Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Afstandsbediening optimaal laten werken.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo.

Ik heb al sinds een lange tijd de Philips Universal SBC RU 760 afstandsbediening in combinatie met Canal Digital provider.
Nu had ik toen ik het pakket (Canal Digital SAT ontvanger + afstandsbediening die het nu niet meer doet) gekocht had een afstandsbediening (niet deze) waarbij alles werkte.
Wat vooral boeiend was was de ''INFO'' knop waarmee je als je bijvoorbeeld op SBS 6 Hart van Nederland zat te kijken dat je de tijd kon zien, en welk programma na Hart van Nederland kwam.

Nu moest ik met deze Philips Universal SBC RU 760 afstandsbediening een code invoeren (D.m.v de ''LEARN'' toets ingedrukt te houden en dan de code invoeren.) zodat de functies werkten.

Okay, de functies werken, maar alleen de handige ''INFO'' knop werkt niet.
Terwijl hij het wel bij de andere (eerdere) afstandsbediening deed.
Dus, is er een code waarbij de ''INFO'' knop het wel doet?

-Matt

Ik heb alle knopjes al geprobeerd op de afstandsbediening, geen een gaf het gewenste resultaat.

Het type van de afstandsbediening is:
Phillips Universal SBC RU 760
De ontvanger is ook van phillips:
Phillips DSR 2210 Digital Satellite Reciever.

Dit is hard nodig aangezien de afstandsbediening best duur was (€59.99).

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:29
💸+
Bewerken Quote

Wat is het probleem nou precies?

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:30
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

Wat is het probleem nou precies?

Matt schreef:

Okay, de functies werken, maar alleen de handige ''INFO'' knop werkt niet.
Terwijl hij het wel bij de andere (eerdere) afstandsbediening deed.
Dus, is er een code waarbij de ''INFO'' knop het wel doet?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:31
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]

[...]

Hmm oke het is al laat en ben moe .

Google?

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:32
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Hmm oke het is al laat en ben moe .

Google?

Welke trefwoorden moet ik gebruiken dan?

[Laatst bewerkt door Matt op vrijdag 19 oktober 2007, om 23:32]
Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:35
💸+
Bewerken Quote

Philips Universal SBC RU 760 Info functie, kijken of er meer mensen last van hebben ofzo, wees eens creatief

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:41
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

Philips Universal SBC RU 760 Info functie, kijken of er meer mensen last van hebben ofzo, wees eens creatief

Nou Bavaria, raad jij hem dan maar eens aan waar hij dan moet zoeken voor meer mensen die op dit moment hetzelfde probleem hebben.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:42
💸+
Bewerken Quote

Firebird schreef:

[...]
Nou Bavaria, raad jij hem dan maar eens aan waar hij dan moet zoeken voor meer mensen die op dit moment hetzelfde probleem hebben.

Bijvoorbeeld een echte electronic forum en niet hier op saven. Tenminste ik neem aan dat niet veel mensen hier op saven er iets van af weten. En gewoon wat proberen in google en misschien kom je zo op een site uit waar iets staat waar je iets aan hebt.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:45
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Bijvoorbeeld een echte electronic forum en niet hier op saven. Tenminste ik neem aan dat niet veel mensen hier op saven er iets van af weten. En gewoon wat proberen in google en misschien kom je zo op een site uit waar iets staat waar je iets aan hebt.

Daar heb je wel gelijk in. Dit past niet in het ''format'' van Saven.nl. Er is een grens. Maarja, proberen waard toch?

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 19 Oct 2007, 23:54
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat, heeft niet iedereen hier een Het type
Phillips Universal SBC RU 760 voor de Phillips DSR 2210 Digital Satellite Reciever van canal+

Kiek is op tweakers ofzo, maybe nog een klein kansje dat ze daar er iets van weten, of ff naar de philips bellen (1,30€ pm)

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 Oct 2007, 09:11
💸+
Bewerken Quote

Denk niet dat er medewerkers van de Philips help-desk hier op Saven zitten, maarja .

Hebben ze geen telefoon nummer op de doos/handleiding gezet?
Misschien kan je die eesn bellen?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login