wel mooi. Heb toen keer DVD van hem gezien dan kijk je echt je ogen uit

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 12:57
💸+
Bewerken Quote

Ik kruip nog sneller

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 13:02
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Ik kruip nog sneller

Grapjas.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 13:06
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Ik kruip nog sneller

ik kan iets anders veul sneller..

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 13:09
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
ik kan iets anders veul sneller..

Spannend.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 16:09
💸+
Bewerken Quote

Firebird schreef:

[...]
Spannend.

Als jij zoiets spannend vind

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 16:19
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Als jij zoiets spannend vind

Straks flikkert 'ie eraf

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 16:20
💸+
Bewerken Quote

vet
zou het zelf alleen nooit doen

Gonaz
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 22:56
💸+
Bewerken Quote

Mooi gedaan, respect voor die kerel, als je zoiets kunt, heb je bewezen dat je je rijkunsten volledig beheerst

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:47
💸+
Bewerken Quote

Gonaz schreef:

Mooi gedaan, respect voor die kerel, als je zoiets kunt, heb je bewezen dat je je rijkunsten volledig beheerst

Maar hij is totaal niet administratief. Want als hij gepakt word mag hij eerst al zijn overtredingen eens op een rijtje zetten met de euro's erbij. En dat doet pijn in je hart ja.

Xzelicon
Tjah...
Geplaatst op: 20 Oct 2007, 08:40
💸+
Bewerken Quote

Even wat info: De Ghost Rider is een tot voor kort anonieme Zweedse motorrijder uit Stockholm die halsbrekende toeren op zijn motor uithaalt en deze vastlegt met een videocamera. Met regelmaat beweegt deze persoon zich door druk verkeer met snelheden die kunnen oplopen tot boven 300 km/u.

De gebruikte motorfietsen zijn een Suzuki GSX-R 1000 (met enkele kleine aanpassingen aan de remmen en uitlaatlijn) en een Suzuki Hayabusa. Deze laatste heeft een 1298 cc motor, met een unieke McXPRESS racing turbo kit, andere versnellingsbak (met 15% meer snelheid in 6de versnelling) en nog wat andere aanpassingen op motorisch en optisch gebied. Al deze aanpassingen resulteren in een totaal vermogen van 499 pk op het achterwiel, een topsnelheid van meer dan 440 km/u en een sprint van 0 naar 300 km/u in 9,1 seconde.

De beelden worden uitgebracht op DVD en ondertussen is deel 5 uit. Op de eerste dvd is te zien hoe hij van Stockholm naar Uppsala rijdt ("Uppsala Run". De 68km legt hij af in 14 minuten en 55 seconden, wat resulteert in een gemiddelde snelheid van 273,1 km/u.

Voor de tweede dvd heeft hij deze rit nogmaals gedaan, maar nu tijdens het Zweedse spitsuur; waarbij hij 2 seconden langer over het traject deed.

In deel 3 is te zien hoe deze persoon in 20 minuten en 32 seconden van Rotterdam via Utrecht naar Amsterdam rijdt.

Wie deze persoon is, was tot voor kort nog niet duidelijk, maar in het Zweedse blad Slitz werd in een uitgave van november 2005 onthuld dat het ging om een ongeveer 40 jaar oude buitenlandse stuntrijder. Volgens het Australische Motorcycle News is het Patrik Furstenhoff, een Zweedse stuntrijder en lid van het Swedish Wheelie Team, die het wereldrecord wheelie gezet heeft op 344 km/h.

[Laatst bewerkt door Xzelicon op zaterdag 20 oktober 2007, om 10:16]
Stfn
1th
Geplaatst op: 20 Oct 2007, 09:07
💸+
Bewerken Quote

Xzelicon schreef:

Even wat info: De Ghost Rider is een tot voor kort anonieme Zweedse motorrijder uit Stockholm die halsbrekende toeren op zijn motor uithaalt en deze vastlegt met een videocamera. Met regelmaat beweegt deze persoon zich door druk verkeer met snelheden die kunnen oplopen tot boven 300 km/u.

De gebruikte motorfietsen zijn een Suzuki GSX-R 1000 (met enkele kleine aanpassingen aan de remmen en uitlaatlijn) en een Suzuki Hayabusa. Deze laatste heeft een 1298 cc motor, met een unieke McXPRESS racing turbo kit, andere versnellingsbak (met 15% meer snelheid in 6de versnelling) en nog wat andere aanpassingen op motorisch en optisch gebied. Al deze aanpassingen resulteren in een totaal vermogen van 499 pk op het achterwiel, een topsnelheid van meer dan 440 km/u en een sprint van 0 naar 300 km/u in 9,1 seconde.

De beelden worden uitgebracht op DVD en ondertussen is deel 5 uit. Op de eerste dvd is te zien hoe hij van Stockholm naar Uppsala rijdt ("Uppsala Run". De 68km legt hij af in 14 minuten en 55 seconden, wat resulteert in een gemiddelde snelheid van 273,1 km/u.

Voor de tweede dvd heeft hij deze rit nogmaals gedaan, maar nu tijdens het Zweedse spitsuur; waarbij hij 2 seconden langer over het traject deed.

In deel 3 is te zien hoe deze persoon in 20 minuten en 32 seconden van Rotterdam via Utrecht naar Amsterdam rijdt.

Wie deze persoon is, was tot voor kort nog niet duidelijk, maar in het Zweedse blad Slitz werd in een uitgave van november 2005 onthuld dat het ging om een ongeveer 40 jaar oude buitenlandse stuntrijder. Volgens het Australische Motorcycle News is het Patrik Furstenhoff, een Zweedse stuntrijder en lid van het Swedish Wheelie Team, die het wereldrecord wheelie gezet heeft op 344 km/h.

Ik heb hier al zijn films liggen, hij is echt getikt

Als jij die hebt paas mij dan deel 3

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 Oct 2007, 09:08
💸+
Bewerken Quote

Hier heb ik een dvd van lol

HyperTesia
Webdeveloper