The world is in need of belief. Create a god for the people.
Alle 1337 H4ckz0rz onder ons; ik daag jullie uit!
Door de combinatie van die challenges in Thomaz' "Hacken"-topic (challenge site nu offline) en Firebirds onderschrift, kwam ik erop om hier ook een challenge van te maken.
Jullie krijgen de uitdaging om op 28 oktober om 18.00 (vanavond) 2222 stemmen te hebben op je eigen naam. Wie ook maar 1 stem meer of minder heeft, heeft gefaald. Ja, er kunnen ook meerdere winnaars zijn.
Houd je aan de volgende regels:
- Doe het alleen.
- Als je een goeie manier hebt gevonden, houd het voor jezelf.
- Waag het niet om hints of tips door te geven aan anderen. Vergeet niet: het is een challenge, geen samenwerkingsthingy.
De links:
Blerg.org - de homepage.
Registratie.
Top 10.
Ook Bduck houdt trwns z'n mond over wat ik hem al heb verteld
Over de prijs wordt nog gedelibereerd
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)Er worden GEEN hints gegeven. Elke hint die hierbij gegeven wordt, kan al gelijk leiden naar de overwinning.
Oke, eerste en laatste hint:
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)Het is een uitdaging voor de 1337 H4ckz0rz onder ons, dus niet voor de n44bs die niks van scripting en webdevelopment afweten
En de winnaar is...
Nou, eigenlijk niemand XD Maar Bduck kwam er het dichtst bij volgens mij. Hij had door hoe het moet, maar wegens gebrek aan hosting heeft hij het niet waar kunnen maken.
Okeeh, de uitleg.
Blerg.org logt alle ip's die stemmen op een bepaalde 'god'. Erg leuk natuurlijk, dus dat gaan we spoofen. Maar. Wat nou het probleem is, is dat we onze REMOTE_ADDR niet zo makkelijk kunnen spoofen.
Maar. En hier komt het, houd je vast: Blerg.org kijkt niet naar $_SERVER['REMOTE_ADDR'], Blerg.org kijkt naar $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']!
En dat is gewoon een header die elk snothoopje kan spoofen.
Je kan hier natuurlijk Proxomitron voor gebruiken en telkens en ander ip invoeren voor X-Forwarded-For, maar dat duurt eeuwen.
Dus, daar hebben we een script voor geschreven.
De vereenvoudigde versie is HIER te vinden.
En natuurlijk heb ik al een online versie beschikbaar gesteld, hier. Jah, dat kost natuurlijk mega serverload, dus ik heb access beperkt
Als het script uitgevoerd wordt duurt het ff voor hij klaar is (als je 2000 followers toevoegd oid), en misschien hebben jullie dat net ook wel gemerkt toen ik mijn account ff omhoog aan t werken was
Okeeh, ga naar m'n Blerg.org Recruiter, kijk of je access hebt, en zo niet kan ik je toevoegen.
[Laatst bewerkt door iisys op zondag 28 oktober 2007, om 18:18]